Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22105)

Vierailija
17121/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti tällainen ääliöketju hemmettiin. Onko keski-ikä täällä 13? Ei voi olla vanhempia.

Ei ole pakko lukea. Ja mitä ikään tulee, veikkaan että olemme kaikki reilusti aikuisia. Hyvästi!

Vierailija
17122/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Damiano-ihastusta nämä söpöilykuvat eivät ole onnistuneet laimentamaan, mutta myönnän etten nyt mitenkään hirveän innoissanikaan niistä kuvista ole. Suhtaudun Giorgiaan aika neutraalisti, mutta en kyllä silti kaipaa mitään heidän suhteensa hehkutusta kuvien tms muodossa. Tälleen fanina haluan katsella Damianon (ja muun bändin) kuvia enkä halua muistutuksia mistään tyttöystävistä saatikka katsella mitään söpöilykuvia. Mutta koska heillä kaikilla on tietysti oikeus julkaista mitä haluavat, mutisen itsekseni, ohitan kyseisen kuvan ja siirryn seuraavaan. 🤷‍♀️ Täytyy tosin myöntää että snadisti on alkanut ärsyttää noi D:n vulvodynia/endometrioosi-päivitykset, joita on nykyään aika usein, vaikka se toisaalta on tosi ihanaa että hän tukee näin tyttöystäväänsä. Tiedon levittäminen on toki tärkeää, mutta silti en välttämättä itse halua sitä fiidiini niin paljon. Mielummin niitä kuumia kuvia. Ilman tyttöystävää. 😁 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17123/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään nykyään Giorgiasta. Hän vaikuttaa samaistuttavalta, varsinkin kun itse sairastan endometrioosia. Victoriaa en oo hetkeen jaksanut seurata, kun en vaan saa hänestä mitään irti. Ei oo siis mitään häntä vastaan tietenkään! Mulle vaan Giorgia on jotenkin lähestyttävämpi.

Vierailija
17124/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tuo Giorgialle omistautuminen on oma viehättävä osasensa Damianon persoonaa ja imagoa. Lava-Damianohan on juuri sen oloinen, että vaihtaa naista kuin sukkia, mutta todellisuus onkin sitten toista. Ristiriidat ovat kiehtovia.

Vierailija
17125/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään nykyään Giorgiasta. Hän vaikuttaa samaistuttavalta, varsinkin kun itse sairastan endometrioosia. Victoriaa en oo hetkeen jaksanut seurata, kun en vaan saa hänestä mitään irti. Ei oo siis mitään häntä vastaan tietenkään! Mulle vaan Giorgia on jotenkin lähestyttävämpi.

Ihan ymmärrettävää.

Mua ei kiinnosta Giorgian some eikä naama, kun ei ole mitään henkilökohtaista syytä siihen. Viciä taas seuraan, koska hän on Måneskinin basisti.

Vierailija
17126/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa kuvassa on ihaninta se miten Damiano pitää Bidetin tassusta kiinni<3

Vierailija
17127/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää.

Mua ei kiinnosta Giorgian some eikä naama, kun ei ole mitään henkilökohtaista syytä siihen. Viciä taas seuraan, koska hän on Måneskinin basisti.

Minusta Vic hoitaa somen tosi hyvin. Hän on siinä aktiivinen, mutta ei ota kantaa asioihin, jotka voisivat herättää ärtymystä. Postailee kuvia joko itsestään tai yhdessä bändikavereiden kanssa. Instatarinassa julkaisee hyväntuulisia bilettämiskuvia ja videoita ja tyttöystävän pitää yksityisenä. Damiano voisi vaikkapa ottaa mallia.

Vierailija
17128/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Giorgiasta mitään mielipidettä kuten ei myöskään muista Damianon tai bändiläisten läheisistä tai ystävistä. Ei suoraan sanottuna kiinnosta kuin Måneskin ja sen musiikki.

Kissoista tosin on mielipide: söpöjä ovat.

Vierailija
17129/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Victorian on helpompi olla piilossa, siihen ei keskity samanlaista mediamielenkiintoa kuin Damianoon. Niin paljon kuin haluavatkin korostaa tasa-arvoa bändissä, mikä on tietysti hienoa, niin ulkomaailma seuraa laulajaa ihan erilaisella suurennuslasilla kuin muita, varsinkin Italiassa se on aina tainnut Måneskinin kohdalla mennä niin. Lisäksi Giorgian työ, piti siitä tai ei, laittaa Vicin ja Damin eri asemaan. Ymmärrän molempien somestrategioita, ja arvostan että Damiano on nyt valinnut mieluummin tukipostausten tekemisen ja söpöilyn kuin haukkujille suoraan vastaamisen. Jännä kun ketään ei häirinnyt että jakoi äidistään kuvan hyväntekeväisyysjuoksussa, on jakanut ennenkin vanhempiensa työhön liittyviä asioita, se ei yhtään ollut yksityiselämän tuputtamista ja vääriin asioihin keskittymistä.

Bändillä on erikseen tili jos kiinnostaa tiukasti bändiasiat, omalla tilillään voi jokainen avautua yksityiselämästään tai itselle tärkeistä asioista sen verran kuin huvittaa ja hyväksi näkee vaikka tietysti isolta osin "työ"tilejä ovat nekin.

Vierailija
17130/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kaikki söpöt kuvat, oli mukana kuka vaan :) Mun ihastus tosin ei oo erityisesti kohdistunut henkilöihin alun perinkään vaan musiikkiin, ja sen myötä on kiva ihastella kaunista somesisältöä :) rakkautta ei oo koskaan liikaa, oon nähnyt liikaa kaikkea rumaa netin avatessa viime aikoina niin ällösöpöily on ihan kivaa vastapainoa.

Vierailija
17131/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa kaikki söpöt kuvat, oli mukana kuka vaan :) Mun ihastus tosin ei oo erityisesti kohdistunut henkilöihin alun perinkään vaan musiikkiin, ja sen myötä on kiva ihastella kaunista somesisältöä :) rakkautta ei oo koskaan liikaa, oon nähnyt liikaa kaikkea rumaa netin avatessa viime aikoina niin ällösöpöily on ihan kivaa vastapainoa.

Sama , musta on ihana tän maailman kaiken kauheuden keskellä nähdä söpöjä kuvia ja rakkautta<3

Ja kuten Damiano siinä haastattelussa jonka joku muutama päivä sitten tänne laittoi sanoi että bändin some on bändiä varten ja jokainen heistä jakaa omassaan mitä he haluavat 

Vierailija
17132/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Victorian on helpompi olla piilossa, siihen ei keskity samanlaista mediamielenkiintoa kuin Damianoon. Niin paljon kuin haluavatkin korostaa tasa-arvoa bändissä, mikä on tietysti hienoa, niin ulkomaailma seuraa laulajaa ihan erilaisella suurennuslasilla kuin muita, varsinkin Italiassa se on aina tainnut Måneskinin kohdalla mennä niin. Lisäksi Giorgian työ, piti siitä tai ei, laittaa Vicin ja Damin eri asemaan. Ymmärrän molempien somestrategioita, ja arvostan että Damiano on nyt valinnut mieluummin tukipostausten tekemisen ja söpöilyn kuin haukkujille suoraan vastaamisen. Jännä kun ketään ei häirinnyt että jakoi äidistään kuvan hyväntekeväisyysjuoksussa, on jakanut ennenkin vanhempiensa työhön liittyviä asioita, se ei yhtään ollut yksityiselämän tuputtamista ja vääriin asioihin keskittymistä.

Bändillä on erikseen tili jos kiinnostaa tiukasti bändiasiat, omalla tilillään voi jokainen avautua yksityiselämästään tai itselle tärkeistä asioista sen verran kuin huvittaa ja hyväksi näkee vaikka tietysti isolta osin "työ"tilejä ovat nekin.

Totta, että Damianoon kohdistuu enemmän huomiota kuin Victoriaan, mutta uskon, että Victoria on itsekin vaikuttanut melkoisesti siihen, että hän on saanut enemmän rauhaa, koska hän ei ole koskaan ottanut kantaa esim. mihinkään paparazzikuviin ja juorulehtijuttuihin tyttöystävästään, eikä myöskään juttuihin edesmenneestä äidistään.

Vierailija
17133/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

twitterissä jotkut väittävät että Damianolla on tuossa kuvassa toinen käsi housuissaan lol mutta mun mielestä se on sen paljas maha joka näkyy

https://ventvnni.tumblr.com/post/680703089422041088

Vierailija
17134/22105 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käynyt tarkastamassa mutta twitterissä illalla puhuttiin että Recovery-musiikki video ei enää ole bändin youtubessa...

Vierailija
17135/22105 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole käynyt tarkastamassa mutta twitterissä illalla puhuttiin että Recovery-musiikki video ei enää ole bändin youtubessa...

Kuulemma myös Beggin (en nyt muista mikä video siinä oli  xfactor?) ja se Damianon biisi jonkun toisen tyypin kanssa eli Oro Bianco on poistunut niiden youtubesta. En tie ovatko itse poistaneet vai mikä on kyseessä.

Vierailija
17136/22105 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä hemmettiä! En löytänyt sitä pikaisella haulla.

En tiedä, liittyykö noihin varhaisen tuotannon videoihin ja singleihin jotain tekijänoikeushässäkkää. Osa niistä X factor -esityksistä on myös poistettu mm. Spotifysta.

Rip kylpevät kuninkaat ja twerkkipyllyt.

Vierailija
17137/22105 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama , musta on ihana tän maailman kaiken kauheuden keskellä nähdä söpöjä kuvia ja rakkautta<3

Ja kuten Damiano siinä haastattelussa jonka joku muutama päivä sitten tänne laittoi sanoi että bändin some on bändiä varten ja jokainen heistä jakaa omassaan mitä he haluavat 

Nämä on kyllä niin makuasioita, koska mulle tulee aina Damianon ja Giorgian yhteisistä kuvista ja söpöilystä vaan mieleen Twitter-draama ja idiootit fanit + venäläiset trollit. Mun henkilökohtainen mielipide on, että Damianon olisi kannattanut pitää samanlainen linja kuin Vicillä mitä yksityiselämään tulee. Ihan itsensä ja parisuhteensa vuoksi. Julkisuus on hirveän raakaa.

Mutta Måneskinin musiikkiin ja live-esityksiin uppoan edelleen mielellään. Musiikki ylipäänsä antaa minulle voimaa tällaisena aikana ja Måneskinin tuotanto ja fanittaminen on antanut valtavasti voimaa viimeisen vuoden aikana. Nyt seurailen tietenkin uusia viisuja ja sekin on mukavaa vastapainoa kaikelle pahalle, vaikka ei sieltä ole mitään Måneskinin vertaista noussut tai nousemassa.

Vierailija
17138/22105 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän lässytystä, enemmän daddy-Ethania 🔥

https://simping-over-maneskin.tumblr.com/post/680713887193153536/this-i…

Vierailija
17139/22105 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria on tässä asiassa fiksuin ja saisi vastata koko bändin PR:stä.

Damiano saa puolestani jakaa somessaan mitä haluaa, mutta sekä hän että Giorgia voisivat tulla järkiinsä ja jättää huomiotta 13-vuotiaiden anonyymit trollitilit. Tässä tarvittaisiin PR-osaamista.

Tosin en sitten tiedä, vaatiiko Giorgian työ aktivistina ja influensserina tietyn määrän draamaa ja onko hänen jopa pakko reagoida vihaviesteihin jne. että pysyy ihmisten huulilla.

Ikävää tietenkin molemmille mutta ammatti-ihmisten avulla oltaisiin vältytty monelta harmilta, Damiano kun on oikeasti kärsinyt viime kuukausien keskustelusta enkä sitä hänelle haluaisi.

Vierailija
17140/22105 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa tykkään kyllä kun Victoria jakaa noita studio-juttuja ja bändistä muutenkin kun ovat jossain reissussa mutta kyllähän muuten sen kaikki postaukset instassa on enimmäkseen 'herutus'kuvia itsestään ja sekin alkaa kyllästyttämään (ehkä se johtuu mun kohdalla siitä että en tunne vetoa siihen). Mä tykkään että Damiano jakaa herutuskuvien (niistä tykkään paljon lol) lisäksi kissoistaan ja tyttöystävästään sekä kantaaottavia juttuja oli sitten kyseessä sota, Italian politiikka, nuo terveysjutut joista sen tyttöystävä puhuu tai sen vanhempiin liittyvät jutut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä