Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Tässä myös yksi uusi haastattelu tältä viikolta, ovat myös eilen olleet tekemässä jonkun esiintymisen Sirius radioasemalla Tom Morellon kanssa joka tulee tänä yönä ulos.
Täytyy myös kommentoida tuota vihaa mitä Giorgia (ja varmaan monet muutkin julkkikset kokevat somessa) saa tällä hetkellä eli miten jotkut ihmiset jaksaakin viettää päivänsä vihaamalla jotain ihmistä niin paljon että seuraavat ja stalkkaavat kyseisen henkilön elämää todella tarkkaan? En tie kai sekin on joku sairaus..
Huvittaa että twitterissä Anittan fanit haukkuu Måneskinia yhden hitin bändiksi ja että Anitta on paljon tunnetumpi ja menestyneempi maailmalla lol koska pitävät ilmeisesti Måneskinia pahimpana kilpailijana Grammyyn mutta mä en usko että kumpikaan niistä voittaa koska kuulemma harvoin ei englanninkielinen artisti voittaa (viimeksi yli 30v sitten)
Grammyja voi ilmeisesti katsoa livenä ainakin live.grammy.comista (alkaa 03 Suomen aikaa? ja sitä ennen red carpet)) mutta mä en jaksa valvoa vaan katson aamusti parhaat palat netistä ja sitten perjantaina yle2:lta jälkikäteen
Yksi iloisesti yllättynyt pitkäaikainen fani täälläkin odotukset olivat matalalla, koska rakastan eniten italo-Måneskinia, mutta yes, kyllähän tämä uusi levy rokkaa! Olen iloinen myös siitä että huomio ei ole mennyt liikaa asuilla kikkailuihin (hääjulkkareita toki lukuun ottamatta, ja julkkareissa nyt saakin revitellä). Italiankielisiä biisejä olisin tietysti kaivannut lisää ja osa biiseistä tuntuu olevan liikaa samasta sapluunasta, mutta silti, ylitti odotukset! Katsotaan miten kuuntelukokemukselle käy ajan kanssa, voittaneeko kuitenkaan Teatro diraa ja Il ballo della vitaa Mutta voi kunpa heidät saataisiin vihdoin Suomeen!!
Edellisestä postauksestani hävisi näköjään kolmet pisteet ja ajatusviivat, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Moiccuu!! mistä näkee grammyt livenä?
en tie mitään tv-kanavia mistä näkyis mutta tuossa on ketjussa muutamia linkkejä mistä ehkä voi katsoa
höh vaikka osasin odoottaa eteti ne voita niin silti pettymys:/ voittaja oli Samara Joy (en ole koskaan kuullutkaan)
Mulle suurempi pettymys kuin se ettei ne voittanut oli se että Måneskin ei ollut istumassa pöydissä kuten suurin osa ehdokkaista vaan jossain katsomossa toisella rivillä? En siis itse onneksi katsonut grammyjä mutta kun tuota twitterisä luin niin fanit keskusteli siiitä niitä ei oikeastaan edes näytetty koko gaalan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mulle suurempi pettymys kuin se ettei ne voittanut oli se että Måneskin ei ollut istumassa pöydissä kuten suurin osa ehdokkaista vaan jossain katsomossa toisella rivillä? En siis itse onneksi katsonut grammyjä mutta kun tuota twitterisä luin niin fanit keskusteli siiitä niitä ei oikeastaan edes näytetty koko gaalan aikana.
Mutta minäpäs satuin näkemään, kun heitä haastateltiin kuvauspisteessä. Näillä on aina sama kuvio: laulusolisti ja tyttö antavat haastattelun, kitaristi näprää vaatteitaan ja rumpalin katse haahuilee sinne tänne, takavasemmalle, takaoikealle.
Niin, olivat iloisia ehdokkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minäpäs satuin näkemään, kun heitä haastateltiin kuvauspisteessä. Näillä on aina sama kuvio: laulusolisti ja tyttö antavat haastattelun, kitaristi näprää vaatteitaan ja rumpalin katse haahuilee sinne tänne, takavasemmalle, takaoikealle.
joo kyl mäkin näin niitä punasen maton haastatteluita. Onneksi en herännyt katsomaan gaalaa oli kuulemma jatkuvasti mainoskatkoja ja sitten niiden kategoria jaettiin ihan lopussa. Mutta olisi kiva tietää millä perusteella artistit oli sijoitettu istumaan sillä Måneskinin paikka oli ihan random ja kuitenkin tuota niiden kategoriaa pidetään yhtenä isoimmista.
En pysty kommentoimaan tämän vuoden osalta, jos järjestelyt on muuttuneet edellisvuosista. Mutta aina noi tosi isotkin tähdet (esim. Adele, Beyonce ym.) on istuneet siellä penkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo kyl mäkin näin niitä punasen maton haastatteluita. Onneksi en herännyt katsomaan gaalaa oli kuulemma jatkuvasti mainoskatkoja ja sitten niiden kategoria jaettiin ihan lopussa. Mutta olisi kiva tietää millä perusteella artistit oli sijoitettu istumaan sillä Måneskinin paikka oli ihan random ja kuitenkin tuota niiden kategoriaa pidetään yhtenä isoimmista.
Mitä jos se oli heidän oma toiveensa?
Vierailija kirjoitti:
En pysty kommentoimaan tämän vuoden osalta, jos järjestelyt on muuttuneet edellisvuosista. Mutta aina noi tosi isotkin tähdet (esim. Adele, Beyonce ym.) on istuneet siellä penkeillä.
Pöydissä. Oscareissa istutaan penkkiriveissä.
Ainakin 2017 grammyissa istuneet penkkiriville. Ilmeisesti muuttunut tuosta?
Vierailija kirjoitti:
höh vaikka osasin odoottaa eteti ne voita niin silti pettymys:/ voittaja oli Samara Joy (en ole koskaan kuullutkaan)
Jenkit vetää näitä mielellään kotiinpäin, tai vähintäänkin mennään US-UK ehdoilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkit vetää näitä mielellään kotiinpäin, tai vähintäänkin mennään US-UK ehdoilla...
Onhan se ymmärrettävää, kun heillä ei ole omaa sarjaa ulkomaalaisille artisteille. Grammyja jaettiin yli 90 kpl, huh huh, eli sarjoja piisaa joka lähtöön.
Suurimman vaikutuksen teki meikäläiseen Sam Smithin punainen asu. Jos Måneskineillä on nähty monenlaisia asuja, niin tuollaista ei vielä koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku asiaan perehtynyt twitterissä sanoi että kun on ehdolla monta (taisi olla8-9) niin tietyt ehdokkaat jakaa rock-ääniä, pop-ääniä ja sitten esim. tämä Samara joka on jazz-laulaja niin se sitten pääsi 'yllättämään' toki kaikki kunnia hänellä varmaan todella lahjakas nainen. Muutamassa muussakin kategoriassa kävi näin.
Hölmö tuo istumajärjestys-juttu kyllä kaikkien ehdokkaiden pitäisi olla samalla viivalla.
Bändin vaatteet oli kyllä ihan tyylikkäät mutta jotenkin tylsät
Mua häiritsi eniten ne tyhmät haastattelut matolla, en katsonut muiden artistien haastatteluita joten ei voi verrata mutta kysymyksiä vaatteista, Beggin-coverista ja hemmetti onko pizza parempaa Losissa vai Italiassa.. jeesus. Harvoja taisi olla haastattelut niiden uudesta levystä tai musiikista yleensäkään. Taisi ainakin damianoa ärsyttää ilmeistä päätellen se pizza-kyssäri. Niiden kategoriasta ainakin 4 muuta artistia oli istutettu pöytiin parhaille paikoille.
juu luin kanssa uutisen mutta sain sen käsityksen että nuo julkaistut on ne pääesiintyjät?
Tosin aika vähän Måneskin on julkaissut kesän keikkojaan/esiintymisiään vielä