Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Nyt lauantainako on San Remon finaali? Olisiko joku kiltti, joka jakaisi siihen linkin, että pääsisin sitä tavallisella internetillä katsomaan? Kirjoitan sen ylös.
Toivoo mummo
Vierailija kirjoitti:
Nyt lauantainako on San Remon finaali? Olisiko joku kiltti, joka jakaisi siihen linkin, että pääsisin sitä tavallisella internetillä katsomaan? Kirjoitan sen ylös.
Toivoo mummo
Aikooko kukaan katsoa Eesti Laulin ekaa semiä tänään? Sopiva alkusoitto illan sanremoille
Eiköhän se Sanremon ykkönen tule olemaan Mahmood, Elisa tai tuo Ciao Ciao. Kaikki oikein hyviä ehdokkaita mielestäni, vaikka Mahmood-jengissä olenkin aina ollut ja sieltä on vaikea päästä ulos, heh.
Norjan anonyymi susiduo on muuten melko varmasti tunnistettu Ylvikseksi, eli samoiksi tyypeiksi, jotka ovat tehneet What Does The Fox Sayn.
Italian biisiehdokkaat on vai kuultu? Mitä ne siellä tänään ja huomenna sitten tekee, karkeloi muuten vaan? Siis mua naurattaa hyvällä tavalla, jos näin on. Koko tapahtuma on niin överi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Sanremon ykkönen tule olemaan Mahmood, Elisa tai tuo Ciao Ciao. Kaikki oikein hyviä ehdokkaita mielestäni, vaikka Mahmood-jengissä olenkin aina ollut ja sieltä on vaikea päästä ulos, heh.
Ciao ciao soi mun päässä nonstop. Taidan olla siinä tiimissä, ihan omaksi yllätykseksikin. Siinä on se joku juju.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli ihan kamalaa.. täysin nuorin vierestä.🙈😬😀
Itse pidin kalju/siili naisesta ja reikäpaitahupparimiehestä. Ja naisista toi Elise ja Emma vahvoja laulajia.
Mahmud ja mikälie (en oikeasti muista nimiä,sori) ei nappaa.
Mitä pidätte tästä Liettuan finalistista?
Onpa sillä muhkeat... sarvet.
Vierailija kirjoitti:
Konsepti mielenkiintoinen, biisi huono.
Vierailija kirjoitti:
Italian biisiehdokkaat on vai kuultu? Mitä ne siellä tänään ja huomenna sitten tekee, karkeloi muuten vaan? Siis mua naurattaa hyvällä tavalla, jos näin on. Koko tapahtuma on niin överi.
Tänään laulavat uudelleen kaikki biisinsä, huomenna jotain covereita mahd. Jonkun toisen artistin kanssa.
Lauantaina taas kaikki biisit. Siitä yleisö sitten äänestää 3 parasta,joista valitaan voittaja. (Tai äänestetään)
Jep..
Lolita oli hieman pettymys. Sillä oli joskus aiemmin hurja vesimelonishow, mutta tässä uudessa ei oikein tapahtunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Toivoo mummo
Mene sovelluskauppaan ja etsi RAIPlay-sovellus ja lataa se koneellesi tai älypuhelimeesi.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinenhan tämä on. Mutta virkistys noista Italian esiintyjistä. Pakko katsoa sitä.
Moni sanonut,että muistuttaa hataria.. pehmeämpänä versiona.
Menee vähän ohi.. mutta olisiko hatari sittenkin ollut "rankin veto" mitä viisuihin ikinä lähetetty.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi teatterin yleisö jaksaa istua tuolla 4-5 tuntia illasta toiseen?
Sinnehän pääsystä taistellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanremo intoilijat, tehkää oma ketju.
Koita kestää! Sanremo kestää enää kolme päivää, kyllä ketju sen jälkeen taas täyttyy Rasmus, Cyan Kicks ja Kuuma jäbä -meuhkaamisesta
Italialainen kevyt musiikki on pääosaltaan täyttä roskaa. Itse pystyn kuuntelemaan vain jotain Alicea, Franco Battiatoa ja Juri Camisascaa.
Mun Sanremon top 3
La Rappresentante di Lista, Irama ja Elisa
muita hyviä: Emma, Dargen D'Amico, Rkomi, Noemi.