Onki muiden elämä jatkuvaa epäonnistumista?
Tuntuu, että ihan sama mitä yrittää niin aina vedetään matto jalkojen alta.
Kommentit (31)
Elämä aaltoilee. Välillä vuosia alamäkeen, välillä ylämäkeen. Tasaisella meinaa tylsistyä ja joutuu muistuttamaan itseään siitä, että asiat on just nyt hyvin. Ei mennä ylös, mutta ei myöskään alas ja elämän osa-alueet on ok.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulla menee kaikki hyvin. Oma vika jos ei mee. Paska elämä = paskoja valintoja, ei sen kummempaa. Viitsimisen puute selittää 85% ihmisten ongelmista Suomessa, ei täällä kovin montaa ole jolle ois oikeesti ns huonot kortit jaettu.
Taidat olla kovin nuori, kun ajattelet, ettei elämä tuo sinulle isoja vastoinkäymisiä. Kaikille tulee. Sen, jos mikä, on elämässä varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulla menee kaikki hyvin. Oma vika jos ei mee. Paska elämä = paskoja valintoja, ei sen kummempaa. Viitsimisen puute selittää 85% ihmisten ongelmista Suomessa, ei täällä kovin montaa ole jolle ois oikeesti ns huonot kortit jaettu.
Taidat olla kovin nuori, kun ajattelet, ettei elämä tuo sinulle isoja vastoinkäymisiä. Kaikille tulee. Sen, jos mikä, on elämässä varmaa.
38v. Toki niitä varmasti tulee, mutta niihin ollaan varauduttu sikäli kun niihin voi. Enkä siis sanonut ettei elämä tuo vastoinkäymisiä, vaan sitä että jos se on kokonaisuutena kauheaa vastatuuleen rämpimistä, niin oma vika. Kaikki vastoinkäymiset ei ole omalla vastuulla, mutta niistä yli pääseminen on. Peiliin katsomisen paikka - mitä teen selvitäkseni tästä tilanteesta? Jotkut ei edes yritä selvitä vaan jää surkuttelemaan. Silloin voi syyttää vain itseään.
Besserwissereille: olen aina hoitanut hommani, auttanut myös muita, olen positiivinen perusluonteeltani, tarkkailen ja korjaan asennettani, mutta silti aina kun jotain todella yritän-siis parannuksia elämään, se menee mönkään. Aina. T:6/23
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni minulla menee oikein mukavasti. On aina mennyt, kaikki nämä 45 vuotta. Omalla positiivisella asenteellani ja työtä pelkäämättömällä luonteellani olen saanut monet asiat sujumaan hyvin, jopa todella hyvin. Valitsen viisaasti, en murjota ja syyttele toisia ja en jää menneeseen kiinni, vaan paqrustqn tasaisen varmasti askel askeleelta eteenpäin matkastani oppien. Samanlaisia ovat myös perheeni ja ystäväni, tosi hyviä tyyppejä ihan kaikki.
Eli et ole kohdanut epäonnea, vielä. Ei sillä omalla asenteella kuule ole mitään merkitystä jos asiat alkaa mennä pieleen.
No mammoilla tuntuu kovin olevan. Kun syyttää epäonnistumisesta muita, niin epäonnistuu uudestaan. Mies teki sitä ja tätä aloituksien mukaan onni on harvojen herkku. Naisista kun pysyy erossa, elämä hymyilee, seksiä valitettavasti joutuu haraastamaan naisten kanssa, mutta onneksi olen pitkä, niin sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Besserwissereille: olen aina hoitanut hommani, auttanut myös muita, olen positiivinen perusluonteeltani, tarkkailen ja korjaan asennettani, mutta silti aina kun jotain todella yritän-siis parannuksia elämään, se menee mönkään. Aina. T:6/23
Sanovat, että ei se tuhat epäonnistumista, vaan se tuhanneseka kun onnistuu, se on se mikä merkkaa. Joo kokeiltu 5000 kertaa. Joko saa antaa periksi ja tyytyä p askoihin kortteihin? 6/23
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni minulla menee oikein mukavasti. On aina mennyt, kaikki nämä 45 vuotta. Omalla positiivisella asenteellani ja työtä pelkäämättömällä luonteellani olen saanut monet asiat sujumaan hyvin, jopa todella hyvin. Valitsen viisaasti, en murjota ja syyttele toisia ja en jää menneeseen kiinni, vaan paqrustqn tasaisen varmasti askel askeleelta eteenpäin matkastani oppien. Samanlaisia ovat myös perheeni ja ystäväni, tosi hyviä tyyppejä ihan kaikki.
Anteeksi, mutta en mahda mitään. Kuulostat ihan exältäni. Hänellä meni koko ajan aivan loistavasti. Tosissaan kertoi kuinka kaikki hänen ystävänsä ovat todella tehneet töitä, ovat menestyneitä eikä heillä ole mitään ongelmia. Minun ystäväni olivat hänen mielestään epäonnistuneita, kun masentuneena työelämässä olivat, leskenä yrittivät selviytyä lastensa kanssa jne. Lopulta totuus paljastui: oma lapsi syömishäiriöinen ja itsetuhoinen, toinen ahdistunut. Ystäväperheiden lapsilla rajua päihdeongelmaa, vakavaa anoreksiaa ym.
Oma kantani on, että elämään pitää suhtautua realistisesti. Ongelmia tulee, surra saa, eteenpäin on pyrittävä, onnistumisista iloittava. Ja ennen kaikkea oltava nöyrä elämän suhteen, armollinen itselleen ja arvostava kaikkia ihmisiä kohtaan.
Tää on ruikutusketju. Ei tänne pidä laittaa positiivista. Se itkuvalitetaan ulos.
Rutinapäivää vaan kaikille.
Siellä on tänäänkin juuri sinulle huono sää.