Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22105)
hmm. tuleeko Euroviisuihinkaan uutta biisiä? Vai esittävätköhän vaan ton Gasolinen Zitti e Buenin lisäksi?
Victorian ig-tarina, matkalla kohti kotia lol Damiano-raukka
https://8iunie.tumblr.com/post/682548814929870848/via-victorias-instagr…
Mä olen varmasti yksin tämän ajatukseni kanssa, mutta jotenkin on vähän ristiriitainen olo siitä että tulevat taas kotiin. Älkää ymmärtäkö väärin, kiva että ovat taas Euroopassa ja varmasti tosi kiva heillekin tulla kotiin ja monellakin tapaa tekee heillä hyvää, mutta jotenkin tuntuu että varsinkin Damiano on ollut hyväntuulisempi ja vapautuneempi viime aikoina tuolla Kalifornian auringossa. Jotenkin tuntuu myös että Dami ja Vic olisivat jotenkin lähentyneet taas tuolla ollessan. On ollut aiemmin sellainen olo että Dami on pitänyt vähän etäisyyttä Viciin, luultavasti Gion takia, mutta viime aikojen videomatskun perusteella näyttää että ovat taas viihtyneet vapautuneemmin yhdessä. Eihän tollaisista pienistä videopätkistä voi tietysti oikeasti mitään päätellä, mutta tällainen fiilis on mulle tullut ja olisihan se ihan luonnollistakin, kun ovat viettäneet paljon aikaa yhdessä koko bändi ilman ulkopuolisia "häiriötekijöitä". Ja ennen kun joku vetää herneen nenään, en ole mikään Gio-vihaaja, vaan suhtaudun häneen aika neutraalisti, kuten myös esim. Laviniaan. Tyttöystävistä puheen ollen, jostain Twitterin tai IG:n syövereistä luin että Vic olisi eronnut Janiksesta. Onko kukaan muu kuullut tällaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Tässä revitään Guccin paita ..
https://8iunie.tumblr.com/post/682498629477564416/damiano-david-coachel…
On se ihana.
Mä en usko tuohon etääntymisteoriaan, en ainakaan siinä mielessä että se liittyisi Gioon, vaan siihen, että tietoisesti valikoivat vähemmän materiaalia niistä yhdessä julkaistavaksi. Ja ehkä siihen, että ystävyyssuhteet ei ole mitenkään staattisia vaan tulee erimielisyyksiä, välillä menee paremmin ja välillä huonommin, erityisesti kun tehdään yhdessä töitä ja nyt on varmasti tullut huomattavan paljon muutoksia siihen dynamiikkaan miten töitä tehdään.
Lisäksi ei tiedetä mitä kumpikin yksityisesti käy läpi, niin kuin vaikka tuo Vicin huhuttu ero. Erohuhut tosin voi olla ihan sitäkin, että Vic on aika railakkaasti bilettänyt menemään ja jotkut on siitä vetäneet omia johtopäätöksiään. Likaviemäreiden pahat kielet puhui siitäkin että D sairastaisi jotakin, tiedä sitten oliko se heidän tapa vihjailla siitä että käyttää muutakin kun jointteja, vai jotain eri asiaa. Onko siinä savua ilman tulta, siitäkään ei voi olla koskaan täysin varma - en siis puhu aineista vaan sairasteluista.
Mä oon kyllä itsekkäistä syistä tyytyväinen niiden paluusta Eurooppaan - tuo amerikan aikataulu vaan ei ole mun juttu heh. Mä oon ajatellut että toi 'vapautuneisuus' ois ollut myös sitä että ei ole pahemmin nyt ollut noita pakollisia velvoitteita vaan saanut tehdä just sitä mitä haluaa eli musiikkia - ja ehkä myös nuo amerikan koronavapaat ajat on ollut niille mieleen.
Mä taas oon pohtinut Viciä ja sen koiraa (lol) siis kun Gaia joka on sitä hoitanut puhuu siitä nykyään 'minun koirana' tai 'perheenään' vai onkohan se vaan tapa kun on hoitanut sitä niin pitkään
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä itsekkäistä syistä tyytyväinen niiden paluusta Eurooppaan - tuo amerikan aikataulu vaan ei ole mun juttu heh. Mä oon ajatellut että toi 'vapautuneisuus' ois ollut myös sitä että ei ole pahemmin nyt ollut noita pakollisia velvoitteita vaan saanut tehdä just sitä mitä haluaa eli musiikkia - ja ehkä myös nuo amerikan koronavapaat ajat on ollut niille mieleen.
Mä taas oon pohtinut Viciä ja sen koiraa (lol) siis kun Gaia joka on sitä hoitanut puhuu siitä nykyään 'minun koirana' tai 'perheenään' vai onkohan se vaan tapa kun on hoitanut sitä niin pitkään
Sama! Luulin, että oon ainoa joka miettii Vicin koiraa 😅 Mä luulen myös, että tuo vapautuneisuus liittyy johonkin tollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Luulin, että oon ainoa joka miettii Vicin koiraa 😅 Mä luulen myös, että tuo vapautuneisuus liittyy johonkin tollaiseen.
Koiraa olen pohtinut minäkin, olen joskus harvoin käynyt seurailemassa mitä sillä tilillä tapahtuu ja ihmettelin sanamuotoja. Ehkä siinä ei ole mitään sen kummempaa, tulee vaan "omittua" koiraa kun viettää paljon aikaa sen kanssa.
Samalla naurattaa, mitä kaikkea todella oleellista sitä onkaan tullut tässä viimeisen vuoden aikana pohdittua 😁
Ovat tulleet juuri Roomaan.
https://www.instagram.com/p/Cc0JI2mMHyS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Jospa saataisiin tänään vielä Vicin postaus Chilin kanssa :)
Eivät kyllä ehdi olla kotona kuin hetken ennen Veronaan lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin mitä vaan että pääsis tonne Veronan keikalle..
Bändi lisäsi näköjään yhden uuden keikan Usan kiertueelle eli 7.11. Los Angeles (siellä ei aiemmin tainnutkaan olla Losin keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin mitä vaan että pääsis tonne Veronan keikalle..
Bändi lisäsi näköjään yhden uuden keikan Usan kiertueelle eli 7.11. Los Angeles (siellä ei aiemmin tainnutkaan olla Losin keikkaa.
Olisitte nyt menneet vaikka Tallinnan keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko tuohon etääntymisteoriaan, en ainakaan siinä mielessä että se liittyisi Gioon, vaan siihen, että tietoisesti valikoivat vähemmän materiaalia niistä yhdessä julkaistavaksi. Ja ehkä siihen, että ystävyyssuhteet ei ole mitenkään staattisia vaan tulee erimielisyyksiä, välillä menee paremmin ja välillä huonommin, erityisesti kun tehdään yhdessä töitä ja nyt on varmasti tullut huomattavan paljon muutoksia siihen dynamiikkaan miten töitä tehdään.
Lisäksi ei tiedetä mitä kumpikin yksityisesti käy läpi, niin kuin vaikka tuo Vicin huhuttu ero. Erohuhut tosin voi olla ihan sitäkin, että Vic on aika railakkaasti bilettänyt menemään ja jotkut on siitä vetäneet omia johtopäätöksiään. Likaviemäreiden pahat kielet puhui siitäkin että D sairastaisi jotakin, tiedä sitten oliko se heidän tapa vihjailla siitä että käyttää muutakin kun jointteja, vai jotain eri asiaa. Onko siinä savua ilman tulta, siitäkään ei voi olla koskaan täysin varma - en siis puhu aineista vaan sairasteluista.
Etääntymisteoria???????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etääntymisteoria???????????
Tuossahan sitä 17364 teorisoi. Ja näkyy jonkun verran muuallakin somessa, sieltä tämä -teoria- D:n ja V:n viilenneistä väleistä varmaan juontaa.
Ihana Damiano tänään kotona (taitaa olla ihan sen kotikulmilta)
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1518982643488018433
Vierailija kirjoitti:
Ihana Damiano tänään kotona (taitaa olla ihan sen kotikulmilta)
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1518982643488018433
samoilta mestoilta kai? kuten twitterissä ihmettelivät miten se voi näyttää noin söpöltä/hyvältä pitkän lennon jälkeen
Damiano ja Ethan Jared Leton kanssa Coachellassa (Jaredin ig)
hmm.. Måneskinin uusin ig-postaus (kuvia Coachellasta) tekstinä see you soon Cali! eli meneekö ne takasin sinne toukokuussa? Billboard awardsit (jotka on 15.5) on kyl Las Vegasissa mutta ehkä menevät sinne (suutun) ja samaten Losiin?
Vierailija kirjoitti:
Draamaa taas kehitelty twitterissä kun toiset fanit ei tykkää yhtään että ne poseeraavat kuvassa Jaredin kanssa kun sillä on huono maine jne. se että ottavat kuvan sen kanssa ei tarkoita että tykkäisivät mitä Jared on tehnyt (jos on tehnyt)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draamaa taas kehitelty twitterissä kun toiset fanit ei tykkää yhtään että ne poseeraavat kuvassa Jaredin kanssa kun sillä on huono maine jne. se että ottavat kuvan sen kanssa ei tarkoita että tykkäisivät mitä Jared on tehnyt (jos on tehnyt)
En jaksa ymmärtää tuota kulttuuria sitten millään. Ensinnäkään Leto ei tietääkseni ole ollut virallisesti syytettynä mistään (mikä ei tietenkään tarkoita etteikö syytökset voisi olla aiheellisia), siinä on huono mennä sanomaan heidän asetelmassaan, että oon kuullut ikäviä huhuja susta, jätetään selfiet väliin.
Toisekseen, yksittäinen selfie ja kohteliaisuus- tai edes bisneskeskustelut kenenkään kanssa ei merkkaa juuri mitään, ymmärtäisin että soraääniä esitetään jos olisivat viettäneet enemmänkin aikaa yhdessä jenkeissä ja taustalla olisi todistettuja faktoja.
joo kuullosti kyllä siltä mutta mitä kiertuetta tarkoittavat? nyt kesän keikkoja? ensi syksyn amerikan kiertuetta? eli levy tulisi vasta ensi vuonna? no pakko niiden on laitettava ulos ainakin muutama sinkku ennen levyä?