Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22139)
Kannattaa melkein jättää kokonaan huomioimatta nuo nistikommentoijat sun muut negailijat. Ilon kautta ja keskitytään olennaiseen. <3
-ap
Vierailija kirjoitti:
Palstan historian noloimpia ketjuja.
Harkitsen tiktokin tekemistä tästä ketjusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://tenor.com/view/damiano-måneskin-eurovision-eurovision2021-damia…
Pakko vaan linkata tää pressikonfrenssi-gif. Tuo katse on jotain niin jäätävää 🤤
Kiitos <3 Nyt mä sain tän talteen <3 <3 <3
Ole hyvä! Mielelläni autan kanssasisarta hädässä ;) Enjoy
Mistä lähtien Suomesta on löytynyt avuliaita av-mammoja 🤣
Tämä ketju osoittaa, että yhteishenki pelaa. Linkkiä pyydettäessä sellainen annetaan pikimmiten ja kukaan ei sano ”etsi itse”.
Johtuisiko siitä, että jo otsikon aihe saa trollit ja u lit kiertämään tämän ketjun kaukaa. Muutama vähättelijä on ketjuun eksynyt, mutta muuten ketju on ollut varsinainen hyvänmielen ketju. Kiitos teille kanssamatkustajat. Jatketaan haaveilua!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa melkein jättää kokonaan huomioimatta nuo nistikommentoijat sun muut negailijat. Ilon kautta ja keskitytään olennaiseen. <3
-ap
Näinpä <3 Tää ketju keskittyy ihailuun ja kehumiseen (satunnaisia trollihyökkäyksiä lukuunottamatta). Damiano on kyllä taivaan lahja, ja se me tiedetään jokainen <3
Tässä on paneuduttu aiheeseen kiitettävästi.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jep! <3 Positiivisuus ja rakkaus voittaa aina <3
New song on älyttömän hyvä nyt kun oon sen kuunnellu useemman kerran.
Damiano muuten saattaa kaljuuntua. Hänellä on hiusraja korkealla ja tukka päälaelta melko ohut. Luultavasti kampauksen muuttaminen keskijakauksesta nykyiseen malliin liittyy hiusten ohentumisesta. Jossain oli kuva, jossa hänellä oli tiukka ponnari ja oli kyllä jumalaisen näköinen siinäkin. Eli jos kaljuuntuu, niin näyttää siltikin hyvältä. Luultavasti ottaa lisää koruja ja tatuointeja.
Miten olisi Damiano laulamassa ranskaksi italialaisella aksentilla? Måneskin & Alors On Dance, olkaa hyvät:
Minä ihailen hänen kauneuttaan, mutta jostain syystä en pysty ajattelemaan seksuaalisesti. Tuntuu liian nuorelta. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää romanian kerjäläiseltä. Niitä on kohta kaduilla paljon, joten sieltä hakemaan oma damiano. Itse en koskisi.
N23No hittoako sä täällä olet, jos hän ei sinua kiinnosta "N*?
Ei ole makuuni. Olen pitänyt aina vaaleammista komeista skandinaaveista.
N23Kannattaa sitten mennä Maajussille morsian maailmalta -ketjuun juttelemaan Roysta ja Matthewsta. Olikos siitä ihan omakin ketju, kunpa muistaisi. Kaikissa on jotakin viehättävää. Myös noissa maajusseissa.
Sinulle maalaiseukollehan nuo sopisivat. Yllä puhuttiin skandiviikingeistä.
Taisit nyt erehtyä henkilöstä mutta vastaan silti. Tämä maalaiseukko katselee mieluummin kuumaa Damianoa, siksihän olen tässä ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko vaan linkata tää pressikonfrenssi-gif. Tuo katse on jotain niin jäätävää 🤤
Tämä ketju osoittaa, että yhteishenki pelaa. Linkkiä pyydettäessä sellainen annetaan pikimmiten ja kukaan ei sano ”etsi itse”.
Johtuisiko siitä, että jo otsikon aihe saa trollit ja u lit kiertämään tämän ketjun kaukaa. Muutama vähättelijä on ketjuun eksynyt, mutta muuten ketju on ollut varsinainen hyvänmielen ketju. Kiitos teille kanssamatkustajat. Jatketaan haaveilua!
Usein tätä palstaa parjataan pahan olon paikaksi, mutta tämä ketju on jotain ihan muuta. Kivoja ihmisiä (suurimmaksi osaksi) ja maailman paras aihe tällä hetkellä.
Olisinpa nuori!! Lähtisin heti kun mahdollista johonkin Italiaan ja pussaisin ainakin sataa italiaanoa. Mutta siis onks mulla joku perhe vai.. Haaveeksi jää. Menkää nuoret mun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää romanian kerjäläiseltä. Niitä on kohta kaduilla paljon, joten sieltä hakemaan oma damiano. Itse en koskisi.
N23No hittoako sä täällä olet, jos hän ei sinua kiinnosta "N*?
Ei ole makuuni. Olen pitänyt aina vaaleammista komeista skandinaaveista.
N23Poista äkkiä, tällaista ei saa sanoa täällä. Täytyy ylistää tuota nistiä :D
Jos sä vihaat sitä, mitä helvettiä sä teet tässä ketjussa? Varsinkaan, kun hän ei edes todistettavasti ole nisti? Tajuatko sä miten säälittävä sä oot?
S-se sano et se ei oo käyttäny, nii e-ei se oo :D
En onneki niin säälittävä kuin sinä, joka et limapillujuttuinesi edes tajua, kuinka paljon myötähäpeää herätät ihan kaikissa muissa paitsi näissä muutamassa henkisesti jälkeenjääneissä elämänkoululaisissa, jotka tänne kirjoittelevat fantasioitaan.
Voi muru, voit helpottaa myötähäpeän tunteitasi poistumalla ketjusta. Hyvää yötä ja kauniita unia!
Kulti, löytyisiköhän sulta sieltä Nora Robertsin välistä se kokaiinikätkö, jotta voit tuntea olevasi yhtä nistisi kanssa? Tai ehkä siellä sillan alla, jossa asut, joku myy jotain vahvempaa.
Voi ei, nyt meni tunteisiin! Onneksi ihanan Damianon katseleminen auttaa. Iloa ja aurinkoa elämääsi, jaxuhali!
Mulla naurattaa nämä haukkujat täällä. Jos me ollaan säälittäviä ja noloja pitkän kuolaamisketjumme kanssa, niin vielä säälittävämpiä ja noloja ovat he, jotka kyttäävät tätä ketjua ilmiantonappi kuumana ja vihakommentteja kirjoitellen.
Mutta niin, olen onnellinen tästä ketjusta koska se Twitter-linkki ei olisi muuten tullut ikinä vastaan. Niin, juuri se.
Jos omasta mielestä Damiano on aivan yhdentekevä, on varmasti outoa seurata miksi puolet maailmasta on mennyt hänestä sekaisin. Varmaan itsekin lueskelisin täältä mikä saa kaikki niin päästään pyörälle ja naureskelisin muiden ihasteluille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein tätä palstaa parjataan pahan olon paikaksi, mutta tämä ketju on jotain ihan muuta. Kivoja ihmisiä (suurimmaksi osaksi) ja maailman paras aihe tällä hetkellä.
Olisinpa nuori!! Lähtisin heti kun mahdollista johonkin Italiaan ja pussaisin ainakin sataa italiaanoa. Mutta siis onks mulla joku perhe vai.. Haaveeksi jää. Menkää nuoret mun puolesta.
Ikävä kyllä täällä haukutaan kaikki muu paitsi otsikon nistikloppi, Blind Channelin poikia ja suomalaisia miehiä noin yleensä.
Perusta itse Blind Channelin tai suomalaisten miesten ihastelemisketju? Be the change you wish to see in the world.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi Damiano laulamassa ranskaksi italialaisella aksentilla? Måneskin & Alors On Dance, olkaa hyvät:
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos <3 Aina vaan tämä yllättää!
Ah, tässä maailmassa ei ole mitään, mitä hän ei osaisi 😍 l'uomo perfetto
Otetaanpa pieni aikalisä ja keskitytään olennaiseen:
https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368
Ihailen Damianoa kuin taideteosta, ei kostu pikkarit eikä munasolut irtoile. Suurin osa muista kirjoittajista taitaa olla jo raskaana... 🤔