Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
En tykästynyt Mammamiaan ensikuulemalla, mutta sama on ollut useamman Måneskinin biisin kohdalla. Pitääpä mennä kuuntelemaan se muutama kerta uudestaan... video oli sen sijaan oikein ihana, ne hölmöläiset ❤️
Alan uskoa siihen että nuo tietovuodot oli tosiaan suunniteltuja ja omanlaisensa markkinointistrategia. Näillä on some hanskassa, niin ettei usein edes tajuta mitä vihjeitä ja syöttejä meille heitellään.
Oon jäänyt pakkomielteisesti jumiin siihen kellonaikaan stoorissa... voisiko se viitata 22.10. joka olisi perjantai, ja silloin klo 12 olisi tulossa jotain? Musavideo? Todennäköisimmin se oli joku satunnainen kellonkuva ja vaivaan päätäni aivan turhaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrissa on jo kiinnitetty huomiota siihen, kuinka Mammamian sanat eivät rimmaa kunnolla. Sehän ei kiinnosta Måneskiniä pätkääkään 🙈 ja jotenkin tulee sellainen vaikutelma, että nämä on niitä samoja ihmisiä, jotka on valittaneet Damianon englannista. Jotkut natiivipuhujat on hirveän tarkkoja, tosi rasittavaa koska heistä harva osaa mitään muita kieliä (eikä siksi ymmärrä, millaista vieraalla kielellä kommunikointi on!).
Muuttuisi liian tylsäksi, jos tämän bändin enkku olisi täydellistä, eikä italiaanon englantia.
TÄMÄ
jaaha tarkoituksella Damin kuva viimisenä ja myöhemmin illalla koska se on niin kuuma että se saa koko fandomin pyörtymään
Hirveää kiusantekoa! Kaikki kuumat kuvat tiskiin kerralla, sanon minä.
Lisäksi: miten tässä pitäisi muka kestää viikon verran uuden sinkun odotusta nyt, kun saatiin siitä oikeasti esimakua?
Måneskinin markkinointitaktiikkana on ilmeisesti tehdä meidät fanit hulluiksi.
Asiasta toiseen:
Onko teillä tuttavapiirissä muita Måneskin-faneja?
Itse olen hämmentynyt siitä, kuinka vähän vastakaikua olen saanut, kun olen tunnustellut ujosti muiden mielipiteitä bändistä. Siis ei sitä kukaan varsinaisesti inhoa, mutta tuntuu kuin olisin ainoa Mån kuuntelija tuntemistani ihmisistä. Käsittämätöntä, kun miettii bändin striimausmääriä.
Eikö muut kehtaa tunnustaa fanitustaan vai onko tällainen 30+ jo liian vanha? Ainoa tietämäni toinen fani on parikymppinen veljentyttöni.
siis en tunne muita faneja, siskoni mielestä ne on ihan ok ja lupas lähtee kyllä keikalle joskus jos johonkin päästään mutta en mä nyt sen kanssa oikein voi bändistä puhua (harmi) joten tää palsta on kyllä ihana
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen:
Itse olen hämmentynyt siitä, kuinka vähän vastakaikua olen saanut, kun olen tunnustellut ujosti muiden mielipiteitä bändistä. Siis ei sitä kukaan varsinaisesti inhoa, mutta tuntuu kuin olisin ainoa Mån kuuntelija tuntemistani ihmisistä. Käsittämätöntä, kun miettii bändin striimausmääriä.
Eikö muut kehtaa tunnustaa fanitustaan vai onko tällainen 30+ jo liian vanha? Ainoa tietämäni toinen fani on parikymppinen veljentyttöni.
Täältä pesee sulle kaveri, olen +60 v. ja ainoa omieni joukossa joka tätä bändiä diggaa. Kuinka saakaan kuulla, että mut viedään hoitoon ja muuta paskaa. Mä "tollasta parikymppistä kundia" haluan ittelleni, kun nää samat itte hyppää Tinderissä.
Että niinku kumpi pitäis hoitoa saamaan viedä, mä vai Tinderöijät.😂😂😂😂😂😂
Dami on ihana ja niin olen mínäkin😍😍😍
Go girls🤘🤘🤘
Nämä olikin tutunoloiset hanskat 😳
https://8iunie.tumblr.com/post/663852454653362176/t-h-e-g-l-o-v-e-s-i-w…
Vierailija kirjoitti:
haha
https://twitter.com/freddiemyqueen/status/1443946587592568833
😄😄😄✌🏼✌🏼✌🏼
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen:
Eivät kehtaa tunnustaa 😌
Vierailija kirjoitti:
nice
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1444014643584897043
Siinä on taas Damianonsinistä tarjolla 😍
Luulen, että joudun prosessoimaan myös tekstiä hetken tässä
Hard to hold back, indeed 💀
Ihan kiva tuo Damianon kuva. Mutta Vic ja Thomas vetivät tänä iltana voiton ❤️
Tuleekohan bändiltä vielä yhteiskuva noissa vermeissä? Jokainen oli nimittäin vaihtanut IG:ssä profiilikuvakseen oman Mammamia-kuvansa. Vaan Måneskinin oman profiilin kuvassa on vielä IWBYS-promokuva. Jään odottelemaan 👀
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva tuo Damianon kuva. Mutta Vic ja Thomas vetivät tänä iltana voiton ❤️
Tuleekohan bändiltä vielä yhteiskuva noissa vermeissä? Jokainen oli nimittäin vaihtanut IG:ssä profiilikuvakseen oman Mammamia-kuvansa. Vaan Måneskinin oman profiilin kuvassa on vielä IWBYS-promokuva. Jään odottelemaan 👀
veikkaan että tulee viimeksikin ennen videota tuli kuvia
Literally screaming /hottest news /blink cause you know it/ hard to hold back. Viittaako nuo kuvatekstit johonkin?
toi sininen on kyllä Damianon väri
Vierailija kirjoitti:
Literally screaming /hottest news /blink cause you know it/ hard to hold back. Viittaako nuo kuvatekstit johonkin?
ehkä biisistä?
tämä, toivon kanssa että esittäis Mammamian euroviisuissa
https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/663866621965778944/i-think-yo…
Vierailija kirjoitti:
tämä, toivon kanssa että esittäis Mammamian euroviisuissa
https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/663866621965778944/i-think-yo…
Olipa kiinnostavaa analyysiä! Tästä taas huomaa, kuinka tietoisesti he tekevät näitä asioita. Nerokasta.
Apua 😂😂😂 https://simp-per-ethan.tumblr.com/post/663864686290272256/the-whole-moo…
Arvostan kyllä Må-fandomin luovuutta ihan kympillä 😄
Tumblrissa tiedettiin jo, että "you wanna handle me but I'm bit too much" viittaa Ethaniin, öh, fyysisessä mielessä (joudun horny jailiin heti aamusta) 🐍🐍🐍🐍🐍🐍🐍
TÄMÄ
jaaha tarkoituksella Damin kuva viimisenä ja myöhemmin illalla koska se on niin kuuma että se saa koko fandomin pyörtymään