Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22105)
Oletan, että te kaikki ajattelette tismalleen samaa kuin minäkin.
Hävettää.
HOT, HOT, HOT, HOT, HOT, HOT, HOT... 🥵🥵 Lisää tällaista, Damiano! 😍
hah nää biletyskuvat on hauskoja: Vic ja Thomas: party party Ethan tuijottaa jonnekin ja Damiano kännykässään
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1512187776200060928
tässä se MTVUK:n yksi pätkä jossa se juontaja 'strippasi' bändin edessä
Mä jo kuvittelin ettei tarvitsis enää kuullakaan Beggin-biisistä mutta mitä vielä, se on ehdolla Billboard music awardseissa top rock song-sarjassa, Tuo gaala on 15.5. Las Vegasissa eli onko bändi siellä paikan päällä vai Euroviisujen finaalissa? Koska aiemmin tänä vuonna oli jossain italialaisessa mediassa että Måneskin esiintyisi Euroviisujen semeissä eikä finaalissa
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1512417473315942406
Vierailija kirjoitti:
Mä jo kuvittelin ettei tarvitsis enää kuullakaan Beggin-biisistä mutta mitä vielä, se on ehdolla Billboard music awardseissa top rock song-sarjassa, Tuo gaala on 15.5. Las Vegasissa eli onko bändi siellä paikan päällä vai Euroviisujen finaalissa? Koska aiemmin tänä vuonna oli jossain italialaisessa mediassa että Måneskin esiintyisi Euroviisujen semeissä eikä finaalissa
Mä olen kyllä pettynyt jos ne ei esiinny viisu-finaalissa 14.5 vaan valitsee Usan sen sijaan
mä en kyllä noita kaikkia ehdokkaita kutsuis rock-biisiksi
Ovat myös ehdolla top rock artistiksi siellä - alkaa pelottavasti näyttämään siltä että eivät esiinny Euroviisufinaalissa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä pettynyt jos ne ei esiinny viisu-finaalissa 14.5 vaan valitsee Usan sen sijaan
SIIS EIVÄT ESIINTYISI FINAALISSA?
Mitä minun silmäni näkevätkään 😳
Melkoinen selänkääntö italialaisille ja eurooppalaisille faneille, jos ovat jossain edustusgaalassa Torinon sijaan.
Jos Må valitsee Usan Euroviisujen finaalin sijaan, lähtee omat Tallinnan-liput kyllä myyntiin. On jo pidemmän aikaa ollut sellainen fiilis, että nyt levy-yhtiö vie bändiä, eikä tämä näytä menevän yhtään parempaan suuntaan...
Mun viisut menee kyllä aika pilalle jos Måneskinin ei esiinny finaalissa. Odotan sitä todella paljon. Toivottavasti on vaan ikävä huhu.42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS EIVÄT ESIINTYISI FINAALISSA?
Mitä minun silmäni näkevätkään 😳
Melkoinen selänkääntö italialaisille ja eurooppalaisille faneille, jos ovat jossain edustusgaalassa Torinon sijaan.
samaa mieltä koska aika lailla viisujen ansiota niiden suosio, toki varmaan jossain vaiheessa olisivat tulleet tunnetuksi muuallakin mutta ei näin nopeasti. Siis tää on vaan spekulaatiota että eivät olisi viisufinaalissa vaan jenkeissä mutta ovat tähän saakka olleet paikalla joka palkintogaalassa jenkeissä jos ovat olleet ehdolla.
Juuh, valitettavasti en oo kyllä yllättynyt noista huhuista. Ois kyllä tosi paskamainen temppu.
Todella p*rseestä, jos tuo huhu pitää paikkaansa 🤬 Totaalinen keskisormen näyttö italialaisille ja eurooppalaisille faneille, jos oikeasti on totta.
omg onks tää niiden oma biisi vai joku hyväntekeväisyysjuttu?
onkohan toi biisi tai pieni pätkä tehty vain tota globanzitisenin kamppanjaa varten? haluisin kuulla ton biisin kokonaan
Vierailija kirjoitti:
wow - sanoma, video ja Damianon ääni , toivottovasti ne julkasee ton biisin kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että tää ei oo TDI2:n soundia vaan erillinen juttu. Liian moni kuulostaa jo tuolta.
Mut hienolla asialla ovat, hyvä hyvä <3
Voisko tuossa olla biisi Euroviisuihin esitettäväksi?
Aiempaan viisukeskusteluun, mua ei haittaa jos esiintyvät vaan semifinaaleissa, kunhan esiintyvät! Jos jättäisivät kokonaan väliin niin sit näyttäis rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuossa olla biisi Euroviisuihin esitettäväksi?
Aiempaan viisukeskusteluun, mua ei haittaa jos esiintyvät vaan semifinaaleissa, kunhan esiintyvät! Jos jättäisivät kokonaan väliin niin sit näyttäis rumalta.
Sopis kyllä viisuihin esitettäväksi, toi pätkä on kyllä todella voimakas sanoja ja videota myöten
Köh. Juu. Tuota noin. Semmosta.
-ap