Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua 😂😂😂 https://simp-per-ethan.tumblr.com/post/663864686290272256/the-whole-moo…
Arvostan kyllä Må-fandomin luovuutta ihan kympillä 😄
sitä en tie kuka tän on keksinyt mutta Victorian tyttöystävä Janis laittoi ton instastooreihinsa lol
Luitteko nuo kommentit? :D
Täytyy myöntää, että olen täysin obsessoitunut Damianon ääneen Mammamiassa. Erityisesti "cause I'm too f--king hot"-kohdasta alkavat säkeet resonoivat jotenkin ihan uudella tavalla - jossain melodisen ja raspisen Damianon välillä? Ja erityisesti se, miten Damiano laulaa sanan "drugs" aiheuttaa miniorgasmin sävelkorvassani (pahoittelut härskistä sanavalinnasta, mutta en keksinyt muutakaan!).
Vierailija kirjoitti:
Tumblrissa tiedettiin jo, että "you wanna handle me but I'm bit too much" viittaa Ethaniin, öh, fyysisessä mielessä (joudun horny jailiin heti aamusta) 🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍
Terveisiä viereisestä sellistä 🙋🏻♀️
Mutta tätä tulkintaa kyllä vahvistaa se, että tuolla videolla kyseisessä kohdassa viitataan nimenomaan herra Torchioon. Samoin kuin ”you wanna touch my body I say you’re not allowed”-kohdassa Victoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että olen täysin obsessoitunut Damianon ääneen Mammamiassa.
Sama täällä, olen kuunnellut sen aika monta kertaa ❤️ Vajaa viikko niin saa koko biisin kuunteluun ja toivottavasti myös sen videon 👀
Vierailija kirjoitti:
En tykästynyt Mammamiaan ensikuulemalla, mutta sama on ollut useamman Måneskinin biisin kohdalla. Pitääpä mennä kuuntelemaan se muutama kerta uudestaan...
Aika monen kuuntelukerran jälkeen: on se vaan sittenkin hyvä. 😁
En yllättyisi vaikka tässä olisi perää 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrissa tiedettiin jo, että "you wanna handle me but I'm bit too much" viittaa Ethaniin, öh, fyysisessä mielessä (joudun horny jailiin heti aamusta) 🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍
Mutta tätä tulkintaa kyllä vahvistaa se, että tuolla videolla kyseisessä kohdassa viitataan nimenomaan herra Torchioon. Samoin kuin ”you wanna touch my body I say you’re not allowed”-kohdassa Victoriaan.
Tällä logiikalla Damiano osoittaa Thomasiin kohdassa "you wanna arrest me". Siellä voisi olla mielenkiintoinen tarina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykästynyt Mammamiaan ensikuulemalla, mutta sama on ollut useamman Måneskinin biisin kohdalla. Pitääpä mennä kuuntelemaan se muutama kerta uudestaan...
Måneskinin (varsinkin uudemman tuotannon) biisit on juuri tällaisia. Harvemmin uppoaa heti ensimmäisellä kuuntelukerralla, mutta kun kaikki eri kerrokset alkavat hahmottua, huomaakin kuinka hyvä biisi on taas kyseessä. Minä en keksi tälle muuta selitystä kuin sen, että mun aivot ei kykene käsittelemään kaikkea hienoutta kerralla 😄 Vaan vasta, kun oon kuunnellut biisit keskittyen jokaiseen instrumenttiin/säkeeseen/siirtymään ja tietenkin Damianon lauluun ikään kuin yksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on katsonut videon sadatta kertaa, nuo viittaukset on ihan ilmiselviä: Victoria heristää sormea, Ethan levittää kätensä "no minkäs teet". Ja viina ja huumeet tietysti Damianoon itseensä.
Mutta entäs Thomas? Onko hänet joskus pidätetty vain hauskanpidosta? Siinä kohtaa Damiano osoittaa taaksepäin sormella Thomasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tätä tulkintaa kyllä vahvistaa se, että tuolla videolla kyseisessä kohdassa viitataan nimenomaan herra Torchioon. Samoin kuin ”you wanna touch my body I say you’re not allowed”-kohdassa Victoriaan.Tällä logiikalla Damiano osoittaa Thomasiin kohdassa "you wanna arrest me". Siellä voisi olla mielenkiintoinen tarina :D
Pähkäilin ihan samaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tätä tulkintaa kyllä vahvistaa se, että tuolla videolla kyseisessä kohdassa viitataan nimenomaan herra Torchioon. Samoin kuin ”you wanna touch my body I say you’re not allowed”-kohdassa Victoriaan.Nyt kun on katsonut videon sadatta kertaa, nuo viittaukset on ihan ilmiselviä: Victoria heristää sormea, Ethan levittää kätensä "no minkäs teet". Ja viina ja huumeet tietysti Damianoon itseensä.
Mutta entäs Thomas? Onko hänet joskus pidätetty vain hauskanpidosta? Siinä kohtaa Damiano osoittaa taaksepäin sormella Thomasia.
Thomas taitaa juoda eniten tuosta jengistä, joten mistä sitä tietää!
En nyt pääse tästä Ethan-asiasta yli. Olen muutenkin alkanut lämmetä Ethanille viimeaikaisten tapahtumien valossa 👀 Ja nyt tämä. Juuuuuh menenkin tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla koko HJ-osasto täynnä 🤷
Damianon ilme "bit too much" kohdassa on tuolla tulkinnalla ehkä härskeintä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tätä tulkintaa kyllä vahvistaa se, että tuolla videolla kyseisessä kohdassa viitataan nimenomaan herra Torchioon. Samoin kuin ”you wanna touch my body I say you’re not allowed”-kohdassa Victoriaan.Taitaa olla koko HJ-osasto täynnä 🤷
Damianon ilme "bit too much" kohdassa on tuolla tulkinnalla ehkä härskeintä ikinä.
+ Ethanin kuvan kuvateksti OH MAMMAMIA, blink 'cause you know it.
.
.
Tuomitsen nyt itse itseni istumaan elinkautista horny jailissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måneskinin (varsinkin uudemman tuotannon) biisit on juuri tällaisia. Harvemmin uppoaa heti ensimmäisellä kuuntelukerralla, mutta kun kaikki eri kerrokset alkavat hahmottua, huomaakin kuinka hyvä biisi on taas kyseessä. Minä en keksi tälle muuta selitystä kuin sen, että mun aivot ei kykene käsittelemään kaikkea hienoutta kerralla 😄 Vaan vasta, kun oon kuunnellut biisit keskittyen jokaiseen instrumenttiin/säkeeseen/siirtymään ja tietenkin Damianon lauluun ikään kuin yksi kerrallaan.
ZeB ja IWBYS tärähti mulle kyllä jo ekalla kuuntelukerralla. Monia muita piti ehkä sulatella aluksi.
Täällähän on menty ns. suoraan asiaan heti lauantaiaamusta 😃
-ap
winner, onneksi tuo sun kuukausikaupalla halveksimassasi ketjussa roikkuminen ei ole yhtään pateettista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Tästä tuli mieleen, että tämä oli itselleni kiinnostava postaus Thomasin kitaroinnista, kun en ymmärrä musiikintekoprosessista juuri mitään: https://filthforfriends.tumblr.com/post/663372692295221248/i-feel-the-s…
Älkää vastatko, ilmiantoa vaan
Älkää vastatko, ilmiantoa vaan
Gallup: mikä soi päässä just nyt? 😁
sitä en tie kuka tän on keksinyt mutta Victorian tyttöystävä Janis laittoi ton instastooreihinsa lol