Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22139)

Vierailija
1441/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://gfycat.com/disguisedoddgoat

Tässä on muutakin kuin kajalia.

Vierailija
1442/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä hyvät ”kultapieni”-tädit ole töitä tänäänkin? Siitä teille maksetaan, ei ketjussa päivystämisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.

Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.

Nuoret kuvittelevat keksivänsä pyörän uudelleen.

Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.

Tämä. 😂

Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.

Vierailija
1444/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ennen nähnyt rokkarin tanssivan strippitangolla mikroshortseissa että kyllä tässä tietynlaista omintakeisuutta on havaittavissa.

Vierailija
1445/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damiano on niin mielettömän ihana. En pysty käsittämään miten kukaan voi olla noin tajuttoman komea!? Ja lisäksi vielä se uskomaton karisma ja itsevarmuus ja aivan uskomattoman hyvä ääni; siis hän on aivan omaa luokkaansa. Mä en vaan pääse yli että joku tuommoinen voi edes olla olemassa 😍. Ihana, ihana Damiano 😍🔥.

T. N42

Ei helvetti, tämän ja koko ketjun on pakko olla trollausta. 😂😂😂

Trollaavatko tuhannet ihmiset ympäri maailmaa Måneskinin videoiden kommenteissa?

Ne kommentit eivät ole lähelläkään tätä av-palstan soopaa.

Damiano on Måneskin-yhtyeen laulusolisti eikä strippari tai tankotanssija kuten tämä keskustelu antaa ymmärtää.

Vierailija
1446/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, boomer. Jos jollain esiintyjällä olisi farkut, kaikki yhdeksänkymppiset naureskelevat, että hehän noita pitivät jo 50-luvulla? Olen itse sen ikäinen, että Blind Channel tuntui lähinnä pastissilta, mutta ihan hyvältä sellaiselta.

Vierailija
1447/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihmisiä on helppo huijata, ei tyyppi tehnyt huumetestiä vaikka oli kuulemma sitä vaatinut kisapaikalla eikä siellä ole tietenkään edes valmiuksia mihinkään huumetestaukseen niin että on helppo suuriäänisesti vaatia jotain mitä ei ole olemassakaan. Vasta kun he olivat palanneet italiaan, he ilmoittivat sieltä käsin että tyyppi oli saanut "puhtaat paperit" huumetestistä. Tehtiin varmaan kummisedän autotallissa tuo kuuluisa testi siellä :)

Vierailija
1448/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Maneskin a Nonantola" on sen videon nimi, jossa katsoja pääsee aivan liki Damianoa. Selkää voisi koskettaa.

Mietipä, millaiset muistot näille keikalla olleille on jäänyt tuosta illasta. Voi onnekkaita!

Eikä tuollaisia intiimejä klubikeikkoja enää ole tulossa kun isommat areenat kutsuvat. Rooman ja Milanon keikat oli jo näköjään loppuunmyyty.

Vierailija
1449/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ennen nähnyt rokkarin tanssivan strippitangolla mikroshortseissa että kyllä tässä tietynlaista omintakeisuutta on havaittavissa.

Lil Nas X tekee sen ja vielä taitavammin.

Vierailija
1450/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo uskokaa pois, ei tässä nyt olla ihan entisen teeren tyttöjä eikä poikia, ja rokkareita on nähty ja kuultu ennenkin. Ja ainutlaatuisen ilmiön kyllä tunnistaa, kun sen näkee.

Ihan jos nuo kiistattomat esteettisetkin arvot jätetään hetkeksi sivuun, niin voin kertoa vaikuttuneeni suuresti myös bändin musiikista ja lyriikoista. Esimerkiksi se biisistä toiseen seikkaileva, jonkinlaisen vapautumisen ja omana itsenä olemisen ilmentymä Marlena on mielestäni aivan järisyttävän originaali ja hieno idea, varsinkin noin nuorilta tyypeiltä.

-ap

Vierailija
1451/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Damiano teki sen ensin! ;)

Vierailija
1452/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damiano on niin mielettömän ihana. En pysty käsittämään miten kukaan voi olla noin tajuttoman komea!? Ja lisäksi vielä se uskomaton karisma ja itsevarmuus ja aivan uskomattoman hyvä ääni; siis hän on aivan omaa luokkaansa. Mä en vaan pääse yli että joku tuommoinen voi edes olla olemassa 😍. Ihana, ihana Damiano 😍🔥.

T. N42

Ei helvetti, tämän ja koko ketjun on pakko olla trollausta. 😂😂😂

Trollaavatko tuhannet ihmiset ympäri maailmaa Måneskinin videoiden kommenteissa?

Teidän kannattaisi myös kirjoitella ajatuksianne youtubessa, katsotaan sitten, kuinka nopeasti ne sieltä poistuvat. 

Vierailija
1453/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo tankotanssivideo on vuodelta 2017... eli jätkä on 18-v... Hups!

Vierailija
1454/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo uskokaa pois, ei tässä nyt olla ihan entisen teeren tyttöjä eikä poikia, ja rokkareita on nähty ja kuultu ennenkin. Ja ainutlaatuisen ilmiön kyllä tunnistaa, kun sen näkee.

Ihan jos nuo kiistattomat esteettisetkin arvot jätetään hetkeksi sivuun, niin voin kertoa vaikuttuneeni suuresti myös bändin musiikista ja lyriikoista. Esimerkiksi se biisistä toiseen seikkaileva, jonkinlaisen vapautumisen ja omana itsenä olemisen ilmentymä Marlena on mielestäni aivan järisyttävän originaali ja hieno idea, varsinkin noin nuorilta tyypeiltä.

-ap

Osaan italiaa jonkin verran, mutta en niin paljon, että tämä lauluista toiseen seikkailevan Marlenan stoori olisi selvinnyt. Lyriikoihin pitää tutustua vielä. Toivottavasti jatkavat italiaksi laulamista. I wanna be your slave on totta kai hyvä, mutta oma suosikkini tällä hetkellä on tuo Moriro da Re.

Vierailija
1455/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Lil Nas tekee sen paremmin. Hän on erittäin taitava tankotanssija.

Vierailija
1456/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.

Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.

Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.

Milleniaalit eivät edes ole mitään nuoria enää, näin nelikymppisenä en pidä enää itseäni nuorena. Olen nuoruudessani nähnyt näitä kajalipoikia ihan tarpeeksi, siksi en nyt hirveästi ole innoissani😊

Vierailija
1457/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Lil Nas tekee sen paremmin. Hän on erittäin taitava tankotanssija.

Vierailija
1458/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 😂

Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.

Aika moni asia on keksitty jo aikaa sitten mikä liittyy muotiin, tyyliin, musiikkiin. Se, että niitä tulee uudelleen ja uudelleen säännöllisin väliajoin ei ole mitään uutta. Itse 70-luvun lapsi ja 80-luvun nuori ja tykkäsin tuolloin paljon rockhenkisestä pukeutumisesta. Minusta se vaan on hienoa nähdä uudelleen ja vaikka vähän muokattunakin. Pidän myös 50-luvun mekoista, enkö saisi kun en ole silloin elänyt??

Mitä noihin 70 vuotiaisiin tulee, niin heissä on ihan samanlainen kattaus tyyppejä kuin nuoremmissakin. Osa on toisten ilon latistajia ja naureskelijoita ja osa nauttii asioista ja elää tyytyväisenä, osa jotain muuta. Mun ko. ikäluokkaan kuuluva äitini sanoi heti UMK:n jälkeen että oikea voitti kun Blind Channelin valittiin.

Tsemppiä teille, jotka saatte itsellenne ilon toisten arvostelemisesta, niin suotakoon se. Tyytyväinen mieli, parempi mieli😊

Vierailija
1459/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Osaan italiaa jonkin verran, mutta en niin paljon, että tämä lauluista toiseen seikkailevan Marlenan stoori olisi selvinnyt. Lyriikoihin pitää tutustua vielä. Toivottavasti jatkavat italiaksi laulamista. I wanna be your slave on totta kai hyvä, mutta oma suosikkini tällä hetkellä on tuo Moriro da Re.

Tämäkin oli täällä jo joskus, mutta en ole varma, poistuiko, niin laitetaan vielä:

"Måneskin explained who Marlena was during a concert held in late 2018. She is not a physical person, but the personification of the message they want to launch with their music. She’s an ideal of freedom, life and creativity. She’s nothing more than an imaginary figure that encompasses all four members of the group and even the fans and listeners themselves. No secret love of the frontman or other band members, then. Marlena is everyone and no one at the same time. This remains a fundamental concept for Måneskin and, more generally, for the existence of us all."

Minäkin toivon, että italiaksi laulaminen jatkuu.

-ap

Vierailija
1460/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokin käyttäjät: onko siellä enemmänkin tikkarivideon kaltaista fanimateriaalia?

Tarvitsen ihan vaan tutkimustarkoituksiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi