Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartijan kovat otteet myymälävarasta kohtaan.

Vierailija
25.05.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008000397.html

Huh huh, ehkä vähän ylimitoitettuja toimia vartijalta.

Kommentit (1395)

Vierailija
341/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaa ja henkilökuntaa on tämän jälkeen uhkailtu. Ei ihme, että kauppias ei uskalla sanoa vastaan.

Vierailija
342/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että vartijaa odottaa jonkin sortin kosto. En sitä hänelle tietenkään toivo.

Hai...se on melkoisen varma juttu..( sitä tuskin kuvataan!😂)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse paikalla, kun tuo tapahtui ja videolta tosiaan puuttuu aika iso osa.

Vartija useaan otteeseen ennen kiinniottoa pyysi rauhallisesti kyseistä henkilöä tulemaan takahuoneeseen ja selitti syyn, että mistä häntä epäillään. Nainen alkoi riehumaan ja heittelemään tavaroita. Toi mies kuvasi tilannetta heti, kun vartija tuli paikalle mutta videota on leikattu kivasti.

Kun luin tilanteesta, että kauppias tuomitsi toiminnan niin itse ainakin vaihdan jatkossa päivittäiset asioinnit naapuri kauppaan.

Oliko kuvaaja itse heimolainen tai osa samaa seuruetta? Kädestä päätellen näytti olevan musta adidaksen verkkatakki päällä kuvaajalla.

Vierailija
344/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ollut aikoinaan kaupassa töissä vuosia ja nämä mus ta laiset aiheuttivat kyllä niin paljon ongelmia ja harmaita hiuksia etten ihmettele että joku kerta jollain menee pata jumiin (niinkuin tällä vartijalla tässä).

Harmi sanoa mutta oman kokemuksen mukaan 99,9% pilaa loppujenkin maineen.

Vierailija
345/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartija useaan otteeseen ennen kiinniottoa pyysi rauhallisesti kyseistä henkilöä tulemaan takahuoneeseen ja selitti syyn, että mistä häntä epäillään. Nainen alkoi riehumaan ja heittelemään tavaroita. Toi mies kuvasi tilannetta heti, kun vartija tuli paikalle mutta videota on leikattu kivasti.

Kun luin tilanteesta, että kauppias tuomitsi toiminnan niin itse ainakin vaihdan jatkossa päivittäiset asioinnit naapuri kauppaan.

Oliko kuvaaja itse heimolainen tai osa samaa seuruetta? Kädestä päätellen näytti olevan musta adidaksen verkkatakki päällä kuvaajalla.

Onko adidas joku mústálaisten merkki?

Vierailija
346/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää tuon kauppiaan olevan sitä mieltä, että varastaminen hänen kaupassaan on sallittua.

Ei ole valkonaamoille, meillä kun ei ole minkäänlaista sijaa ns "etuoikeutettuina" vasurien uhrihierarkiassa - paitsi väistyä kunnioitettavien vähemmistöjen tieltä.

Vierailija
347/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta adidaksen verkkatakki muodostaa tyylikkään yhdistelmän mustien suorien housujen ja mustien nahkakenkien kanssa. Mustalaisnaisilla on joskun valkoinen adidaksen takki.

Sivuseikkana mainittakoon, että merkin perusti Adolf Dassler.

Vierailija
348/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rikollismyönteisiä ihmisiä täällä.

Puolustellaan pahoinpitelyyn syyllistynyttä ja jopa sen rasistista motiivia. Sitten kun kauppias on suoraselkäinen niin ollaan sitä mieltä että jahas, ei kun varastamaan!

Varastaa ei saa, tietenkään, mutta ei saa myöskään pahoinpidellä. Ei se kauppias varastamista hyväksy muttei myöskään vartijan rikollista toimintaa.

Kyllä vasurin linssit sitten osaavatkin katsoa kieroon, ei voi kuin ihmetellä. Itsekin inhoan tarpeetonta väkivaltaa ja kaikenlaista kyykyttämistä, mutta sellaista en ainakaan katsomassani videossa huomannut. Ainoastaan yksi rikollisuudesta epäilty pullikoija otettiin talteen melko kevyin ottein loppupeleissä.

Vierailija
349/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas rasistinen ketju.

Vierailija
350/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tuntui kivalta katsoa kun mirikliä vähän muilutettiin. Kaupat aika kovilla noiden kanssa kun jos he eivät saa varastaa ovat ottaneet tavaksi psyykata myyjää/vartijaa samalla kun toinen kuvaa.

Vierailija
351/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. En muista ikinä nähneeni romanilla Adidasta

Vierailija
352/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku romani ystävällisesti tulla kertomaan tähän ketjuun, että miksi ette voi käyttäytyä ihmisiksi? Ihan turha uhriutua rasismista, jos 99 % teistä käyttäytyy juuri niin kuin "ennakkoluulot" osoittavat?

Vierailija
353/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein että kauppias ei puolusta vartijaa? Paha moka. Nyt vartija jää yksin, mutta eipä sinne kauppiaan puljuunkaan ole enää halukkaita vartijoita tulossa. Hoitakoon ite vartioinnin niin tietää mitä herkkua se on. 

Kuka siis voitti kun rivit hajosivat?

Minä boikotoisin tuota kauppaa kun ei puolusta vartijaa. Jokainen kauppias tietää missä mennään mutta tuo yrittää kerätä jotain poliittisia irtopisteitä.

Itsekin boikotoisin kauppaa, joka antaa varkaiden mellastaa. Nehän ovat vaaraksi myös muille asiakkaille. Erikseen on sitten nämä hullut m a m u vartijat, jotka provosoivat riitoja ja aukovat päätään rehellisille asiakkaille. Heille ei riitä ymmärrystä.

Voikohan netissä antaa palautetta tuolle kaupalle ja sen omistajalle, ettei puolusta työntekijöitään?

Omistaja nyt on aika pahasti puun ja kuoren välissä, eihän sen ole edes mahdollista julkisuudessa sanoa mitä asioista mahdollisesti oikeasti ajattelee - tai joutuu pian cancelloiduksi ja rasistikortin eteen.

Vierailija
354/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällaisina hetkinä hävettää olla suomalainen. Jengi puolustaa aivan selvää väkivaltaa, fantasioi siitä miten olisi pitänyt kaltoinkohdella vielä enemmän, haukkuu uhria rasistisin termein, ja vielä heittää päälle George Floyd "läppää" (tuomitun väkivaltarikollisen käden kautta kuolleesta ihmisestä).

Vierailija
355/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppaa ja henkilökuntaa on tämän jälkeen uhkailtu. Ei ihme, että kauppias ei uskalla sanoa vastaan.

Niin, tai sitten kauppias on normaalilla empatiakyvyllä ja inhimillisyydellä varustettu ihminen, joka ei hyväksy väkivaltaa?

Vierailija
356/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein että kauppias ei puolusta vartijaa? Paha moka. Nyt vartija jää yksin, mutta eipä sinne kauppiaan puljuunkaan ole enää halukkaita vartijoita tulossa. Hoitakoon ite vartioinnin niin tietää mitä herkkua se on. 

Kuka siis voitti kun rivit hajosivat?

Minä boikotoisin tuota kauppaa kun ei puolusta vartijaa. Jokainen kauppias tietää missä mennään mutta tuo yrittää kerätä jotain poliittisia irtopisteitä.

Itsekin boikotoisin kauppaa, joka antaa varkaiden mellastaa. Nehän ovat vaaraksi myös muille asiakkaille. Erikseen on sitten nämä hullut m a m u vartijat, jotka provosoivat riitoja ja aukovat päätään rehellisille asiakkaille. Heille ei riitä ymmärrystä.

Voikohan netissä antaa palautetta tuolle kaupalle ja sen omistajalle, ettei puolusta työntekijöitään?

Omistaja nyt on aika pahasti puun ja kuoren välissä, eihän sen ole edes mahdollista julkisuudessa sanoa mitä asioista mahdollisesti oikeasti ajattelee - tai joutuu pian cancelloiduksi ja rasistikortin eteen.

PaskaSepustusta=PS

Puhutaan vaan asioiden nimillä kuten ne ovat. PS:t uhriutuvat täällä minkä ehtii...

Vierailija
357/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahtihamenainen pilaa koko heimon maineen.

Kuten 99% persuista pilaa sen yhden prosentin maineen.

Tunnetaan myös nimellä urakkahame.

Vierailija
358/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. En muista ikinä nähneeni romanilla Adidasta

Et ole kovin huomiokykyinen. Useamman kerran olen nähnyt romaniseureen miesten pelaavan kesäisin rantalentopalloa paikallisen urheilutalon aluella - mustat suorat housut jalassa. Tyyli täytyy säilyttää vaikka lämpömittarissa on lähes 30 astetta.

Vierailija
359/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällaisina hetkinä hävettää olla suomalainen. Jengi puolustaa aivan selvää väkivaltaa, fantasioi siitä miten olisi pitänyt kaltoinkohdella vielä enemmän, haukkuu uhria rasistisin termein, ja vielä heittää päälle George Floyd "läppää" (tuomitun väkivaltarikollisen käden kautta kuolleesta ihmisestä).

Lähetätkö kotiavaimesi Allanille että voi hakea tarvitsemansa? Kaupan omaisuus on heppakansan omaisuutta? Olisiko perseelle pitänyt taputella, että hyvä tyttö hienosti tehty? Kyllä s uv akin ajatuksenjuoksu on kummaa.

Vierailija
360/1395 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta väkivaltafantasioissa elävää kirjoittajaa täällä... voimatoimien mitoitus vastarinnan mukaan on tilanteiden avain... sylkeminen on ei toivottua, mutta ei se oikeuta pahoinpitelemään sylkijää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan