Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22139)

Vierailija
1401/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, älkää vastatko riehujalle mitään, nyt se on mennyt jo ihan sekaisin siitä ettei saa naisia taipumaan tahtoonsa.

Vierailija
1402/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://tenor.com/view/damiano-måneskin-eurovision-eurovision2021-damia…

Pakko vaan linkata tää pressikonfrenssi-gif. Tuo katse on jotain niin jäätävää 🤤

Kiitos <3 Nyt mä sain tän talteen <3 <3 <3

Ole hyvä! Mielelläni autan kanssasisarta hädässä ;) Enjoy

Mistä lähtien Suomesta on löytynyt avuliaita av-mammoja 🤣

Tämä ketju osoittaa, että yhteishenki pelaa. Linkkiä pyydettäessä sellainen annetaan pikimmiten ja kukaan ei sano ”etsi itse”.

Johtuisiko siitä, että jo otsikon aihe saa trollit ja u lit kiertämään tämän ketjun kaukaa. Muutama vähättelijä on ketjuun eksynyt, mutta muuten ketju on ollut varsinainen hyvänmielen ketju. Kiitos teille kanssamatkustajat. Jatketaan haaveilua!

Usein tätä palstaa parjataan pahan olon paikaksi, mutta tämä ketju on jotain ihan muuta. Kivoja ihmisiä (suurimmaksi osaksi) ja maailman paras aihe tällä hetkellä.

Olisinpa nuori!! Lähtisin heti kun mahdollista johonkin Italiaan ja pussaisin ainakin sataa italiaanoa. Mutta siis onks mulla joku perhe vai.. Haaveeksi jää. Menkää nuoret mun puolesta.

Ikävä kyllä täällä haukutaan kaikki muu paitsi otsikon nistikloppi, Blind Channelin poikia ja suomalaisia miehiä noin yleensä.

Menisit oikeasti muualle tuntemaan alemmuutta, syyttömiä me täällä siihen olemme.

Siitä huumeidenkäytöstäkö pitäisi alemmuutta tuntea? Tunnetaan sitten. Sinusta on siis tässä ”hyvänmielen ketjussa” ok haukkua muita artisteja ja toisten maiden miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1404/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa pieni aikalisä ja keskitytään olennaiseen:

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Onko epäterveellistä katsoa sama videoklippi tuhat kertaa putkeen? Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
1405/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bin…

Miten voi olla niin täydellinen olento olemassa? <3

Vierailija
1406/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää romanian kerjäläiseltä. Niitä on kohta kaduilla paljon, joten sieltä hakemaan oma damiano. Itse en koskisi.

N23

No hittoako sä täällä olet, jos hän ei sinua kiinnosta "N*? 

Jollain ottaa kyllä koville, että kaikki naiset eivät ole samaa mieltä hänen kanssaan. Leimaa kaikki, jotka eivät jaa miesmakua hänen kanssaan pienimunaisiksi miehiksi :D

Jollain on nyt jäänyt levy jumiin :(

Jep. Mut sitä se pienimunaisuus tekee 😂

Tarkoitti, että se levy jäi jumiin sinulla. Onko itselläsi pieni muna, vai miksi koe tarvetta hokea tuota?

Sorry, ei oo munia. Olen nainen... 

- tuo kenelle vastasit

Joskus tuntuu, että on olemassa myös sukupuolesta riippumatonta, henkistä pienimunaisuutta.

Isomunaisuudesta puheen ollen... mikä näistä videoista oli SE alushousuvideo, joka linkattiin eilen illalla? Best of Part 1?

Vierailija
1407/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko epäterveellistä katsoa sama videoklippi tuhat kertaa putkeen? Kaverin puolesta kyselen.

Mietin juuri samaa...

Vierailija
1408/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, älkää vastatko riehujalle mitään, nyt se on mennyt jo ihan sekaisin siitä ettei saa naisia taipumaan tahtoonsa.

Vieläkö sinulla on nuo pienimunainen mies -psykoosit päällä? Täällä on sinulle vastannut jo vaikka kuinka moni nainen, jonka mielestä ketjun touhu on naurettavaa. Mutta sovitaan sitten niin, jotta voit nukkua yösi rauhassa, että kaikki täällä olemme miehiä :D

Vierailija
1409/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää romanian kerjäläiseltä. Niitä on kohta kaduilla paljon, joten sieltä hakemaan oma damiano. Itse en koskisi.

N23

Ei ole makuuni. Olen pitänyt aina vaaleammista komeista skandinaaveista.

N23

Poista äkkiä, tällaista ei saa sanoa täällä. Täytyy ylistää tuota nistiä :D

Jos sä vihaat sitä, mitä helvettiä sä teet tässä ketjussa? Varsinkaan, kun hän ei edes todistettavasti ole nisti? Tajuatko sä miten säälittävä sä oot?

S-se sano et se ei oo käyttäny, nii e-ei se oo :D

En onneki niin säälittävä kuin sinä, joka et limapillujuttuinesi edes tajua, kuinka paljon myötähäpeää herätät ihan kaikissa muissa paitsi näissä muutamassa henkisesti jälkeenjääneissä elämänkoululaisissa, jotka tänne kirjoittelevat fantasioitaan.

Voi muru, voit helpottaa myötähäpeän tunteitasi poistumalla ketjusta. Hyvää yötä ja kauniita unia!

Kulti, löytyisiköhän sulta sieltä Nora Robertsin välistä se kokaiinikätkö, jotta voit tuntea olevasi yhtä nistisi kanssa? Tai ehkä siellä sillan alla, jossa asut, joku myy jotain vahvempaa.

Voi ei, nyt meni tunteisiin! Onneksi ihanan Damianon katseleminen auttaa. Iloa ja aurinkoa elämääsi, jaxuhali!

Voi ei, nyt loppuivat argumentit nistihorolta! Onneksi tuo ei tule menestymään paskalla englannillaan yhtään missään paitsi kotikylässään. Ehkä voi alkaa myymään itseään, ainakin täältä löytyy heti pari vakkaria.

Tämä menee jo asiattomaksi. Meitä on muuten täällä useampia kirjoittelijoita, tai siis nistihoroja.

Minä taidan olla tuo edellisen kommentoijan tarkoittama "nistihoro". Tuossa on kylla jotain arkipäivän komiikkaa, että noiden kommenttien kirjoittaja käyttää sanaa argumentoida 😁.

Vierailija
1410/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saikos se sun kaveri tallennettua tuon jo itselleen ;)

Vierailija
1411/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Vierailija
1412/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Jollain ottaa kyllä koville, että kaikki naiset eivät ole samaa mieltä hänen kanssaan. Leimaa kaikki, jotka eivät jaa miesmakua hänen kanssaan pienimunaisiksi miehiksi :D

Tarkoitti, että se levy jäi jumiin sinulla. Onko itselläsi pieni muna, vai miksi koe tarvetta hokea tuota?

- tuo kenelle vastasit

Joskus tuntuu, että on olemassa myös sukupuolesta riippumatonta, henkistä pienimunaisuutta.

Isomunaisuudesta puheen ollen... mikä näistä videoista oli SE alushousuvideo, joka linkattiin eilen illalla? Best of Part 1?

Niin siis MIKÄ

Vierailija
1413/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä lääkäriä tai hoitajaa paikalla? Tämä varmaan askarruttaa monia. Help!

Vierailija
1414/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö sinulla on nuo pienimunainen mies -psykoosit päällä? Täällä on sinulle vastannut jo vaikka kuinka moni nainen, jonka mielestä ketjun touhu on naurettavaa. Mutta sovitaan sitten niin, jotta voit nukkua yösi rauhassa, että kaikki täällä olemme miehiä :D

Tikkarivideon jälkeen ei kukaan nuku "rauhassa".

Vierailija
1415/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

- tuo kenelle vastasit

Niin siis MIKÄ

Jos tietäisin niin kertoisin, mutta mun pitää katsoa nää kaikki linkit nyt läpi. Huhhuh mikä homma :D

Vierailija
1416/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bin…

Miten voi olla niin täydellinen olento olemassa? <3

Siis herranjumala nuo poskipäät oon kuin Michenangelon patsas. Voi luoja mikä mies!

Vierailija
1417/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on paljon hauskempaa tehdä omia. Ajattelen koko bändiä taiteena.

Vierailija
1418/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://tenor.com/view/damiano-måneskin-eurovision-eurovision2021-damia…

Pakko vaan linkata tää pressikonfrenssi-gif. Tuo katse on jotain niin jäätävää 🤤

Kiitos <3 Nyt mä sain tän talteen <3 <3 <3

Ole hyvä! Mielelläni autan kanssasisarta hädässä ;) Enjoy

Mistä lähtien Suomesta on löytynyt avuliaita av-mammoja 🤣

Meillä on ylijumala Damiano Davidin aikaansaama joukkopsykoosi. Se muuttaa käytöstä. Hyvään suuntaan :)

Vierailija
1419/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikkarivideon jälkeen ei kukaan nuku "rauhassa".

Oliko pakko muistuttaa siitä videosta?! Nyt mä en voi ajatella kuin Damianoa nuolemassa mun... olkapäätä ;)

Vierailija
1420/22139 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano on niin mielettömän ihana. En pysty käsittämään miten kukaan voi olla noin tajuttoman komea!? Ja lisäksi vielä se uskomaton karisma ja itsevarmuus ja aivan uskomattoman hyvä ääni; siis hän on aivan omaa luokkaansa. Mä en vaan pääse yli että joku tuommoinen voi edes olla olemassa 😍. Ihana, ihana Damiano 😍🔥.

T. N42