Tuleeko tänään 8 vuotta siitä. kun Aki Sirkesalo ja hänen perheensä kuolivat?
Kommentit (26)
Mä muistan nimenomaan tsunamista sen, kun joku tyrkky oli väittänyt Seiska-lehdelle "ihan varmaan" nähneensä Sirkesalon elävänä tsunamista selvinneenä.
Mitähän tuolle harhoja nähneelle ihmiselle nykyään kuuluu - mikä saa ihmisen puhumaan ihan höpöjä???
Tunnen hänen perheensä.
Toivottavasti he eivät lue näitä.
Tunnen myös tsunamissa molemmat vanhempansa ja veljensä menettäneen tytön. Hän on mukana suomalaisessa Selviytyjät -tositv-ohjelmassa helmikuussa.
Tunnen myös tsunamissa molemmat vanhempansa ja veljensä menettäneen tytön. Hän on mukana suomalaisessa Selviytyjät -tositv-ohjelmassa helmikuussa.
kuka kilpailijoista?
kuka kilpailijoista?
siksi voin kertoa nimen: Andrea Eckstein.
että kyseinen nainen oli muuttanut ja löytänyt uuden miehen, hänellä todettiin myöhemmin syöpä. Hän kirjoitti kirjankin tsunamista pari vuotta tapahtuneen jälkeen.
Mä muistan nimenomaan tsunamista sen, kun joku tyrkky oli väittänyt Seiska-lehdelle "ihan varmaan" nähneensä Sirkesalon elävänä tsunamista selvinneenä.
Mitähän tuolle harhoja nähneelle ihmiselle nykyään kuuluu - mikä saa ihmisen puhumaan ihan höpöjä???
että kyseinen nainen oli muuttanut ja löytänyt uuden miehen, hänellä todettiin myöhemmin syöpä. Hän kirjoitti kirjankin tsunamista pari vuotta tapahtuneen jälkeen.
Mä muistan nimenomaan tsunamista sen, kun joku tyrkky oli väittänyt Seiska-lehdelle "ihan varmaan" nähneensä Sirkesalon elävänä tsunamista selvinneenä. Mitähän tuolle harhoja nähneelle ihmiselle nykyään kuuluu - mikä saa ihmisen puhumaan ihan höpöjä???
ei itse antanut Seiskalle mitään haastattelua. Seiska ihan itse keksi tarinan elävästä Sirkesalosta.
Naisen sanoja vääristeltiin ja 7 päivää -lehti keksi juttunsa.
kuka kilpailijoista?
siksi voin kertoa nimen: Andrea Eckstein.
Perheestä oli paljon juttuja silloin Tsunamin aikaan, molemmat vanhemmat olivat johtavissa ja näkyvissä asemissa työelämässä, varsinkin äidistä oli paljon juttua. Tuo sukunimi jäi mieleen.
kun täällä katseltiin jotain kuvia kuolleista ja vertailtiin kadonneiden kuviin.
Kun ei itse ole ollut paikalla eikä tunne ketään uhreista ei oikein pysty käsittämäänkään miten valtava se tuho oli.
Sirkesalojen lapset olisivat täyttäisivät 17 ja 13 vuotta tänä vuonna (2013). Akikin täyttäisi jo 51 vuotta.
olin viimeisilläni raskaana ja kotona ollessa tuli seurattua asiaa uutisista tavallista enemmän.
Muistan myös keskustelut ja kuvat täällä... joten aika kauan täälläkin on tullut pyörittyä. Siellä taisi olla jotain palstalaisiakin?
Koska kukaan (onneksi) läheiseni ei siellä menehtynyt niin heidän tragediansa kautta kävin läpi niitä tunnelmia ja kauheksia, samoin kuin Niinistön kertomuksien kautta..
Vain vanhin lapsi tuli elossa takaisin.
Todella karua.
Hei, tänä yönä sulan sinuun kii.
Ei, en tahdo tuijotella telkkarii.
Mä tiedän, ettei lapset huomaa,
kun kaadan sulle lisää juomaa.
Ne on menneet jo tunti sitten nukkumaan.
Ei, en aio sommitella sonettii.
Mun täytyy jostain peitto löytää,
ethän töni tota tarjoilu pöytää,
tai ne herää ja törmää pariin apinaan.
Jos odotat aikaa, parempaa aikaa
odotat seuraavaan elämään.
Mä olen nyt tässä
yllyttämässä sinua leikkiini tärkeään.
Ei, en aio vatvoa mun ongelmii.
Mä tiedän, että arki painaa.
Mutta silti vähän lämpöäs lainaa.
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Ei se haittaa, jos hetki vielä valvotaan.
Mä olen nyt tässä
Sä olet siinä ja lantio laulaa saa;
Hello, good bye, hello, good bye!
Sä olet siinä, jumalat kuunnelkaa;
*Aamen ja* Hallelujaa!
Mä olen nyt tässä
Jos odotat aikaa
Mä olen nyt tässä
Ja viereesi jään.
mässäillään vähän asialla.
kuolivatkohan erikseen vai yhtenä rykelmänä?
tänään on 8 vuotta siitä.
en koskaan unohda sitä päivää.
pohjanmaalta