Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22139)

Vierailija
1421/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää romanian kerjäläiseltä. Niitä on kohta kaduilla paljon, joten sieltä hakemaan oma damiano. Itse en koskisi.

N23

No hittoako sä täällä olet, jos hän ei sinua kiinnosta "N*? 

Jollain ottaa kyllä koville, että kaikki naiset eivät ole samaa mieltä hänen kanssaan. Leimaa kaikki, jotka eivät jaa miesmakua hänen kanssaan pienimunaisiksi miehiksi :D

Jollain on nyt jäänyt levy jumiin :(

Jep. Mut sitä se pienimunaisuus tekee 😂

Tarkoitti, että se levy jäi jumiin sinulla. Onko itselläsi pieni muna, vai miksi koe tarvetta hokea tuota?

Sorry, ei oo munia. Olen nainen... 

- tuo kenelle vastasit

Joskus tuntuu, että on olemassa myös sukupuolesta riippumatonta, henkistä pienimunaisuutta.

Isomunaisuudesta puheen ollen... mikä näistä videoista oli SE alushousuvideo, joka linkattiin eilen illalla? Best of Part 1?

Part 2!

Joku kaipaili Kiss Thisin muita versioita, tässä puhelimella kuvattu. Lisähavaintoja otetaan vastaan.

Vierailija
1422/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko vähän humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää romanian kerjäläiseltä. Niitä on kohta kaduilla paljon, joten sieltä hakemaan oma damiano. Itse en koskisi.

N23

Jollain ottaa kyllä koville, että kaikki naiset eivät ole samaa mieltä hänen kanssaan. Leimaa kaikki, jotka eivät jaa miesmakua hänen kanssaan pienimunaisiksi miehiksi :D

Tarkoitti, että se levy jäi jumiin sinulla. Onko itselläsi pieni muna, vai miksi koe tarvetta hokea tuota?

- tuo kenelle vastasit

Joskus tuntuu, että on olemassa myös sukupuolesta riippumatonta, henkistä pienimunaisuutta.

Isomunaisuudesta puheen ollen... mikä näistä videoista oli SE alushousuvideo, joka linkattiin eilen illalla? Best of Part 1?

Part 2!

Joku kaipaili Kiss Thisin muita versioita, tässä puhelimella kuvattu. Lisähavaintoja otetaan vastaan.

Vasemmalla tuo kyykkivä mustapaitanen, mitähän hänen mielessä liikkuu. 😆

Vierailija
1424/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethan näyttää mun mielestä vanhan Stargate-elokuvan avaruusmuumiotyypiltä, siis nuorelta ja vaarallisen kauniilta egyptiläiseltä, jolla on pahat mielessä. Silleen kivalla tavalla :D

Joka kerta kun näen profiilikuvan hänestä, päässä välähtää Jaye Davidson Tähtiportissa. Musiikkia myöten.

Vierailija
1425/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

- tuo kenelle vastasit

Niin siis MIKÄ

Jos tietäisin niin kertoisin, mutta mun pitää katsoa nää kaikki linkit nyt läpi. Huhhuh mikä homma :D

Ikävä tuottaa pettymys, mutta et joudu katsomaan kaikkea. Tämä noin kohdasta 1:20.

Vierailija
1426/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin viimeisintä videota ja sillä aikaa se jo poistui.

Vierailija
1427/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

- tuo kenelle vastasit

Part 2!

Ihanaa kiitos! Minua huvittaa tuo jatkuva kiljunta. Stadionkeikkaa odotellessa. Nyt vasta ymmärrän, mitä on tapahtunut Beatlesin kanssa.

Vierailija
1428/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin otti montaakin Beatles koville, ne filminpätkät huutavista tytöistä ovat osa populaarikulttuurin historiaa.

Vierailija
1429/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vähän humalassa.

Jaa koska se horjahti? 12 sentin koroilla sitä sattuu ihan vesiselvänä. Sen nilkat täytyy olla terästä, kun se loikkaa niiden päälle alas kahdesta metristä.

Ja se ei edes hengästy, kun kipeää sinne, yhtään ei kuulu äänestä.

Meillä on käsissä melkoinen ilmiö, uusi tähti on syttynyt, ja ne oltiin se näkemässä.

Vierailija
1430/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Ei ole makuuni. Olen pitänyt aina vaaleammista komeista skandinaaveista.

N23

Poista äkkiä, tällaista ei saa sanoa täällä. Täytyy ylistää tuota nistiä :D

Jos sä vihaat sitä, mitä helvettiä sä teet tässä ketjussa? Varsinkaan, kun hän ei edes todistettavasti ole nisti? Tajuatko sä miten säälittävä sä oot?

S-se sano et se ei oo käyttäny, nii e-ei se oo :D

En onneki niin säälittävä kuin sinä, joka et limapillujuttuinesi edes tajua, kuinka paljon myötähäpeää herätät ihan kaikissa muissa paitsi näissä muutamassa henkisesti jälkeenjääneissä elämänkoululaisissa, jotka tänne kirjoittelevat fantasioitaan.

Voi muru, voit helpottaa myötähäpeän tunteitasi poistumalla ketjusta. Hyvää yötä ja kauniita unia!

Kulti, löytyisiköhän sulta sieltä Nora Robertsin välistä se kokaiinikätkö, jotta voit tuntea olevasi yhtä nistisi kanssa? Tai ehkä siellä sillan alla, jossa asut, joku myy jotain vahvempaa.

Voi ei, nyt meni tunteisiin! Onneksi ihanan Damianon katseleminen auttaa. Iloa ja aurinkoa elämääsi, jaxuhali!

Ehkä on liikaa joutua ajattelemaan, että joku voi olla nuori, kaunis, lahjakas ja suosittu, urheilullinen, ja vielä kivakin, jolla on kiva bändi ja ystävät, ja joka vielä on juuri voittanut Euroviisut. Miten jollain voi olla elämä edessä. Voi olla tarvetta ajatella tapoja, millä hänen täytyy olla korruptoitunut ja fantasioida hänen tuhosta, koska itsellä on paha ja toivoton olo.

Parhaan oloon ei auta vaikka toivoo toiselle pahaa. Kannattaa ottaa ilon kautta! Musiikki on vahva lääke, idolien ihailu on ehjäävää! Fanitus tekee ihmiselle hyvää! Olkoon se bändin tai urheiluaeuran fanitus. Tekee hyvää ajatella toisesta positiivisia asioita, ja kokea yhteenkuuluvuutta muiden samanmielisten kanssa!

Vierailija
1431/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Ei ole makuuni. Olen pitänyt aina vaaleammista komeista skandinaaveista.

N23

Poista äkkiä, tällaista ei saa sanoa täällä. Täytyy ylistää tuota nistiä :D

Jos sä vihaat sitä, mitä helvettiä sä teet tässä ketjussa? Varsinkaan, kun hän ei edes todistettavasti ole nisti? Tajuatko sä miten säälittävä sä oot?

S-se sano et se ei oo käyttäny, nii e-ei se oo :D

En onneki niin säälittävä kuin sinä, joka et limapillujuttuinesi edes tajua, kuinka paljon myötähäpeää herätät ihan kaikissa muissa paitsi näissä muutamassa henkisesti jälkeenjääneissä elämänkoululaisissa, jotka tänne kirjoittelevat fantasioitaan.

Voi muru, voit helpottaa myötähäpeän tunteitasi poistumalla ketjusta. Hyvää yötä ja kauniita unia!

Kulti, löytyisiköhän sulta sieltä Nora Robertsin välistä se kokaiinikätkö, jotta voit tuntea olevasi yhtä nistisi kanssa? Tai ehkä siellä sillan alla, jossa asut, joku myy jotain vahvempaa.

Voi ei, nyt meni tunteisiin! Onneksi ihanan Damianon katseleminen auttaa. Iloa ja aurinkoa elämääsi, jaxuhali!

Ehkä on liikaa joutua ajattelemaan, että joku voi olla nuori, kaunis, lahjakas ja suosittu, urheilullinen, ja vielä kivakin, jolla on kiva bändi ja ystävät, ja joka vielä on juuri voittanut Euroviisut. Miten jollain voi olla elämä edessä. Voi olla tarvetta ajatella tapoja, millä hänen täytyy olla korruptoitunut ja fantasioida hänen tuhosta, koska itsellä on paha ja toivoton olo.

Parhaan oloon ei auta vaikka toivoo toiselle pahaa. Kannattaa ottaa ilon kautta! Musiikki on vahva lääke, idolien ihailu on ehjäävää! Fanitus tekee ihmiselle hyvää! Olkoon se bändin tai urheiluaeuran fanitus. Tekee hyvää ajatella toisesta positiivisia asioita, ja kokea yhteenkuuluvuutta muiden samanmielisten kanssa!

Olen aina vähän ihmetellyt, miten niin jostain Euroviisuista saattoi lähteä jotain niin suurta kuin Abba. Euroviisujen piti olla camp ja vitsi.

Vierailija
1432/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä bändi on sellainen nuoruuden ylistys. Kun voidaan laidasta laitaan leikitellä kaikella ja pitää hauskaa yhdessä.

Jotkut vielä ottavat todesta, että kajalit silmissä on nistin merkki. Meikistä koskaan kuullu? Blind Channelin pojat on ihan lapsukaisia ilman stailausta, se vaan kuuluu asiaan.

Minusta oli hauskaa miten nämä bändit bondasivat viisuissa ja pitivät hauskaa yhdessä, mahtavaa porukkaa! Ihan varmasti nähdään Måneskin Suomessa, ja arvatkaa ketkä keikalla heidän kanssa.

Olisi komeeta joku yhteisbiisi heillä, pyrot ja räjähtävää energiaa lava täys.

Vierailija
1433/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä erityistä näette siinä, oletteko eilen syntyneitä?

Parikymppiselle toi ehkä näyttää eksoottiselta, mutta näin 49veenä en näe tyypissä mitään uutta ja erikoista.

Samanlaisia kajalinaamoja on ollut maailmansivu.

Vierailija
1434/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Maneskin a Nonantola" on sen videon nimi, jossa katsoja pääsee aivan liki Damianoa. Selkää voisi koskettaa.

Tässä linkkiä.

Vierailija
1435/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka?

Vierailija
1436/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damiano on niin mielettömän ihana. En pysty käsittämään miten kukaan voi olla noin tajuttoman komea!? Ja lisäksi vielä se uskomaton karisma ja itsevarmuus ja aivan uskomattoman hyvä ääni; siis hän on aivan omaa luokkaansa. Mä en vaan pääse yli että joku tuommoinen voi edes olla olemassa 😍. Ihana, ihana Damiano 😍🔥.

T. N42

Ei helvetti, tämän ja koko ketjun on pakko olla trollausta. 😂😂😂

Vierailija
1437/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.

Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.

Nuoret kuvittelevat keksivänsä pyörän uudelleen.

Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.

Vierailija
1438/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vähän humalassa.

Jaa koska se horjahti? 12 sentin koroilla sitä sattuu ihan vesiselvänä. Sen nilkat täytyy olla terästä, kun se loikkaa niiden päälle alas kahdesta metristä.

Ja se ei edes hengästy, kun kipeää sinne, yhtään ei kuulu äänestä.

Meillä on käsissä melkoinen ilmiö, uusi tähti on syttynyt, ja ne oltiin se näkemässä.

En mäkään usko, että uskaltaisi noilla kengillä keikkua tangolla kännissä.

Ja on tosiaan etuoikeutettua päästä näkemään megatähden synty! Hänestä ja bändistä kuullaan vielä vuosien ajan, ja mikä sen ihanampaa.

-ap

Höpö höpö. Jotain rajaa nyt, nolottaa teidän puolesta.

Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
1439/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel, milleniaalit ja zetat näkee ensi kertaa paidattoman rocklaulajan kajaleissa ja korkkareissa, ja pitävät tätä suurena sensaationa ja adoniksena.

Voi pienet kullinmurut, heitä on nähty niiiiiiiin paljon jo rokin historiassa että ei mitään uutta auringon alla.

Nuoret kuvittelevat keksivänsä pyörän uudelleen.

Tuo koko bändi näytti niin tehdyltä tuotteelta 70-luvun rocktyyleineen. Useimmat bändit luovat itse tyylinsä, nuo näytti stailatulta levy-yhtiön tuotteelta.

Gen X täällä moi. Minullekin vaaditaan vähän enemmän kuin kajalia, että viitsin pyöriä tällaisessa ketjussa. Mikäs sinua tässä aiheessa kiinnostaa? Viisuesityksestä tuli minulle mieleen Freddie Mercury stailauksen ja karisman puolesta. Kun tutustuin enemmän niin noita stailejahan on melko monta, tässä esimerkiksi

Vierailija
1440/22139 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damiano on niin mielettömän ihana. En pysty käsittämään miten kukaan voi olla noin tajuttoman komea!? Ja lisäksi vielä se uskomaton karisma ja itsevarmuus ja aivan uskomattoman hyvä ääni; siis hän on aivan omaa luokkaansa. Mä en vaan pääse yli että joku tuommoinen voi edes olla olemassa 😍. Ihana, ihana Damiano 😍🔥.

T. N42

Ei helvetti, tämän ja koko ketjun on pakko olla trollausta. 😂😂😂

Trollaavatko tuhannet ihmiset ympäri maailmaa Måneskinin videoiden kommenteissa?

Totta kai niiden alle etsiytyy juuri ne eilen syntyneet jotka näkevät rocktyylin eka kertaa.

Kyllä tää ketju on pääosin selvää trollausta.