Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22161)
Niin outoa, että ihmiset ei tajua Damianolla olevan muutakin elämää kuin bändi! Juu, mäkin tykkään työstäni, mutta mulla on elämä myös sen ulkopuolella 😅 Ja nehän on olleet yhdessä Los Angelesissä nyt jo useamman viikon? Kai Damiano nyt välillä saa kotonakin käydä? Minkä ikäisiä noi ihmiset on jotka valittaa kaikesta Giorgiaan liittyvästä? Luulisi, että heilläkin olis parempaa tekemistä kuin seurata sellasen ihmisen tekemisiä, josta ei edes pidä! Jotenkin surullista ja säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Niin outoa, että ihmiset ei tajua Damianolla olevan muutakin elämää kuin bändi! Juu, mäkin tykkään työstäni, mutta mulla on elämä myös sen ulkopuolella 😅 Ja nehän on olleet yhdessä Los Angelesissä nyt jo useamman viikon? Kai Damiano nyt välillä saa kotonakin käydä? Minkä ikäisiä noi ihmiset on jotka valittaa kaikesta Giorgiaan liittyvästä? Luulisi, että heilläkin olis parempaa tekemistä kuin seurata sellasen ihmisen tekemisiä, josta ei edes pidä! Jotenkin surullista ja säälittävää.
ne kohtelee bändiä (tai ainakin Damianoa) kuin jotain fiktiivisiä hahmoja jotka elää yhdessä 24/7. Huvitti myös kun joku valitti että muut tekee kovasti töitä albumin eteen ja Damiano vaan juhlii? tyttöystävänsä kanssa, mä ainakin näin Los Angelista kuvia/videoita joissa Victoria ja välillä myös Thomas oli bilettämässä ja Damiano studiossa eri ihmisten kanssa.
Luulisi että niillä ois tällä hetkellä elämässä tärkeämpääkin tekemistä kuin valittaa mitä bändin jäsenet tekee vapaa-ajallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne kohtelee bändiä (tai ainakin Damianoa) kuin jotain fiktiivisiä hahmoja jotka elää yhdessä 24/7. Huvitti myös kun joku valitti että muut tekee kovasti töitä albumin eteen ja Damiano vaan juhlii? tyttöystävänsä kanssa, mä ainakin näin Los Angelista kuvia/videoita joissa Victoria ja välillä myös Thomas oli bilettämässä ja Damiano studiossa eri ihmisten kanssa.
Luulisi että niillä ois tällä hetkellä elämässä tärkeämpääkin tekemistä kuin valittaa mitä bändin jäsenet tekee vapaa-ajallaan
No jep! Näköjään kaikki vaatimukset koskee vain Damianoa... Kaikki mihin liittyy Giorgia on väärin ja paheksuttavaa 🙃 Jeesus, mahtaa olla vaikeaa itsensä kanssa, jos täytyy etsimällä etsiä jostain tietystä ihmisestä vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måneskin vaikutti euroviisujen aikaan ystävystyneen/kaverustuneen GoAn kanssa. Eikö ole ollut huhua myös yhteistyöstä hediän välillään?
joo oli joku huhu niiden yhteisbiisistä mutta se osottautui ankaksi.
Fanit tuntuu olevan innoissaan mahdollisesta yhteistyöstä Mileyn kanssa mutta mä en erikoisemmin innostu koska ensinnäkin mä en voi sietää Mileya (en osaa sanoa itsekään miksi) ja yleensäkin mä olen kiinnostunut vain niiden omasta musasta en mistään yhteis-jutuista
Tää olis toki siitä kiva, että ovat mitä ilmeisimmin Mileyn faneja joten yhteistyö olisi bändille hyvä asia.
MUTTA minä en halua heidän tekevän yhtään enempää USA:n keikkoja ja yhteistyötä ihan mustasukkaisuuttani 🙃 Mitäs laittavat bändin vetämään pelkkää Beggin'iä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måneskin vaikutti euroviisujen aikaan ystävystyneen/kaverustuneen GoAn kanssa. Eikö ole ollut huhua myös yhteistyöstä hediän välillään?
Fanit tuntuu olevan innoissaan mahdollisesta yhteistyöstä Mileyn kanssa mutta mä en erikoisemmin innostu koska ensinnäkin mä en voi sietää Mileya (en osaa sanoa itsekään miksi) ja yleensäkin mä olen kiinnostunut vain niiden omasta musasta en mistään yhteis-jutuista
Tää olis toki siitä kiva, että ovat mitä ilmeisimmin Mileyn faneja joten yhteistyö olisi bändille hyvä asia.
MUTTA minä en halua heidän tekevän yhtään enempää USA:n keikkoja ja yhteistyötä ihan mustasukkaisuuttani 🙃 Mitäs laittavat bändin vetämään pelkkää Beggin'iä...
vähän samat syyt mulla lol mutta kaikki artistit nykyään taitavat keskittyä amerikan markkinoille..
lol nauroin tälle Vicin ig-tarinalla taitavat olla muut edelleen jenkeissä 'bilettämässä'
epäilen että esiintyvät 22.3 siellä radioawardseissa joten Damiano halus varmaan välillä tulla käymään kotona
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1500391507928522754
Hei, onko näkemyksiä miten Twitteriin pääsyn ja käytön esto Venäjällä vaikuttaa fandomin siihen osa-alueeseen? Miten pystyvät enää seuraamaan bändin edesottamuksia, pystyvätkö juuri mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähän samat syyt mulla lol mutta kaikki artistit nykyään taitavat keskittyä amerikan markkinoille..
lol nauroin tälle Vicin ig-tarinalla taitavat olla muut edelleen jenkeissä 'bilettämässä'
epäilen että esiintyvät 22.3 siellä radioawardseissa joten Damiano halus varmaan välillä tulla käymään kotona
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1500391507928522754
lol Thomas , eilisiä Victorian ig:hen laittamia kuvia katsellessa täytyy sanoa että Vic ja Thomas on varmaan hauskaa bile-seuraa mutta en tie jaksaisinko kauaa niiden perässä.
Mutta joo iHeart Awardseissa Måneskin on ehdolla kahdessa kategoriassa ja ne on mainostanut twitterissä sitä äänestystä sen verran useasti että uskon että ne on siellä paikan päällä, esiintyjiä ei ole vielä kerrottu. Joten Damiano varmaan halus välillä tulla käymään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Hei, onko näkemyksiä miten Twitteriin pääsyn ja käytön esto Venäjällä vaikuttaa fandomin siihen osa-alueeseen? Miten pystyvät enää seuraamaan bändin edesottamuksia, pystyvätkö juuri mitenkään?
Jotkut joita oon seuraillut on pystyneet kiertämään estoja, mutta isossa mittakaavassa eivät varmaan suoraan pysty. Se Venäjän suosituhko fanclub on kuitenkin tietääkseni aktiivinen Telegramissa, ja jos sillä on joku tyyppi Venäjän ulkopuolella niin sinne postaillaan varmasti kaikki mitä someissa tapahtuu. Itse lakkasin kyseistä porukkaa seuraamasta kun tekivät postauksia shippauksen puolesta ja sillä epäsuorasti hyväksyivät Giorgian kiusaamista.
Sanotaanko nyt vaikka niin että ne venäjäntaitoiset sonnankaivelijat voisivat vaikka keskittää aikansa tiettyihin asioihin ja tuottaa jotain hyvää tähän maailmaan tuon merkityksettömän jankkauksensa sijaan.
Haha Thomas ja Vic on aika kovia bilettämään ei taida Damiano ja Ethan pysyä perässä.. taas noi jotkut fanit (ilmeisesti Etelä-Amerikasta tai Portugalista puhuvat portugalia) puhuivat twitterissä Ethanista ja jostain S:llä alkavasta miehestä joka kuulemma oli Lontoossa samaan aikaan ja nyt Losissakin en tiedä onko tääkin joku fanfictio vai totta.
Damianolla taitaa olla taas pieni sometauko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut joita oon seuraillut on pystyneet kiertämään estoja, mutta isossa mittakaavassa eivät varmaan suoraan pysty. Se Venäjän suosituhko fanclub on kuitenkin tietääkseni aktiivinen Telegramissa, ja jos sillä on joku tyyppi Venäjän ulkopuolella niin sinne postaillaan varmasti kaikki mitä someissa tapahtuu. Itse lakkasin kyseistä porukkaa seuraamasta kun tekivät postauksia shippauksen puolesta ja sillä epäsuorasti hyväksyivät Giorgian kiusaamista.
Sanotaanko nyt vaikka niin että ne venäjäntaitoiset sonnankaivelijat voisivat vaikka keskittää aikansa tiettyihin asioihin ja tuottaa jotain hyvää tähän maailmaan tuon merkityksettömän jankkauksensa sijaan.
Ainakin instaa ven. fanclub päivittää koko ajan (kun tarkitsin, en seuraa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin instaa ven. fanclub päivittää koko ajan (kun tarkitsin, en seuraa).
ainakin mitä olen nähnyt keskustelua somen estämisestä Venäjällä (siis ihan yleisesti ei liity fandomiin) niin sen eston kiertäminen on kai ihan helppoa
Piristystä sunnuntai-iltaan, tää 'vanha' kuva seikkaillut tänään twitterissä
https://twitter.com/maneskinedits/status/1500549285636620288
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että tuostakin olisi jo kaaaauan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mielikuva että tämä olisi otettu ennen euroviisufinaalia kun pojat sheivasivat esiintymisasuja varten? Vai oliko sittenkin ennen Sanremo-finaalia? Siellähän oli ne hauskat nude-haalarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mielikuva että tämä olisi otettu ennen euroviisufinaalia kun pojat sheivasivat esiintymisasuja varten? Vai oliko sittenkin ennen Sanremo-finaalia? Siellähän oli ne hauskat nude-haalarit.
taisi olla ennen euroviisufinaalia?
Mä muistelisin, että kuva olisi otettu ennen San Remoa. 🤔
Visainen pähkinä näin viikon alkuun!
-ap
Vierailija kirjoitti:
-ap
Taikasanat "Italians in panties" toimii aina:
https://newsline.news/twitter-is-full-of-photos-of-italians-in-panties-…
Tämän lähteen mukaan kuvat on otettu Rotterdamissa 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Taikasanat "Italians in panties" toimii aina:
https://newsline.news/twitter-is-full-of-photos-of-italians-in-panties-…
Tämän lähteen mukaan kuvat on otettu Rotterdamissa 😊
Kiitos arvokkaasta salapoliisityöstä! Käyn kuitenkin tarkistamassa käyttämäsi lähteet ihan varmuuden vuoksi. Tutkimustulokset eivät ole luotettavia ilman vertaisarviointia.
Tässä ketjussa on tärkeysjärjestykset kunnossa...
hah kitinä alkoi jo kuten odotinkin koska Damiano ei ole muiden kanssa Usassa tekemässä musaa jada jada.. luulis että tää maailman tilanne sais ihmiset järkiinsä mutta ei..