Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22098)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat jo saaneet kotiin tilauksen Amazonista lol
no voihan.. mä saan omani varman vasta ensi viikolla
Siis ilmeisesti ne kulkee läpi Rooman sinne bile paikkaan, tässä reitti?
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1616039511204446208
toivottovasti löytyis tänään joku linkki/suora lähetys, sen tiedän että fan club on paikalla ja Roberto Sali joten luotan ainakin Robertoon heh. Kaikki niiden ystävätkin ovat tulleet paikalle (juhlivat eilen Thomaksen synttäreitä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italian Voguessa oli kaikkien biisien sanat (nyt kuulemma poistettu) sanat oli aikalailla seksistä ja huumeista lol italiankielisiä en ehtinyt kääntämään
Näkeeköhän niitä vielä jostain. Jotain tällaista pelkäsinkin niiden pätkien perusteella, että ne on jotain lapsellista uhoa. On siellä varmasti joku helmikin, on oltava.
tuossa ainakin muutaman biisin sanat
Hmmmm. No eivät nuo ihan niin pahoja ole kuin kuvittelin, mutta todellakin kaikki kompleksisuus on uhrattu sille että kirjoitetaan englanniksi. Tai siis Damiano kirjoittaa. Tuo ainoa italiankielinen on ihan eri luokkaa.
En tiedä onko se niin jäärä ettei suostu ottamaan yhtään apuja vastaan. Kirjottaisi italiaksi ja antaisi sitten jonkun taitavan kääntää :) Toisaalta hyvin vahvana teemana on ettei se tunnu olevan kovin tyytyväinen, jos/ kun kerran kirjoittaa kokemuksistaan niin (kai luonnollisesti) laittaa miettimään kenestä nuo seksi- huumelaulut puhuu?
aika tyypillisiä niiden sanoituksia englannin kielisissä biiseissä, ainakin ne on saanut levystä melko hyviä arvioita kaikissa lehdissä mitä olen netissä nähnyt 3-4/5 tai 8/10
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat jo saaneet kotiin tilauksen Amazonista lol
epistä.. mulle tuli s-posti levykauppa x:ltä että koska levy-yhtiö antoi jakelijalle luvan lähettää levyt vasta tänään niin levyni ei tule julkaisupäivänä postissa..vaan ensi viikolla:/
Näköjään Lontoossa on sunnuntaina ennen sitä pikku-keikkaa M&G jossa jakavat nimmareita ja 24.1 New Yorkissa samanlainen tilaisuus eli näköjään lähtevät Amerikkaa promoamaan ennen Grammyjä (5.2.23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italian Voguessa oli kaikkien biisien sanat (nyt kuulemma poistettu) sanat oli aikalailla seksistä ja huumeista lol italiankielisiä en ehtinyt kääntämään
Näkeeköhän niitä vielä jostain. Jotain tällaista pelkäsinkin niiden pätkien perusteella, että ne on jotain lapsellista uhoa. On siellä varmasti joku helmikin, on oltava.
Hmmmm. No eivät nuo ihan niin pahoja ole kuin kuvittelin, mutta todellakin kaikki kompleksisuus on uhrattu sille että kirjoitetaan englanniksi. Tai siis Damiano kirjoittaa. Tuo ainoa italiankielinen on ihan eri luokkaa.
En tiedä onko se niin jäärä ettei suostu ottamaan yhtään apuja vastaan. Kirjottaisi italiaksi ja antaisi sitten jonkun taitavan kääntää :) Toisaalta hyvin vahvana teemana on ettei se tunnu olevan kovin tyytyväinen, jos/ kun kerran kirjoittaa kokemuksistaan niin (kai luonnollisesti) laittaa miettimään kenestä nuo seksi- huumelaulut puhuu?
aika tyypillisiä niiden sanoituksia englannin kielisissä biiseissä, ainakin ne on saanut levystä melko hyviä arvioita kaikissa lehdissä mitä olen netissä nähnyt 3-4/5 tai 8/10
Mua vaan huolestuttaa että tuota teemaa on ylikäytetty, jos niillä on 50 laulua mistä valita. Itseä ja varmaan montaa muutakin kiehtoo se filosofinen puoli (lyriikoissa) enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelee koulunumeroina niin eivät nuo mitään loisteliata arvioita ole. Tietysti täytyy kuulla se albumi itsekin ensin! :)
klo 20 pitäis alkaa 'häät' tai ainakin jokin tapahtuma niihin liittyen, näköjään sinne on kutsuttu jotain vieraitakin ainakin Machine Gun Kelly siellä (en kyllä ymmärrä miksi) mutta ei vieläkään mitään tietoa mitä taphtuu ja onko lähetystä jossain
Vierailija kirjoitti:
klo 20 pitäis alkaa 'häät' tai ainakin jokin tapahtuma niihin liittyen, näköjään sinne on kutsuttu jotain vieraitakin ainakin Machine Gun Kelly siellä (en kyllä ymmärrä miksi) mutta ei vieläkään mitään tietoa mitä taphtuu ja onko lähetystä jossain
No näköjään myös Pitbull on kutsuttu häihin - haha naurattaa koska monet on sanonut Damianon muistuttavan uusien hiusten (tai siis kaljun) kanssa Pitbullia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näköjään myös Pitbull on kutsuttu häihin - haha naurattaa koska monet on sanonut Damianon muistuttavan uusien hiusten (tai siis kaljun) kanssa Pitbullia
tuo Pitbull on feikki, MGK ikävä kyllä totta
lol ne meni 'naimisiin' ja sitten suutelivat kaikki toisiaan
https://twitter.com/ManeskinNews/status/1616153014800113665
Ovat 26.1. Jimmy Fallonissa sekä haastattelu että esiintyvät
tykkään Rush:sta todella paljon muutama biisi (bay said, read your diary) ei ekalla kerralla vielä iskenyt mut täytyy kuunnella töitten jälkeen uudelleen.
Youtubessa on muuten hienot lyriikka videot
Kuuntelin suurimmasta osasta lyhyitä pätkiä. Hyvältä kuulostaa. Joku laulu huonompi. Pitää tarkemmin kuunnella töiden jälkeen.
Huh, pelkäsin tosi paljon että ollaan siirrytty liikaa popin puolelle, mutta onneksi rocksoundi on tallella. Italiankielisiä ois saanu toki olla enemmän, uskon että monet on sitä mieltä. Tietenkin tällä levyllä haetaan sitä kansainvälisyyttä. Ja uskon että nuo bilehuumeseksi sanoitukset on myös sen takia valittu mukaan, semmoset kappaleethan on listojen kärjessä usein. Pieni miinus siitä, koska niitä tosiaan on liikaa. Sanoitukset toistaa toisiaan. Jos on ollut mistä valita, ihmettelen tätä. Ja pohdin, onko bändin oma valinta vai jyrääkö levy-yhtiö.
Onnellinen kuitenkin uudesta, paljon hyviä biisejä sisältävästä levystä hienoa dam, ethan, thomas ja vic💯🔥
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin suurimmasta osasta lyhyitä pätkiä. Hyvältä kuulostaa. Joku laulu huonompi. Pitää tarkemmin kuunnella töiden jälkeen.
Hittolainen, mä olen tänään koko päivän liikkeellä ja kuulokkeet meni rikki pari päivää sitten. Saako terrorisoida kanssamatkustajia julkisissa liikennevälineissä kuuntelemalla Rushia ilman kuulokkeita?
Olin myös huolissani etukäteen ja olen todella postiviisesti yllättynyt. Todella hyvä levy kaikkiaan, Il Dono Della Vita on nyt sitä mitä toivoin ja odotin!
Niin monta parempaa laulua kuin ne sinkuiksi valikoituneet. Onnellinen minäkin, kiitos Måneskin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittolainen, mä olen tänään koko päivän liikkeellä ja kuulokkeet meni rikki pari päivää sitten. Saako terrorisoida kanssamatkustajia julkisissa liikennevälineissä kuuntelemalla Rushia ilman kuulokkeita?
SAA JA PITÄÄ!!