Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (13406)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Välihuomio: Mä ihan oikeasti ymmärrän että tämä ketju vaikuttaa lukemassa kävijöistä omistuiselta. Sitähän tämä on. Oon ollut aktiiviketjulainen aika pitkään ja säännöllisesti nauran itsekseni meidän linkeille ja pohdinnoille ja mietin kuinka absurdia tämä on. Mutta koska se hymyilyttää itseä ja ilmeisesti edes säälistä myös ohikulkijoita, tämähän on sitten oikein hyvä hullaantumisilmiö. Tuottaa hymyjä ankeaan maailmaan, ivallisia tai ei :D

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis onks tää ketju huumoria?!

On! Oikein hirtehishuumoria. Täällä saa joka päivä nauraa ja hupsutella! Eletään kovia aikoja 🤪

Ja näin hassu hauskasti totean, että Damiano oli tänään esityksessä ihanan rauhallisen normaali. Ei edes mitään provosointia tällä kertaa😁 Tukkakin on niin hienosti taas, että!

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis tää tyttö aww kun se itkee ja sanoo 'i love you'  ja Dami (mä olisin varmaan samanlainen lol)

https://twitter.com/zittaxbuona/status/1448310300281872388

Mä taas saattaisin kiekaista lujaa i love youn ja vajota sen jälkeen maan päältä nolouksissani 😁

Ite olisin vajonneena jo valmiiksi, sieltä kurkistelisin ja esittäisin, että en todellakaan nähnyt koko dudea enkä tiedä, kuka hän on.

Nytkin punastuttaa, kun mietin maaliskuun keikkaa... emmää kehtaa mennä.

Vierailija

Circo Massimon keikan Golden ja Silver circlet on näköjään myyty loppuun. En tiedä miten paljon niitä oli määrällisesti, mutta paikan huomioiden varmaan ihan huomattava määrä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Damianon ig-tarina? onks joku jättänyt sen hotellihuoneen taa kondomin vai mikä toi nyt on? creepyä 

Hyi, toivottavasti on vaan jonkun taskusta tippunut eikä joku taas stalkannut. Mutta siltä varalta että jollain viiraa, voi olla hyvä että se osoittelee noita juttuja julkisesti. Tiedetäänhän se, millainen käsitys s*x, drugs and rock'n'roll menosta monilla on, siksi kaikenlaista yrittäjää varmaan on. Usein stereotypiat on edelleenkin totta, jos ei naiiveja olla. Mutta ehkä ei Mån kohdalla. Toivottavasti.

Vierailija

Anteeksi, ängen Giorgia-asiaa tähän väliin. Tarinassaan kertoo, että olisikin kirjoilla vielä Milanon asunnossaan, vai ymmärsinkö oikein? Silloinhan tämä nykyinen asunto on kuin onkin Damianon. Kuka ymmärtää paremmin Italiaa?

Idde

Live menossa!
Hassua katsoa näin ”vähäeleistä” IWBYS:ia.
Äänikin tuntuu pikkuisen olevan maassa tai ei tunnu tulevan niin helposti.

Vierailija

Siis miten joku voi olla noin ihana!?! 😍 Ihanasti huomioi tuon fanin tuossa videossa, tilannetaju kohdillaan. 💗 Lisäksi Damiano on ihan törkeän hyvännäköinen, ihan sikapaljon ihania kuvia ja videoita taas tullut sekä Pariisista että Milanosta ja Roomasta. Ja se hänen äänensä, uuuh. I'm in love. 🥰

Mutta mikä tuo mjau mjau-juttu Thomasista on? Tuleeko niistä kissankorvista vai onko taustalla jotain muutakin?

Vierailija

Idde kirjoitti:
Coralinen aikana ei pienintäkään merkkiä hymystä tai juurikaan edes katsekontaktista.

Coraline on vakava asia..

Vierailija

Idde kirjoitti:
Live menossa!
Hassua katsoa näin ”vähäeleistä” IWBYS:ia.
Äänikin tuntuu pikkuisen olevan maassa tai ei tunnu tulevan niin helposti.

Mä nautin tuosta rauhallisuudesta ja tavallisuudesta 🎵🕯️

Vierailija

siis oli hyvä livekeikka mä melkein itkin Coralinen aikana 

ja lol se 'unohti' että piti esittää Begging 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, ängen Giorgia-asiaa tähän väliin. Tarinassaan kertoo, että olisikin kirjoilla vielä Milanon asunnossaan, vai ymmärsinkö oikein? Silloinhan tämä nykyinen asunto on kuin onkin Damianon. Kuka ymmärtää paremmin Italiaa?

en osaa italiaa enka tie vielä mitä se tänään sanoi mutta aimmin on sanonut että on kirjoilla Milanossa töittensä takia mutta kai se silti voi Roomassakin asunnon vuokrata? ei sen kai tarvi siellä olla kirjoilla?

Sivut