Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22163)

Vierailija
13681/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaa DROP DEAD DIVA ?

Vierailija
13682/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykin keikka kuulemma myi loppuun muutamassa minuutissa mutta  fanit väittää että fanit ei niitä mahemmin saaneet ja nyt niitä myydään netissä 300 dollarin hinnalla todella veemäistä toi touhu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13683/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha mä en kestä tää on niin hyvä

https://twitter.com/manic_kingdom/status/1450945813828575236

Vierailija
13684/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13685/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vicillä oli eilen kiva asu päällä. Tykkäsin. Jotenkin tuntuu joskus että hiukan verhoiltu salaisuus on kiinnostavampi kuin alaston totuus.

Aika jännä, mä ajattelin juuri päinvastoin, että eilinen asu oli paljon paljastavampi kuin tavallisesti (bodyn alaosa peitti vain pienen siivun peppua). Olen jo tottunut tuohon yläosattomuuteen.

Mutta yhtälailla, Vic näytti upealta.

Vierailija
13686/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ollut näköjään haastatteluja ainakin metro-lehdelle

Vierailija
13687/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään ketjussa notkuneen tunnustus:

Patonkilumous on haihtunut. Olen hyvin liberaali sateenkaari-ihminen, mutta Damianon omituiset vaatevalinnat, mullet, tyttöystävän kanssa flirttailu keikoilla ja esiintymisten keskittyminen tietynlaiseen tuotantoon on rikkonut taian. Olen se kirjoittaja, joka lumoutui Damianon green room -eleistä ja on vaikea enää kuvitella, että kyseessä on sama ihminen!

Bändistä tykkään edelleen ja menen Tallinnaankin. Mutta ihan kiva, että pahin obsessio on hellittänyt. Måneskin ja Damiano ovat nuoria vielä, joten muutos ja myllerrys kuuluu asiaan. En tuomitse, kunhan harmittelen.

Veit vähän sanat suustani minulta, minulle kävi ihan samoin. Jotenkin koko homma vaan nyt ainakin toistaiseksi lässähti. Vaatevalinnoissa on ollut niitä omituisia joukossa ja tämä uusin video on sellainen että siitä tulee vaan paha olo.

Vierailija
13688/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään ketjusääsa notkuneen tunnustus:

Patonkilumous on haihtunut. Olen hyvin liberaali sateenkaari-ihminen, mutta Damianon omituiset vaatevalinnat, mullet, tyttöystävän kanssa flirttailu keikoilla ja esiintymisten keskittyminen tietynlaiseen tuotantoon on rikkonut taian. Olen se kirjoittaja, joka lumoutui Damianon green room -eleistä ja on vaikea enää kuvitella, että kyseessä on sama ihminen!

Bändistä tykkään edelleen ja menen Tallinnaankin. Mutta ihan kiva, että pahin obsessio on hellittänyt. Måneskin ja Damiano ovat nuoria vielä, joten muutos ja myllerrys kuuluu asiaan. En tuomitse, kunhan harmittelen.

Mulla taas tyttöystävän kanssa hempeily, viimepäivien normaalimpi pukeutuminen sekä

italiankieliset biisit esityslistassa korjas omituisten vaatevalintojen ja tietynlaiseen tuotantoon keskittymisen rikkomuksen☺️

Vierailija
13689/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kuvaa tältä päivältä haastattelu julkaistaan muutaman viikon sisällä

https://twitter.com/JournoJenThomas/status/1451185534613680130

Vierailija
13690/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanaleikki kirjaimellisesti luetusta merkityksestä joka toteutuu videolla ja sanonnasta drop-dead gorgeous/beautiful/s*xy/

Vierailija
13691/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin huhuja siitä, että bändi olisi lipsauttanut jossain jotain sellaista mistä voisi tulkita seuraavan biisin olevan balladi, mutta huhun todenperäisyydestä en tiedä.

Vierailija
13692/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanaleikki kirjaimellisesti luetusta merkityksestä joka toteutuu videolla ja sanonnasta drop-dead gorgeous/beautiful/s*xy/

Tuon "drop deadin" voi tosiaan lukea vaan sellaisena vahvistussanaparina, esim. "todellinen, äärimmäinen, älyttömän (diiva)". Plus tosiaan tuo sanaleikkimerkitys videon sisällöstä.

Vierailija
13693/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään ketjussa notkuneen tunnustus:

Minulla oli samanlainen fiilis syksymmällä, etten oikein jaksanut innostua. Aika lailla sama materiaali pyöri somessakin.

Uuden sinkun odotus kuitenkin herätteli taas, erityisesti se ennakkovideo Mammamiasta, joka esitti jonkun pätkän jokaisesta bändin jäsenestä. Muistin taas että nämä ovat ihania personallisuuksia kaikki, saavat varpaat vipattamaan. Videolle oli kovat odotukset ja bändi lunasti ne täysin. Olen taas ihan myyty 😍

Vierailija
13694/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas tyttöystävän kanssa hempeily, viimepäivien normaalimpi pukeutuminen sekä

italiankieliset biisit esityslistassa korjas omituisten vaatevalintojen ja tietynlaiseen tuotantoon keskittymisen rikkomuksen☺️

Hauskaa että eri ihmiset saa niin eri asioita Måneskinista 😄

Vierailija
13695/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13696/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan luonnollistakin, ettei lumous roihua ihan yhtä suurella roihulla kuukaudesta toiseen. Johan se kävisi terveyden päälle, herranen aika. 😅 Suvantovaiheetkin kuuluvat siis asiaan.

Vierailija
13697/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että eri ihmiset saa niin eri asioita Måneskinista 😄

Tai sitten olemme vain hyvin joustavia ja pitkämielisiä, vaikka välillä kärsimme. Kuten nyt tämä verinen kuvasto ja sitten ne mummoalusasut jne. Osalla ei ole hermot kestäneet, vaan ovat koetuksissa jo luhistuneet. Toivottavasti jatkavat kahden viime kaiken tyyliin nyt, että saa kaikki vähän levätä ja koota ajatuksia.

Vierailija
13698/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Losinkin keikka myytiin parissa minuutissa loppuun (toki se taitaa olla jotain 600 hengen paikka) mutta taas taisi mennä välistä vetäjille harmi eräskin fani sanoi ostaneensa Nykiin lippun 230 dollarilla vaikka liput oikeesti maksoi 39 dollaria

Vierailija
13699/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä keikka arvostelu

https://www.nme.com/reviews/live/maneskin-london-live-islington-academy…

Olipa siinä kehuja kehujen perään, hienoa!

Vierailija
13700/22163 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Losinkin keikka myytiin parissa minuutissa loppuun (toki se taitaa olla jotain 600 hengen paikka) mutta taas taisi mennä välistä vetäjille harmi eräskin fani sanoi ostaneensa Nykiin lippun 230 dollarilla vaikka liput oikeesti maksoi 39 dollaria

On ihan käsittämätöntä ettei tuohon tosi yleiseen riistoon keksitä jotain tehokasta ehkäisykeinoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi