Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toive miehelleni (Uskallan kertoa sen täällä mutta en kotona...)

Vierailija
08.08.2008 |

Toivoisin, että mies voisi joku kerta sängyssä ottaa vähän aikaa vain mut yksin huomioon. Hierois tai nuolis (jälkimmäistä hän ei kyllä koskaan tee) mua mahdollisesti orgasmiin (mitä en yleensä koskaan saa) asti niin, ettei mun tarvitsis tehdä sillä hetkellä mitään. Olen jo alkanut vihata sitä kun mieheni sanoo, että "ota siitä kiinni" tai "koske siihen" silloin, kun hyväilee mua. Otan siitä kiinni oikein mielelläni, vemputan ja imen ja vaikka mitä, mutta haluaisin joskus vain nauttia, enkä "tehdä töitä" sillä hetkellä itse ollenkaan. Ja saman tietysti voisi tehdä toisin päin - minä hoitelen häntä ja hän voi vaan maata/istua/seisoa.

Miehelläni oli vaikeuksia saada erektio ilmeisesti jännityksen takia suhteemme alussa. Ongelma häipyi itsestään suhteen varsinaisesti alkaessa kokonaan ja hänen kankensa on siitä kovemmasta päästä ;) Yleensä hän saa kovan erektion ilman, että edes kosken, mutta eihän se välttämättä pysy koko esileikin ajan, jossei sitä pidä yllä. Ja luulisin, että hän luulee, että hänellä täytyy seistä kankena ihan koko ajan. Siksi kai mun pitää koko ajan siihen koskea. Mutta kun eihän sen tarvitse koko ajan olla juhlakunnossa? Miten kertoisin sen hänelle... Loukkaamatta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä vaikeeta siinä on? Ei teillä kyllä suhdetta avoimuudella ole pilattu, huh huh!

Vierailija
2/6 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos esileikin aikana vähän lerpahtaa. Kyllä sen nopeasti saa takaisin juhlakuntoon kun vähän hieroo "huulia" vasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt loukkaa, jos sanoo, että nyt minä haluaisin olla ihan vaan passiivinen, hoidellaan sitä sinun veijaria sitten vähän myöhemmin? Ei sen seksin tarvitse aina mennä samalla kaavalla.

Vierailija
4/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SEKSIN AIKANA vaan joskus kun ihan muuten vaan oleilette kahdestaan, mieli on hyvä ja saatte olla vapaasti ilman, että lapset häiritsevät tms. Kerro silloin, että toiveesi olisi tuo. Että silloin voisit keskittyä omaan nautintoosi. Että sinulle orgasmin saaminen ei ole helppoa. Että et sitä pysty saamaan jos sinun pitää samalla keskittyä tekemään hänelle hyvää.

Seksistä saa ja pitää puhua, mutta parasta on tehdä se erillään itse touhuista. Jos mies ei sitten seksin tiimellyksessä muistakaan toiveitasi, on se tietysti loukkaavaa - mutta vaatii uuden puhuttelukerran. Jotkut ei vaan kerralla opi..

Vierailija
5/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsihän voi olla vaikka housut jalassa. Sinänsä naisten toive olla vaan objektina aina joskus on niin tavallinen, ettei se ainakaan minua ihmetytä.

Meillä se on ainakin yksi perusjutuista. On hauskaa vain helliä ja nuolla...

Vierailija
6/6 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksissä on sekuntiakaan sellaista, ettei mies saa. Aina saa, joko suuseksiä, sitten käsin vemputtamista tai sitten panoa. Mutta ei tosiaankaan mikään naiselle annettava suuseksi tulisi kyseeseen tai edes se, että sormilla hierois, koska silloin ei mies itse saisi mitään, joutuisi vain tekemään. Itselläkin olisi vaivautunut olo, kun ajattelisin, että tuolla se mies nyt velvollisuudesta touhuaa. Ei ei ja ei!

Enkä kyllä päästäiskään nuolemaan, niin rumasti on paikkojani haukkunut.

Sitten ihan eri asia jos tykkäis asiasta, mutta en kyllä vois nauttia tai edes olla siinä muuten vaan kun tiedän mitä suuseksin antamisesta ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi