Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22105)

Vierailija
17101/22105 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä katsellut Mån vanhoja keikkatallenteita (TAAS) ja tullut siihen lopputulokseen, että olen erittäin kateellinen kaikille, jotka ovat nähneet 18-20 v. Damianon livenä. Näissä esiintymisissä on karkeampaa karismaattisuutta ja luonnollista seksikkyyttä siinä missä Damianon nykyinen esiintyminen on todella, todella tarkkaan viilattua maneereineen.

Muutos ei sinänsä yllätä - Italia toimitti viime vuonna viisuorganisaatiolle 88-sivuisen dokumentin lavajärjestelyistä. Show oli äärimmilleen hiottu jokaista silmänräpsäystä myöten. Pisteet äärimmäisestä kurinalaisuudesta ja kovasta työstä, mutta silti...

Vierailija
17102/22105 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17103/22105 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä katsellut Mån vanhoja keikkatallenteita (TAAS) ja tullut siihen lopputulokseen, että olen erittäin kateellinen kaikille, jotka ovat nähneet 18-20 v. Damianon livenä. Näissä esiintymisissä on karkeampaa karismaattisuutta ja luonnollista seksikkyyttä siinä missä Damianon nykyinen esiintyminen on todella, todella tarkkaan viilattua maneereineen.

Muutos ei sinänsä yllätä - Italia toimitti viime vuonna viisuorganisaatiolle 88-sivuisen dokumentin lavajärjestelyistä. Show oli äärimmilleen hiottu jokaista silmänräpsäystä myöten. Pisteet äärimmäisestä kurinalaisuudesta ja kovasta työstä, mutta silti...

Sama!! Mäkin katselen noita vanhoja keikkavideoita. Nykyinen Damiano ei vaan sytytä.

Vierailija
17104/22105 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama!! Mäkin katselen noita vanhoja keikkavideoita. Nykyinen Damiano ei vaan sytytä.

Sytyttää mutta eri tavalla.

Damiano on kyllä eniten omassa elementissään lavalla millä en tarkoita noita Jenkeissä nähtyjä esiintymisiä 😅

Vierailija
17105/22105 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen haastattelu tammikuulta.

Vierailija
17106/22105 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha Ethan alussa kun puhuivat aiemmista bändeistä 'kaikki toimi vasta kun hän liittyi bändiin' 

Vierailija
17107/22105 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sytyttää mutta eri tavalla.

Damiano on kyllä eniten omassa elementissään lavalla millä en tarkoita noita Jenkeissä nähtyjä esiintymisiä 😅

joo noi Jenkkien tv-esiintymiset nyt vaan on niin erilaisia johtuen jenkki-tv:n kaikista naurettavista 'säännöistä'

Vierailija
17108/22105 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän viisuihin mennessä tule Måneskinilta uusi kappale.

Vierailija
17109/22105 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damianon vastaus kysymykseen "Mikä on parasta tai hauskinta Måneskina olemisessa?" oli yllättävä: "Katsoa ikäänkuin ulkopuolisena keikka- ym. videoita ja ihmisten reaktioita."

Vierailija
17110/22105 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damianon vastaus kysymykseen "Mikä on parasta tai hauskinta Måneskina olemisessa?" oli yllättävä: "Katsoa ikäänkuin ulkopuolisena keikka- ym. videoita ja ihmisten reaktioita."

Niinpä, tuota se ei ole maininnut ennen. Jossain se sanoi aiemmin että musan kirjoittaminen ja esittäminen on kivaa mutta kaikki työ siinä välissä ei niinkään. Kiehtova näkökulma, kun olen ymmärtänyt että moni työkseen esiintyvä ei mielellään näe itseään esiintymässä.

Vierailija
17111/22105 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Måneskin olla tänään Grammyissä koska ne on (no ainakin Vic) ollut eilen bilettämässä kavereittensa kanssa LA:ssa ja luulis että ne ois jo matkustanut aiemmin Las Vegasiin jos ne ois siellä..

Tässä Vic ja Leo laulamassa karaokea lol

https://twitter.com/softraggi/status/1510548752163028998

Vierailija
17112/22105 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Måneskin olla tänään Grammyissä koska ne on (no ainakin Vic) ollut eilen bilettämässä kavereittensa kanssa LA:ssa ja luulis että ne ois jo matkustanut aiemmin Las Vegasiin jos ne ois siellä..

Tässä Vic ja Leo laulamassa karaokea lol

https://twitter.com/softraggi/status/1510548752163028998

Joo fan club vahvisti juuri ettei ne osallistu Grammyihin. Hyvä tietää ettei tarvitse valvoa lol

Vierailija
17113/22105 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Circo Massimo on kuulemma loppuunmyyty sinne myytiin 70 000 lippua

Vierailija
17114/22105 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Circo Massimo on kuulemma loppuunmyyty sinne myytiin 70 000 lippua

En olis uskonut että se myydään loppuun. Ihan mielettömän hienoa!

Muistaakseni silloin kun keikka ilmoitettiin niin näin jonkin verran päivittelyä italialaisilta ei-faneilta, kuinka bändi on tullut suuruudenhulluksi eikä ikinä pysty täyttämään Circoa. Toisin kävi ❤️

Vierailija
17116/22105 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuva Damianosta ja Thomaksesta  (todennäköisesti ei ole ihan uusi mutta Usasta) - beardiano

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1510936418524278787

Vierailija
17117/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giorgian yöllä laittama insta-tarina tai oikeastaan kuva jonka Damiano jakoi omassa tarinassaan on mun milelestä yksi ihanimmista kuvista Damianosta (no koko kuva on niin söpö)

Vierailija
17118/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giorgian yöllä laittama insta-tarina tai oikeastaan kuva jonka Damiano jakoi omassa tarinassaan on mun milelestä yksi ihanimmista kuvista Damianosta (no koko kuva on niin söpö)

Niin ihana...

...mutta vähän tuli kademieli. Kyllä saisi D. pötkötellä minunkin povellani.

Vierailija
17119/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä Instagramittomille:

https://thewitchinthemountain.tumblr.com/post/680672247002923008/my-hea…

Minun täytyy myöntää, että kaikki tämä söpöily on sammuttanut kuumimman ihastuksen Damianoon. On söpöä ja ihanaa ja niin edelleen, mutta minua Damianossa kiehtoi alunperin lahjakkuuden lisäksi raaka, peittelemätön seksikkyys ja karisma. Lahjakas ja karismaattinen hän on toki edelleenkin minun silmissäni.

Ehkä tämä on joku ikäkysymys, kun ei kiinnosta seurata ns. vanhan avioparin yhteisiä somepäivityksiä kun on se oma romanttinen kumppani ja pitkä avioliitto jo omasta takaa. Hyvä huomata, että tällä fanituksella on joku raja eikä kiinnosta seurailla parikymppisten yksityiselämää 😁

Ethan sen sijaan...

Vierailija
17120/22105 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethan sen sijaan...

On se kyllä hyvä, että bändistä löytyy vaihtoehtoisia ihastuksenkohteita, jos Damiano-fiilikset välillä himmenee 😄

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi