Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole käynyt tarkastamassa mutta twitterissä illalla puhuttiin että Recovery-musiikki video ei enää ole bändin youtubessa...
No mitä hemmettiä! En löytänyt sitä pikaisella haulla.
En tiedä, liittyykö noihin varhaisen tuotannon videoihin ja singleihin jotain tekijänoikeushässäkkää. Osa niistä X factor -esityksistä on myös poistettu mm. Spotifysta.
Rip kylpevät kuninkaat ja twerkkipyllyt.
Tästä voi vielä katsella kylpeviä kuninkaita ja twerkkipyllyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa tykkään kyllä kun Victoria jakaa noita studio-juttuja ja bändistä muutenkin kun ovat jossain reissussa mutta kyllähän muuten sen kaikki postaukset instassa on enimmäkseen 'herutus'kuvia itsestään ja sekin alkaa kyllästyttämään (ehkä se johtuu mun kohdalla siitä että en tunne vetoa siihen). Mä tykkään että Damiano jakaa herutuskuvien (niistä tykkään paljon lol) lisäksi kissoistaan ja tyttöystävästään sekä kantaaottavia juttuja oli sitten kyseessä sota, Italian politiikka, nuo terveysjutut joista sen tyttöystävä puhuu tai sen vanhempiin liittyvät jutut
Minäkin tykkään tuosta Damianon somen monipuolisuudesta muuten, mutta Giorgiaan liittyviä kuvia ja juttuja en niin kaipaisi. Juuri niistä syntyy tuota p*skamyrskyä, joka vaikuttaa Damianoon itseensäkin. Siinä mielessä Victoria on toiminut fiksummin.
joo p*skamysky syntyy koska se postaa juttuja tyttöystävästään mutta onneksi se ei välitä siitä koska silloin ne pikku-k*kkapäät voittais.. ja itsekin olen sitä mieltä ettei ne ei sais vastata 'trolleille' mutta toisaalta pystyisinkö itse jos olisin niiden tilalla olemaan hiljaa ja jättää ne huomioimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole käynyt tarkastamassa mutta twitterissä illalla puhuttiin että Recovery-musiikki video ei enää ole bändin youtubessa...
En tiedä, liittyykö noihin varhaisen tuotannon videoihin ja singleihin jotain tekijänoikeushässäkkää. Osa niistä X factor -esityksistä on myös poistettu mm. Spotifysta.
haha toi video.. jotkut mietti että tuo video ois liian 'ongelmallinen' joissakin kohtia (twerkkaus jne.) jenkeille? tosin miksi se otettiin vasta nyt pois?
Minusta taas on erityisen kiinnostavaa ja sydäntä lämmittävää nuo postaukset tyttöystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on erityisen kiinnostavaa ja sydäntä lämmittävää nuo postaukset tyttöystävästä.
Niin minustakin ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haha toi video.. jotkut mietti että tuo video ois liian 'ongelmallinen' joissakin kohtia (twerkkaus jne.) jenkeille? tosin miksi se otettiin vasta nyt pois?
Kuulemma Giorgian tekosia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa tykkään kyllä kun Victoria jakaa noita studio-juttuja ja bändistä muutenkin kun ovat jossain reissussa mutta kyllähän muuten sen kaikki postaukset instassa on enimmäkseen 'herutus'kuvia itsestään ja sekin alkaa kyllästyttämään (ehkä se johtuu mun kohdalla siitä että en tunne vetoa siihen). Mä tykkään että Damiano jakaa herutuskuvien (niistä tykkään paljon lol) lisäksi kissoistaan ja tyttöystävästään sekä kantaaottavia juttuja oli sitten kyseessä sota, Italian politiikka, nuo terveysjutut joista sen tyttöystävä puhuu tai sen vanhempiin liittyvät jutut
Minäkin tykkään tuosta Damianon somen monipuolisuudesta muuten, mutta Giorgiaan liittyviä kuvia ja juttuja en niin kaipaisi. Juuri niistä syntyy tuota p*skamyrskyä, joka vaikuttaa Damianoon itseensäkin. Siinä mielessä Victoria on toiminut fiksummin.
joo p*skamysky syntyy koska se postaa juttuja tyttöystävästään mutta onneksi se ei välitä siitä koska silloin ne pikku-k*kkapäät voittais.. ja itsekin olen sitä mieltä ettei ne ei sais vastata 'trolleille' mutta toisaalta pystyisinkö itse jos olisin niiden tilalla olemaan hiljaa ja jättää ne huomioimatta?
Ei missään nimessä pitäisi vastata trolleille eikä antaa huomiota vaikka kuinka mieli tekisi. Ei heitä voi yksinkertaisesti voittaa. Maailma on täynnä hulluja ja on lapsellista kuvitella, että heitä saisi ikinä hiljennettyä antamalla ns. samalla mitalla takaisin.
Damiano olisi tarvinnut kiperästi apua somestrategiansa kanssa silloin, kun paska alkoi lentää tuulettimeen. Menestyksellä on valitettavasti hintansa ja vaikka sitä toivoisi, että kaikki saisivat olla rauhassa oma itsensä, miljoonien ihmisten fanittamalla laulajalla on yksinkertaisesti opittava tulemaan tiettyjen asioiden kanssa toimeen.
Minäkin olen sitä mieltä, että Damianon olisi kannattanut pitää yksityiselämänsä pois somesta ihan oman ja läheistensä turvallisuuden vuoksi.
Täältä sivusta huutelen, että mulla alkoi jäädä ketjun seuraaminen ja täällä kirjoittaminen vähemmälle siinä vaiheessa, kun täällä alettiin puhua enemmän Giorgiasta kuin itse bändistä..
Vierailija kirjoitti:
Täältä sivusta huutelen, että mulla alkoi jäädä ketjun seuraaminen ja täällä kirjoittaminen vähemmälle siinä vaiheessa, kun täällä alettiin puhua enemmän Giorgiasta kuin itse bändistä..
Iddeäkään ei ole sen jälkeen näkynyt 😭
Ei se minusta kovin viisaalta näytä, että Giorgia postaa tuon kuvan mustavalkoisena, saa siitä ilmeisesti viestejä joiden mukaan hän olisi photoshopannut Damianon kuvaan, postaa saaneensa tuollaisia viestejä ja lopuksi vielä postaa saman kuvan uudelleen värillisenä todistaakseen, ettei sitä ole photoshopattu.
Huomioh*orausta Damianon kustannuksella.
Anteeksi suorapuheisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iddeä ei ole kovin paljon näkynyt toisellakaan somealustalla jolla oli bändijutuissa aktiivinen (ainakin olen lähestulkoon varma että samasta ihmisestä on kyse, en yritä olla outo hyypiö vaan tästä oli aikoinaan täällä puhetta että luultavasti hänet siellä tunnistin). Eli tuskin syyt on ainakaan pelkästään siinä mistä täällä jutellaan. Ja edelleen, jos Giorgia ei kiinnosta mutta muu kiinnostaa niin tulkaa juttelemaan muusta. Mua kiinnostaa myös hän koko tässä someilmiössä ja puhun hänestäkin ihan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iddeä ei ole kovin paljon näkynyt toisellakaan somealustalla jolla oli bändijutuissa aktiivinen (ainakin olen lähestulkoon varma että samasta ihmisestä on kyse, en yritä olla outo hyypiö vaan tästä oli aikoinaan täällä puhetta että luultavasti hänet siellä tunnistin). Eli tuskin syyt on ainakaan pelkästään siinä mistä täällä jutellaan. Ja edelleen, jos Giorgia ei kiinnosta mutta muu kiinnostaa niin tulkaa juttelemaan muusta. Mua kiinnostaa myös hän koko tässä someilmiössä ja puhun hänestäkin ihan mielelläni.
Samaa meinasin tulla kirjoittamaan. Jos joku aihe ei miellytä niin aina voi itse aloittaa jutustelun jostain muusta :) Mua ei aiemmin kiinnostanut Giorgia ja skippasin hänestä kirjoitetut viestit.
Ei täällä kyllä missään vaiheessa olla puhuttu "enemmän Giorgiasta kuin bändistä"...
Vierailija kirjoitti:
kiitos Dami
Damiano postaa ihan mitä häntä huvittaa ja me otamme nöyrän kiitollisena vastaan.
Vierailija kirjoitti:
kiitos Dami
tuli kuuma... mutta mitä sillä lukee tuossa korussa? sen nimi vai seuraavan biisin/levyn nimi lol?
jaa siinä lukee capricorn ei ollutkaan mikään vihje
Mulla ei oo nyt kyllä sanoja. Kiitos, Damiano. Kiitos.
Damiano halusi harhauttaa fanit unohtamaan se Recovery-videon pois otto youtubesta heh