Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22105)
Vierailija kirjoitti:
Ne esittävät myös Torna a casan - ekaa kertaa Italiassa sitten vuoden 2019 kuulemma .
Melkoinen hittikavalkadi, ai että!
siis tästä kuulee kun harjoittelevat La paura del buio - siis toi akustiikka tuolla
Vierailija kirjoitti:
Ne on tänään harjoitelleet paikanpäällä mm. Amandotin
Manuel on kuulemma paikan päällä joten todennäköisesti duetto...
Keikka alkaa ilmeisesti 22.15 Suomen aikaa
Vierailija kirjoitti:
Ne esittävät myös Torna a casan - ekaa kertaa Italiassa sitten vuoden 2019 kuulemma .
Nyt oon kyllä ihan rehellisesti kateellinen kaikille keikalla olijoille.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon kyllä ihan rehellisesti kateellinen kaikille keikalla olijoille.
-ap
Minäkin!!
Instassa ainakin mammeskin2.0 lähettää liveä.
miten yleisö lauloi mukana Coralinea ah..
Äh, mulla tulee itku pelkästään noista lyhkäisistä pätkistä mitä Torna a casasta on julkaistu...
Vierailija kirjoitti:
Äh, mulla tulee itku pelkästään noista lyhkäisistä pätkistä mitä Torna a casasta on julkaistu...
sama:) akustinen Torna a casa ja Vent'anni oli ihania - niiden ystävät ja Giorgia istui siinä ihan takana ja ainakin ne kuvas jonkin verran niitä, toivottovasti tulis kokonaisia videoitakin
Oli varmaan upeaa esiintyä kotiyleisölle pitkästä aikaa ja noin upeassa paikassa. Damianon hymy aina välillä kun yleisö lauloi mukana niiden italiankielisiä biisejä<3
Eilinen voitti ekan Coachella-illan 6-0, ei mitään feikkiä vaan oikeasti vapautunutta iloa ja irrottelua
Damianon pöksyt oli kyllä tosi istuvat...
Siinä lopussa La Parole Lontanen aikana Damiano riisui kengänsä ja sukkansa ja juoksenteli lavalla paljain jaloin lol sekä kun poistuivat lavalta se heitti kärrynpyörän hehe - näin videon tuosta twitterissä
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan upeaa esiintyä kotiyleisölle pitkästä aikaa ja noin upeassa paikassa. Damianon hymy aina välillä kun yleisö lauloi mukana niiden italiankielisiä biisejä<3
Mä luulen, että tämä teki bändille tosi hyvää. Siis nähdä (ja kuulla) että se kotiyleisö on yhä siellä ja rakastaa. Ja ihan itsekkäästi ajattelen, että heidän on hyvä myös saada muistutuksia siitä, miten paljon italiankielisestä matskusta tykätään. <3
-ap
Ne videot joissa koko areena raikuu Torna a casasta, kun kaikki laulaa... sen kun pääsis kokemaan joskus.
Damiano sanoi välispiikkinä ennen kuin aloittivat Thomaksen kanssa siellä parvekkeella esiintymään, että ne ei oo koskaan harjoitellut sillä tavalla esiintymistä (kahdestaan ja intiimisti, oletan) ja hermostuttaa hirveästi
tää oli ihana - tällä tilillä on käännöksiä Damianon puheista
https://twitter.com/itsmetea_/status/1520044104389959680
ja tällä youtube tilillä on eilisiä biisejä