Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.
Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.
Nuoret kuvittelevat keksivänsä pyörän uudelleen.Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.
Tämä. 😂
Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.
On se vaikeaa, kun täytyy jopa miettiä 7kymppisiä, jotta pääsee jotenkin edes ankeuttamaan. Useimmat bändit eivät juuri siksi menesty, koska yrittävät jotain kotikutoista. Nyt tulee silmän iloakin ja hiottua tyyliä ja siitäkin on löydettävä valittamista.
Nykyisin menestys vaatii muutakin kun jonkun ruotsinlaiva-lookin.
Samoja tyylejä eri bändeillä on nähnyt aina. Sillä ei ole väliä. Se riippuu ihmisestä kenellä ne kajalit ja tiukat housut näyttävät miehekkäiltä ja seksikkäiltä ja toivottavasti kaikenikäiset löytävät iloa Damianista, eivätkä ole kyynistyneet ja ole toinen jalka haudassa.
Olet väärässä ketjussa, koska tämä on ihastelu, ei ankeutusketju.
Damiano on hot vaikka laittaisi jo 1600-luvulla ensimmäistä kertaa jo nähtyjä vaatteita ja elämännälkäiset 7kymppisetkin ymmärtävät sen. Ankeuttajat eivät edes 2 kymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo uskokaa pois, ei tässä nyt olla ihan entisen teeren tyttöjä eikä poikia, ja rokkareita on nähty ja kuultu ennenkin. Ja ainutlaatuisen ilmiön kyllä tunnistaa, kun sen näkee.
Ihan jos nuo kiistattomat esteettisetkin arvot jätetään hetkeksi sivuun, niin voin kertoa vaikuttuneeni suuresti myös bändin musiikista ja lyriikoista. Esimerkiksi se biisistä toiseen seikkaileva, jonkinlaisen vapautumisen ja omana itsenä olemisen ilmentymä Marlena on mielestäni aivan järisyttävän originaali ja hieno idea, varsinkin noin nuorilta tyypeiltä.
-ap
Osaan italiaa jonkin verran, mutta en niin paljon, että tämä lauluista toiseen seikkailevan Marlenan stoori olisi selvinnyt. Lyriikoihin pitää tutustua vielä. Toivottavasti jatkavat italiaksi laulamista. I wanna be your slave on totta kai hyvä, mutta oma suosikkini tällä hetkellä on tuo Moriro da Re.
Toivottavasti jatkavat Italian kielellä, mutta ei tuo englannin käyttökään huono ole, jos/kun tavoittelevat maailmanlaajuista suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmisiä on helppo huijata, ei tyyppi tehnyt huumetestiä vaikka oli kuulemma sitä vaatinut kisapaikalla eikä siellä ole tietenkään edes valmiuksia mihinkään huumetestaukseen niin että on helppo suuriäänisesti vaatia jotain mitä ei ole olemassakaan. Vasta kun he olivat palanneet italiaan, he ilmoittivat sieltä käsin että tyyppi oli saanut "puhtaat paperit" huumetestistä. Tehtiin varmaan kummisedän autotallissa tuo kuuluisa testi siellä :)
Mitä sitten jos näin olisikin? Minä en jaksa jäädä jumiin tuohon asiaan ja väittää omaa totuutta, sekä epäillä toisten tekemisiä. Olkoon niin kuin sanovat ei se minun elämääni hetkauta suuntaan eikä toiseen vaikka olisi miten.
Ne ensimmäiset "rock jumalat" joita olen nuorena fanittanut ovat käyttäneet varmaan kaikkia mahdollisia päihdyttäviä / huumaavia aineita ja mä vaan oon digannut musaa. Eikä ollut somea, niin asioista tiesi vain sen minkä Suosikista luki. Hyvin on silti itse elänyt ilman vastaavia.
Tämä huumeista syyttäminen on joku PS:n kannattajien narratiivi, jolla he pääsevät taas kerran haukkumaan etelän tummempia miehiä ja Italiaa (ensi vuoden "huumeviisut" maksetaan heidän mielestään Suomen verorahoilla). Mafiafantasiat vielä siihen päälle. Ei näille tyypeille riitä mitkään todisteeksi kun pitää vaan päästä öyhöttämään.
Minun mielestäni jokainen, joka kuvittelee yhtään kenenkään olevan niin typerä että vetäisi huumeita suorassa lähetyksessä (jota katsovat miljoonat ihmiset ympäri maailman, TV-kameroiden ja liveyleisön ympäröimänä, riskeeraten silloin viisuvoiton ja koko uransa), on täysi pelle. Ihmisten tyhmyydellä ei ole näemmä mitään rajaa, kun on tietyn poliittisen ideologian edustaja ja tulkitsee koko maailman vaihtoehtoisen totuuden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmisiä on helppo huijata, ei tyyppi tehnyt huumetestiä vaikka oli kuulemma sitä vaatinut kisapaikalla eikä siellä ole tietenkään edes valmiuksia mihinkään huumetestaukseen niin että on helppo suuriäänisesti vaatia jotain mitä ei ole olemassakaan. Vasta kun he olivat palanneet italiaan, he ilmoittivat sieltä käsin että tyyppi oli saanut "puhtaat paperit" huumetestistä. Tehtiin varmaan kummisedän autotallissa tuo kuuluisa testi siellä :)
Päinvastoin sinua on helppo huijata optisilla harhoilla. Kun katsot sohvan ja pöydän väliä muista kuvista, näet että, välissä on paljon tilaa. Kun katsot hänen käsiään näet ettei ne ole kuin polvien päällä ja kun katsot hänen nenäänsä se ei ole edes pöydän korkeudella. Joten jos joku on huijannut niin se on sinun silmäsi ja aivosi ja ennakkoluuloinen mielikuvituksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos näin olisikin? Minä en jaksa jäädä jumiin tuohon asiaan ja väittää omaa totuutta, sekä epäillä toisten tekemisiä. Olkoon niin kuin sanovat ei se minun elämääni hetkauta suuntaan eikä toiseen vaikka olisi miten.
Ne ensimmäiset "rock jumalat" joita olen nuorena fanittanut ovat käyttäneet varmaan kaikkia mahdollisia päihdyttäviä / huumaavia aineita ja mä vaan oon digannut musaa. Eikä ollut somea, niin asioista tiesi vain sen minkä Suosikista luki. Hyvin on silti itse elänyt ilman vastaavia.
Tämä huumeista syyttäminen on joku PS:n kannattajien narratiivi, jolla he pääsevät taas kerran haukkumaan etelän tummempia miehiä ja Italiaa (ensi vuoden "huumeviisut" maksetaan heidän mielestään Suomen verorahoilla). Mafiafantasiat vielä siihen päälle. Ei näille tyypeille riitä mitkään todisteeksi kun pitää vaan päästä öyhöttämään.
Minun mielestäni jokainen, joka kuvittelee yhtään kenenkään olevan niin typerä että vetäisi huumeita suorassa lähetyksessä (jota katsovat miljoonat ihmiset ympäri maailman, TV-kameroiden ja liveyleisön ympäröimänä, riskeeraten silloin viisuvoiton ja koko uransa), on täysi pelle. Ihmisten tyhmyydellä ei ole näemmä mitään rajaa, kun on tietyn poliittisen ideologian edustaja ja tulkitsee koko maailman vaihtoehtoisen totuuden kautta.
Nappaan talteen, ennen kuin kommentti katoaa. Kaiken maailman provot ja valheet saavat jäädä, mutta tätä asiaa ei saa tällä p*rsupalstalla mainita.
Siis mikä tuossa viehättää? Vaikuttaa sairaalta ja on ällöttävä. Komea olisi jos olisi normaalimpi.
Mä olen aina tykännyt tälläisistä meikatuista rock-jumalista eikä maku ole muuttunut vuosien mittaan vaikka viisikymppiset kohta kolkuttelee ovella.
Pitäisikö tässä alkaa kuunnella "ikäistäni" musaa, Jari Sillanpäätä kenties?
Löysin hänen veljensä instan. Löytyy nimeltä Jacopo David (poppodium) ja siellä on kuva hänestä, Damianista ja Tottista. Eli on As Roman fanı.
Vierailija kirjoitti:
Tiktokin käyttäjät: onko siellä enemmänkin tikkarivideon kaltaista fanimateriaalia?
Tarvitsen ihan vaan tutkimustarkoituksiin...
Kaikista parasta tässä on että tuota videomateriaalia on niin valtavasti ja ei pelkästään keikoilta vaan ihan arkisista tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuossa viehättää? Vaikuttaa sairaalta ja on ällöttävä. Komea olisi jos olisi normaalimpi.
Olet väärässä ketjussa, ankeuttaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin sinua on helppo huijata optisilla harhoilla. Kun katsot sohvan ja pöydän väliä muista kuvista, näet että, välissä on paljon tilaa. Kun katsot hänen käsiään näet ettei ne ole kuin polvien päällä ja kun katsot hänen nenäänsä se ei ole edes pöydän korkeudella. Joten jos joku on huijannut niin se on sinun silmäsi ja aivosi ja ennakkoluuloinen mielikuvituksesi.
Kokeilkaapa ihmiset kiskaista vaikka perunajauhoja pöydältä 30 sentin päästä ilman käsiä, lol.
Olen nähnyt aika paljon glamrockia ja kasariheviä, Damiano ei ole ensimmäinen näkemäni mies kajaleissa. Olen käynyt taideyliopiston, siellä luovuuden pitikin räjähtää tähän tapaan, ja meidän omat bileet eivät paljon jääneet jälkeen.
Nautin täysillä tästä Måneskin-ilmiöstä, se edustaa parasta osaa nuoruudestani. Arvostan tuota luovuudessa iloittelua, tyyleissä seikkailua ja nuoruuden intoa.
Paljon vähemmän intoa tulee nykyään vaikkapa muodista, jossa samat trendit pyörivät jo minunkin aikanani kolmatta kertaa. Mutta ymmärrän, että ne ovat joka vuosikerran nuorille aina uutta ja raikasta.
Damiano ja Måneskin on myös minulle uusi ja raikas tulkinta, ja nautin tästä ihan täysillä! Ainoa harmi on että en kehtaa enää hyppiä tanssilattialla aivan enää niin kuin Pelle Miljoonan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.
Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.
Nuoret kuvittelevat keksivänsä pyörän uudelleen.Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.
Tämä. 😂
Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.On se vaikeaa, kun täytyy jopa miettiä 7kymppisiä, jotta pääsee jotenkin edes ankeuttamaan. Useimmat bändit eivät juuri siksi menesty, koska yrittävät jotain kotikutoista. Nyt tulee silmän iloakin ja hiottua tyyliä ja siitäkin on löydettävä valittamista.
Samoja tyylejä eri bändeillä on nähnyt aina. Sillä ei ole väliä. Se riippuu ihmisestä kenellä ne kajalit ja tiukat housut näyttävät miehekkäiltä ja seksikkäiltä ja toivottavasti kaikenikäiset löytävät iloa Damianista, eivätkä ole kyynistyneet ja ole toinen jalka haudassa.Olet väärässä ketjussa, koska tämä on ihastelu, ei ankeutusketju.
Damiano on hot vaikka laittaisi jo 1600-luvulla ensimmäistä kertaa jo nähtyjä vaatteita ja elämännälkäiset 7kymppisetkin ymmärtävät sen. Ankeuttajat eivät edes 2 kymppisinä.
Minulle tuli just Michael Monroe mieleen. Samanlainen elämänilo ja positiivinen asenne. Hänellä kajalit ei ole yhtään rapistuneet vaikka kilometrejä on takana jo kuinka ja paljon. Kuinkahan moni Mikelle on sanonut että "sä oot niin nolo, etkö yhtään häpeä".
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti vastaan että mulle ei ole tullut missään ikinä vastaan noin flirttiä muusikkoa (/muutakaan tähteä) ja olen heikkona seksimagiaa henkiviin miehiin ja naisiin. Ymmärrän hyvin, miksi D ei ole kaikkien kuppi teetä - jääpä enemmän meille muille!
Kukahan tarrasi D kiinni viisujen jatkoilla Damiano näytti jotenkin ahdistuneelta kun tilanne oli ohi. Huomasiko kukaan teistä? Ja sitten oli pätkä, kun bändi kippisteli fanien kaa ulkona, Damianolla voittopokaali kädessä siellä takana ja poistumassa tilanteessa vähän kesken, joku veti hänet siihen takaisin. Ei hän ole mikään linssilude keikan ulkopuolella. Voi kun hän säästyisi niiltä hulluimmilta faneilta. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokin käyttäjät: onko siellä enemmänkin tikkarivideon kaltaista fanimateriaalia?
Tarvitsen ihan vaan tutkimustarkoituksiin...
Kaikista parasta tässä on että tuota videomateriaalia on niin valtavasti ja ei pelkästään keikoilta vaan ihan arkisista tilanteista.
Kiitos Jeesus sosiaalisesta mediasta
Damiano pyyhki naamallaan pois lasinsirpaleet, siisti mies :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. 😂
Miltähän 7kymppisistä tuntuu, jotka ovat tämän aloittamansa tyylin nähneet eri esittäjillä jo vuosikymmeniä.On se vaikeaa, kun täytyy jopa miettiä 7kymppisiä, jotta pääsee jotenkin edes ankeuttamaan. Useimmat bändit eivät juuri siksi menesty, koska yrittävät jotain kotikutoista. Nyt tulee silmän iloakin ja hiottua tyyliä ja siitäkin on löydettävä valittamista.
Samoja tyylejä eri bändeillä on nähnyt aina. Sillä ei ole väliä. Se riippuu ihmisestä kenellä ne kajalit ja tiukat housut näyttävät miehekkäiltä ja seksikkäiltä ja toivottavasti kaikenikäiset löytävät iloa Damianista, eivätkä ole kyynistyneet ja ole toinen jalka haudassa.Olet väärässä ketjussa, koska tämä on ihastelu, ei ankeutusketju.
Damiano on hot vaikka laittaisi jo 1600-luvulla ensimmäistä kertaa jo nähtyjä vaatteita ja elämännälkäiset 7kymppisetkin ymmärtävät sen. Ankeuttajat eivät edes 2 kymppisinä.Minulle tuli just Michael Monroe mieleen. Samanlainen elämänilo ja positiivinen asenne. Hänellä kajalit ei ole yhtään rapistuneet vaikka kilometrejä on takana jo kuinka ja paljon. Kuinkahan moni Mikelle on sanonut että "sä oot niin nolo, etkö yhtään häpeä".
On myös video, jossa hän purkaa ahdistustaan eivätkä ajatukset ole ollenkaan positiivisia vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä ketjussa, ankeuttaja!
Tiedättekö miksi tällainen ketju vetää ankeuttajia? Koska he tuntevat vetoa energiaan, ja ovat emotionaalisia vampyyreja. Heillä on sisäinen tyhjyys ja he hakevat voimaa imemällä tunteet muista.
Damiano ja Måneskin ja myös Blind Channel ovat ankeuttajan vastakohta, he antavat omasta energiastaan meille kaikille, ja me heijastamme omastamme takaisin heille. Mahtavaa!