Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22163)
se kohta kun se laulaa Mammamiassa becouse my name is Damiano ja sit se laittaa sormensa suuhun nuolaseen ugh se on niin tyytyväinen itseensä
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa minne kulta-, hopea- ja pronssilevyt menee? Monesti ainakin kuvissa näkyisi olevan vain yksi bändille yhteisesti. Joskus kaikki ovat saaneet oman.
musta jokainen saa omansa noissa tilaisuuksissa yleensä annetaan vaan se yksi mut kyl mun tietääkseni jokainen saa omansa - ainakin ennen on saanut
Vierailija kirjoitti:
oli muuten hyvä kuva se Giorgian ottama kuva ihan edestä suoraan Damianon jaloista joku heittikin twitterissä leikillä että täytyykö sen heittää suoraan meidän naamalle että mitä sillä=Gio on lol
Jotkut valitettavasti valittaa tuosta ihan tosissaankin. Mun mielestä kiva ajatella niin, että Giorgia tietää paremmin kuin kukaan mitä fanit haluaa nähdä ja ystävällisesti tarjoilee sitten kuvaa kulmasta johon ei moni muu pääse 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oli muuten hyvä kuva se Giorgian ottama kuva ihan edestä suoraan Damianon jaloista joku heittikin twitterissä leikillä että täytyykö sen heittää suoraan meidän naamalle että mitä sillä=Gio on lol
Jotkut valitettavasti valittaa tuosta ihan tosissaankin. Mun mielestä kiva ajatella niin, että Giorgia tietää paremmin kuin kukaan mitä fanit haluaa nähdä ja ystävällisesti tarjoilee sitten kuvaa kulmasta johon ei moni muu pääse 😄
juu varmaan mutta enimmäkseen olen nähnyt huvittuneita kommentteja, ja joo kiva että jakaa kuvia koska se nyt kumminkin melkein aina on siinä edessä mihin pääsee vaan 'erikoisvieraat' + valokuvaajat
tuolla muuten oli muutama ammattivalokuvaaja joten varmaan hyviä kuvia saatavissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa minne kulta-, hopea- ja pronssilevyt menee? Monesti ainakin kuvissa näkyisi olevan vain yksi bändille yhteisesti. Joskus kaikki ovat saaneet oman.
musta jokainen saa omansa noissa tilaisuuksissa yleensä annetaan vaan se yksi mut kyl mun tietääkseni jokainen saa omansa - ainakin ennen on saanut
Vieköhän ne niitä vanhempien koteihin. Ainakaan G ja D yhteisessä asunnossa ei ole näkynyt vielä. Vai oliko se sitten G:n asunto, jossa D kuitenkin epävirallisesti asustaa myös. Seinät noista kuitenkin alkaa täyttyä aika tehokkaasti.
no eipä siinä asunnossa taida olla paljoankaan Damianon tavaroita enimmäkseen vaatteet ehkä sillä on ne omassa asunnossan tai jossain muualla.
Ainakin toi meikkaaja Chantal lähtee pois Lontoosta nyt toki voi olla että bändi jää vielä Lontooseen ei välttämättä tarvi sitä jos sinne vielä jäävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko linkkiä kuvaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku törmää linkkiin eilisiltaisesta Take Me Out -versioinnista, niin vinkatkaa 🙏
Take me out oli ilmeissti medley on Somebody told me:n kanssa mutta laitetaan jos löytyy
Fanclubin ig-stoorissa on ihan pieni pätkä La paura del buioa. Sinänsä harmi että hittibiisejä kuvataan niin paljon ja nämä harvinaiset helmet jää paitsioon 😕
Miten upealta se kuulostikaan. Varmasti plussaa bändille nämä vanhat italiankieliset biisinsä. Onneksi uskaltavat nyt ottaa niitä ohjelmistoon. Ne on oikeasti parhaita.
olipa oudon lyhyt Lontoon keikka joku twitterissä arveli että joko huomenna tai viimeistään lauantaina lentävät Usaan eli käyvätköhän Rooman kautta vaihtamassa vaatevarastojaan vai Lontoosta käsin sinne?
Vierailija kirjoitti:
olipa oudon lyhyt Lontoon keikka
Oliko lyhyt? Etukäteen esillä oli 13 biisin settilista? Sehän on paljon pidempi kuin muut promokeikat viimeaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku törmää linkkiin eilisiltaisesta Take Me Out -versioinnista, niin vinkatkaa 🙏
Take me out oli ilmeissti medley on Somebody told me:n kanssa mutta laitetaan jos löytyy
Fanclubin ig-stoorissa on ihan pieni pätkä La paura del buioa. Sinänsä harmi että hittibiisejä kuvataan niin paljon ja nämä harvinaiset helmet jää paitsioon 😕
Miten upealta se kuulostikaan. Varmasti plussaa bändille nämä vanhat italiankieliset biisinsä. Onneksi uskaltavat nyt ottaa niitä ohjelmistoon. Ne on oikeasti parhaita.
Nyt näkyi video myös Nel Nome del padresta. Sekin niin hyvä! Nämä kaksi viimeistä keikkaa ovat olleet huippuja monelta kantilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko lyhyt? Etukäteen esillä oli 13 biisin settilista? Sehän on paljon pidempi kuin muut promokeikat viimeaikoina.
siis ilmasin itseäni hunosti en tarkoittanut itse keikkaa vaan tota Lontoon reissua luulin että ne tekis jotain radio/tv promoa myös siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkyi video myös Nel Nome del padresta. Sekin niin hyvä! Nämä kaksi viimeistä keikkaa ovat olleet huippuja monelta kantilta.
paitsi edellisen albumin kaikki hyvät italiankieliset biisit on unohdettu itken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paitsi edellisen albumin kaikki hyvät italiankieliset biisit on unohdettu itken!
Jospa nekin kohta tulee ohjelmistoon, kun näyttävät päässeen vauhtiin vanhojen biisiensä kanssa. Huomaavat, että yleisö tykkää.
kun oon noita kuvia ja muutamia videopätkiä nähnyt niin oli kyllä aika upee keikka, Damiano oli aikas kuuma (toki tää ei ole mikään uutinen) varsinkin kun se huusi/komensi niitä järkkäreitä joku britti muuten sanoi että tuolla Isligtonissa järkkärit on aina ihan ku-päitä
laitan muutaman videopätkän jotka löysin twitteristä kun muutaman tunnin kuluttua olen kotona
Vaikuttaa olleen ihan mahtava keikka, huh & vau! Tuollaisen Måneskinin tuon tyyppisellä settilistalla kun pääsisi itsekin kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis ilmasin itseäni hunosti en tarkoittanut itse keikkaa vaan tota Lontoon reissua luulin että ne tekis jotain radio/tv promoa myös siellä
Ymmärsin keikan liian kirjaimellisesti 😂
Mutta joo, kovasti suhaavat sinne ja tänne. Toivottavasti ehtivät levätä muuallakin kuin lentokoneessa!
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa olleen ihan mahtava keikka, huh & vau! Tuollaisen Måneskinin tuon tyyppisellä settilistalla kun pääsisi itsekin kokemaan.
Niinpä 😭
Törmäsin tumblrissa termiin "ethanconda". 🤭
siis mua ei haittaa toi Coralinen söpöily yhtään koska ei se nyt aina paikalla ole ja se jotenkin sopii siihen ja muuten oli taas se lava-Damiano tässä todistetta
https://twitter.com/zittaxbuona/status/1451124978410299395
ja video siitä