Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
12101/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toi koskettamisjuttu ei varmaan koske yksin Victoriaa vaan koko bändiä löytyu tumbrl:sta tämmönen en tie onko joku vanha vai uus haastattelu

https://teatrodellavita.tumblr.com/post/663911405758595072

Vierailija
12102/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: mikä soi päässä just nyt? 😁

Bury a Friend, mikä ärsyttää koska en oikeastaan pidä siitä. Ja sitten se toinen mamma mia, he's italiano -biisi, koska oon lukenut liikaa somekommentteja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12103/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fanclub vahvisti että se tämän päivän radioitalia keikka on uusinta viimekeväältä

onko teistä joku muuten osallistunut siihen preparty-juttuun? minä en koska ei ois mahollista lähteä Helsinkiin torstai-iltana

Vierailija
12104/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis toi koskettamisjuttu ei varmaan koske yksin Victoriaa vaan koko bändiä löytyu tumbrl:sta tämmönen en tie onko joku vanha vai uus haastattelu

Muistanko oikein, että se Damianon alkuperäinen "bit too much"-lohkaisu haastattelussa liittyi siihen, kun joku fani halusi nuolaista tai nuolaisi Damianoa?

Vierailija
12105/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damiano on tosiaan varmaan kaikkien äänitorvena noissa haastatteluissa. Omalta kohdaltaankin se on antanut jotain esimerkkejä, mm. se Ruotsissa tehty haastattelu jossa sanoi jonkun euroviisuissa nuolaisseen naamaansa (yökkk). Siitä haastattelustahan on nyt tehty niitä 'a bit too much' -edittejä Mammamiaan.

Vierailija
12106/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fanclub vahvisti että se tämän päivän radioitalia keikka on uusinta viimekeväältä

onko teistä joku muuten osallistunut siihen preparty-juttuun? minä en koska ei ois mahollista lähteä Helsinkiin torstai-iltana

Löytyikö tää tieto muuten Twitteristä?

Oon miettinyt, mistä te twitteröijät löydätte aina kaiken tiedon kun itse en löydä hakemalla mitään 😄

Vierailija
12107/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistanko oikein, että se Damianon alkuperäinen "bit too much"-lohkaisu haastattelussa liittyi siihen, kun joku fani halusi nuolaista tai nuolaisi Damianoa?

Euroviisuissa joku toisen maan laulaja (nainen) nuolaisi häntä onnitteluhalausten lomassa.

Vierailija
12108/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin pre party -juttuun ihan huvikseen vaikka en tiedä, pääsisinkö lähtemään sinne edes 😄 Kiva että Helsinki oli edes mukana - ovat siis tietoisia siitä, että Suomessakin on fanikuntaa.

Vierailija
12109/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt, mistä te twitteröijät löydätte aina kaiken tiedon kun itse en löydä hakemalla mitään 😄

Harkitsen tässä parhaillaan twitteriin liittymistä, kun haulla sieltä ei tosiaan löydy paljon mitään, pitää vaan seurata aktiivisimpia fanitilejä.

Vierailija
12110/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen tässä parhaillaan twitteriin liittymistä, kun haulla sieltä ei tosiaan löydy paljon mitään, pitää vaan seurata aktiivisimpia fanitilejä.

Mulla on ollut Twitterissä työasioihin liittyvä tili, mutta tarvii varmaan tehdä ihan uusi ja anonyymi tili näitä hommia varten.

Vierailija
12111/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein Twitter-tilin. Mitä tilejä kannattaa ottaa seurantaan?

Vierailija
12112/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fanclub oli vastannut jollkein instassa ilmeisesti yksityisviestillä mut näin tämän tiedon twitteristä yhden fanin tililtä

Vierailija
12113/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä, toivon kanssa että esittäis Mammamian euroviisuissa

https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/663866621965778944/i-think-yo…

Olipa kiinnostavaa analyysiä! Tästä taas huomaa, kuinka tietoisesti he tekevät näitä asioita. Nerokasta.

https://twitter.com/mezza_sigaretta/status/1443961036646780934

Vierailija
12114/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en twitterissä seuraa muita kun fanclubia, bändiläisiä sekä Giorgiaa mutta käyn usein tsekkaamassa joiden fanien tilejä ehkä joskus uskallan seurata heitä lol

Vierailija
12115/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

@MåneskinNews on kanssa ihan seurattava tili jakaa tietoa ja kuvia ja uutisia

Vierailija
12116/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdottomana en pidä sitäkään twitterissä näkemääni teoriaa, että tuo tiktok-video ei olisi oikeasti suoraan sinkusta, vaan kieli poskessa tehty lisäosa ruokkimaan tiktok-suosiota. Minusta jotenkin hassua että eivät julkaisseet sitä ollenkaan instassa.

Vierailija
12117/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahdottomana en pidä sitäkään twitterissä näkemääni teoriaa, että tuo tiktok-video ei olisi oikeasti suoraan sinkusta, vaan kieli poskessa tehty lisäosa ruokkimaan tiktok-suosiota. Minusta jotenkin hassua että eivät julkaisseet sitä ollenkaan instassa.

Mää tuun kyllä vihaiseksi jos näin on ja tuo kohta ei kuulu oikeasti siihen biisiin 😁

Onko Må nykyään tiktokissa jotenki virallisesti? Eivät tainneet ennen olla eikä jäsenet vieläkään kai ole.

Vierailija
12118/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12119/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä:

https://www.instagram.com/p/CUhUb0yDvIv/

Haha

kyllä ne on virallisesti tiktokissa mutta eivät kai sitä paljoa käytä mutta uskoisin että toi on oikeesti osa biisiä muuten se ois ihan hullua

Vierailija
12120/22168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää tuun kyllä vihaiseksi jos näin on ja tuo kohta ei kuulu oikeasti siihen biisiin 😁

Onko Må nykyään tiktokissa jotenki virallisesti? Eivät tainneet ennen olla eikä jäsenet vieläkään kai ole.

Ovat, ne liittyi joskus kesällä muistaakseni. https://www.tiktok.com/@therealmaneskin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan