Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22161)
Måneskinin pitäisi ilmoittaa, että mitään Venäjän keikkoja ei tule niin kauan kuin Venäjän joukot ovat Ukrainassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måneskin ilmoitti juuri kuten vähän epäilinkin ettei ne voi antaa vielä uusia kiertue päiviä mm. maailman tilanteen takia
joo osasin odottaa tuota ja suurinosa faneistakin ymmärtää, tässä vielä se niiden ilmoitus
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1498380586246979584
Uskomatonta, että eivät selkein sanoin tuomitse hyökkääjää. Erittäin valitettavaa.
Måneskin on erittäin suosittu Venäjällä ja faneja on paljon, ehkä siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måneskin ilmoitti juuri kuten vähän epäilinkin ettei ne voi antaa vielä uusia kiertue päiviä mm. maailman tilanteen takia
joo osasin odottaa tuota ja suurinosa faneistakin ymmärtää, tässä vielä se niiden ilmoitus
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1498380586246979584
Uskomatonta, että eivät selkein sanoin tuomitse hyökkääjää. Erittäin valitettavaa.
Damiano on joka päivä postannut ja jakanut Ukrainaa tukevia viestejä. Niillä on merkitystä faneille. Että menepä muualle "valittelemaan".
Minun mielestäni ovat ihan selvästi ilmaisseet tukensa ukrainalaisille ja viestittäneet, että miten antaa tukea. Kyllä mä nyt osaan sen verran heidän viestejään lukea, että ovat varmasti näin ollen Venäjän sotatoimia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ovat ihan selvästi ilmaisseet tukensa ukrainalaisille ja viestittäneet, että miten antaa tukea. Kyllä mä nyt osaan sen verran heidän viestejään lukea, että ovat varmasti näin ollen Venäjän sotatoimia vastaan.
joo kyllä ainakin Damianon laittamat tarinat kertoo kyllä että tuomitsee Venäjän toimet vaikka ei sitä suoraan sanokaan ja hyvä että laittaa koska sillä on paljon venäläisiä seuraajia niin näkevät muutakin kuin Putlerin 'totuuden'
Måneskin voisi kyllä ilmoittaa, että Venäjän keikat peruutetaan kiertueelta kokonaan. Kaikki muu tuomitseminen on pelkkää korupuhetta. Ei ole venäläisten fanien vika, että Putin on mitä on, mutta Venäjä täytyy kerta kaikkiaan sulkea koko länsimaisen maailman ulkopuolelle, että viesti menee perille.
En tosin usko Venäjän-keikkojen peruuntuvam. Onhan Må jo esiintynyt Ellenissä ja se Coachellakin on tulossa. Vetääkö levy-yhtiö näissä asioissa pisimmän korren?
Myös Victoria ja Ethan ovat samanlaisia viestejä lähettäneet. Thomasista en ole varma. Toivottavasti perunat keikat.
Vierailija kirjoitti:
Måneskin voisi kyllä ilmoittaa, että Venäjän keikat peruutetaan kiertueelta kokonaan. Kaikki muu tuomitseminen on pelkkää korupuhetta. Ei ole venäläisten fanien vika, että Putin on mitä on, mutta Venäjä täytyy kerta kaikkiaan sulkea koko länsimaisen maailman ulkopuolelle, että viesti menee perille.
En tosin usko Venäjän-keikkojen peruuntuvam. Onhan Må jo esiintynyt Ellenissä ja se Coachellakin on tulossa. Vetääkö levy-yhtiö näissä asioissa pisimmän korren?
no tuskin noita keikkoja edes tänä vuonna on..
Måneskin tänään twitterissä - onko siis jotain yhteisbiisiä Mileyn kanssa?
Toivottovasti ei en tykkää yhtään Mileysta
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1498991956004909057
Onko 'grandpapat' jätetty kotiin ja Vic ja Thomas kahdestaan ulkona?
Måneskin vaikutti euroviisujen aikaan ystävystyneen/kaverustuneen GoAn kanssa. Eikö ole ollut huhua myös yhteistyöstä hediän välillään?
Damiano David on maailman komein ja seksikkäin🔥
Vierailija kirjoitti:
Måneskin vaikutti euroviisujen aikaan ystävystyneen/kaverustuneen GoAn kanssa. Eikö ole ollut huhua myös yhteistyöstä hediän välillään?
joo oli joku huhu niiden yhteisbiisistä mutta se osottautui ankaksi.
Fanit tuntuu olevan innoissaan mahdollisesta yhteistyöstä Mileyn kanssa mutta mä en erikoisemmin innostu koska ensinnäkin mä en voi sietää Mileya (en osaa sanoa itsekään miksi) ja yleensäkin mä olen kiinnostunut vain niiden omasta musasta en mistään yhteis-jutuista
Fanclub laittoi twitteriin että huhun mukaan Måneskin avaisi Euroviisut ja esiintyisi 9. ja 10.5 mutta eka semihän on 10.päivä ja eikö ne muka esiintyisi lainkaan finaalissa? ed.vuoden voittaja on yleensä aina esiintynyt finaalissa.
Ekat Glastonbury-esiintyjät ilmotettiin tänään ei ainakaan vielä Måneskin näkynyt listalla
Tajusin just ettei Damiano ole laittanut selfietä viikkoon, muutenkaan se ei ole ollut bändin ig-tarinoissa, mitä se on tehnyt hiuksilleen? (lol) Viimeisin kuva siitä on lauantailta niissä koirakuvissa
nyt saatiin kuva myös Damianosta.. miksi ne puhuu harjoituksista? mä luulin että ne on tehnyt uutta musaa?
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1499820554680950785
ig-tarinoiden kuvat
Vierailija kirjoitti:
ig-tarinoiden kuvat
hmm..mitähän toi see you around tarkoittaa, kesän tulevia keikkoja? vai aiemmin keikkoja?
Damianolla on aina joku lempikoru jota se pitää hetken aikaa kokoajan, nyt se taitaa olla toi perhoskoru (joka taitaa olla Guccin?)
hmm - tämän kuvan mukaan Damiano ois Roomassa, onkohan vanha kuva mutta laitettu eilen?
Vierailija kirjoitti:
hmm - tämän kuvan mukaan Damiano ois Roomassa, onkohan vanha kuva mutta laitettu eilen?
taitaa olla uusi- itseasiassa Gion ig-livessä torstai-iltana kuului selvästi taustalta kun ulkoovi aukesi ja se katsoi siihen suuntaan (parikin kertaa) ja hymyili - joku sanoikin että Damiano taitaa olla kotona lol.
Ehkä se on käymässä Roomassa ja palaa takasin LOs Angelesiin sillä muut taitavat olla siellä edelleen.