Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
11801/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikki uudet kuvat kollaasina ☺️

https://daisyskin-bestie.tumblr.com/post/663597420713836544

Vierailija
11802/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä eilinen oli vuoristorataa, heti aamusta ennenaikaisia sinkku-uutisia, sitten lipunmyyntipaniikkia, nakuilukuvia, SOON-viesti varmaankin aamuisen uutisen johdosta ja lopuksi vielä D:n ja G:n virallinen yhteiskuva 🤯

G valitteli eilen twitterissä että on hermoromahduksen partaalla kun on ollut niin paljon huonoa tuuria. Varmaan tarkoitti jotain omia juttujaan mutta on saattanut siipan sekavilla työkuvioillakin olla osansa asiassa.

Voisiko eilinen somepostausten paljous olla tulipalon sammuttelustrategia, pistetään fanit hetkeksi puhumaan ulkomusiikillisista asioista tuuttaamalla kerralla ulos paljon materiaalia josta kuohua, jotta sinkkuasia painuisi hetkeksi taka-alalle...

RELEASE THE KRAKEN!

https://inghrafn.tumblr.com/post/663605817537363968/vic-oh-shit-thomas-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11803/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vekotin Thomasilla on tuossa sen uudemmassa kuvassa?

Jonkinlainen valonheitin se on.

Vierailija
11804/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ tämä olen minä juuri nyt, kun yritän keskittyä töihin:

https://toast-gh0st.tumblr.com/post/663613238788947968/naked-ethan-inst…

Vierailija
11805/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Sitä en fiilaa että D&G on nyt niin kovin julkisia suhteensa kanssa - out of sight, out of mind toimisi paljon paremmin 😁

Haha, mulla ihan sama; mitä vähemmän näen D&G-yhteiskuvia, sen parempi. En tiedä miksi se Giorgia mua ärsyttää, mutta jotenkin en vain jaksa sitä. En ole itsekään selvillä siitä, onko se kyseisen daamin persoona, vai olisiko suhtautuminen ihan sama, jos olisi joku muu tyttöystävä. Samalla olen iloinen jos Damiano on onnellinen (mitä toivon että on) enkä toivo heille mitään eroa tms. Veikkaan että G haluaa tuoda suhdetta näkyviin ihan merkatakseen reviirinsä ja tehdä selväksi kaikille että D on hänen. Onhan hän tuonut omaa elämää julkisuuteen ennenkin, niin tuskin pelkää julkisuutta, ja nyt kun Måneskin menestyy koko maailmassa, hän haluaa tehdä selväksi että "näpit pois mun miehestä". Tai jotain.         

Vierailija
11806/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä kuvat on! 👀 Kaikilla Mammamia-vyöt. Mistä nämä on peräisin. Toivottavasti nyt bändiltä itseltään eikä taas vuotoa

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1443139199436267520

Vierailija
11807/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä kuvat on! 👀 Kaikilla Mammamia-vyöt. Mistä nämä on peräisin. Toivottavasti nyt bändiltä itseltään eikä taas vuotoa

selvästi 'järjestettyjä' eli liittyy varmaan tulevaan sinkkuun

Vierailija
11808/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvästi 'järjestettyjä' eli liittyy varmaan tulevaan sinkkuun

Juu, lavastettuja ne on, mutta mietin lähdettä. MOFC kyllä vaikuttaa olevan tarkkana siitä mitä julkaisee, eli voisiko nuo olla bändiltä itseltään sinne jakoon laitettuja, olisi kiinnostava strategia jos niin on.

Vierailija
11809/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Sitä en fiilaa että D&G on nyt niin kovin julkisia suhteensa kanssa - out of sight, out of mind toimisi paljon paremmin 😁

Haha, mulla ihan sama; mitä vähemmän näen D&G-yhteiskuvia, sen parempi. En tiedä miksi se Giorgia mua ärsyttää, mutta jotenkin en vain jaksa sitä. En ole itsekään selvillä siitä, onko se kyseisen daamin persoona, vai olisiko suhtautuminen ihan sama, jos olisi joku muu tyttöystävä. Samalla olen iloinen jos Damiano on onnellinen (mitä toivon että on) enkä toivo heille mitään eroa tms. Veikkaan että G haluaa tuoda suhdetta näkyviin ihan merkatakseen reviirinsä ja tehdä selväksi kaikille että D on hänen. Onhan hän tuonut omaa elämää julkisuuteen ennenkin, niin tuskin pelkää julkisuutta, ja nyt kun Måneskin menestyy koko maailmassa, hän haluaa tehdä selväksi että "näpit pois mun miehestä". Tai jotain.         

en mä usko että se sinällään on julkisuutta pelännyt enemmänkin sitä miten fanit suhtautuu siihen sehän on aiemmin pyytänyt muutamia faneja että ei laittaisi hänen kuvaansa (jotka otettu aiemmin tänä vuonna mm. Amsterdamissa) nettiin, joten ehkä huomanneet nyt että suurin osa faneista tykkää tai on ok niiden suhteen joten helpompi olla avoimempi tai sitten ajattelevat että papsit ei vaivaa niin pajon jos itse jakavat kuvia jne.

mutta mua ei haittaa yhtään jos jakavat kuvia toisistaan tai yhdessä

Vierailija
11810/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano näyttää tossa Giorgian postaamassa kuvassa enemmän joltain futistähdeltä kuin rokkistaralta, tykkään kun se on niin erilainen tossa kuvassa. Mutkin bändiläiset olleet eilen ulkona syömässä/viettämässä aikaa yhdessä

Vierailija
11811/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä vieläkään käsitä Ethanin kuvaa. Jotain petkuhuiputusta siinä on oltava, vrt. aikaisempi kuvamateriaali (älä avaa töissä):

https://vicsdeangelis.tumblr.com/post/663615598468743168/im-craving-hot…

Ei tarvitse olla huiputusta. Analysoin tilannetta pitkään, ja…

- todella viileä sisäilma studiolla

- virittynyt ilme mutta VAIN ja ainoastaan ilme

- joskus kasvun määrä yllättää

Vierailija
11812/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukean boan saa taivuteltua vaikka millaiselle mutkalle.

Vierailija
11813/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ne on kuvannut promokuvia sinkkuun? Pariisissa ja kukaan joka tapas ne ei tajunnut sitä, niillä ollut noi samat vaatteet miinus vyöt, tossa Damin kuvassa taustalla on Janis (Vicin tyttöystävä)

Vierailija
11814/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiss Me -paita voi siis hyvinkin liittyä levyyn.

Vierailija
11815/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiss Me -paita voi siis hyvinkin liittyä levyyn.

Tästä tuli vielä mieleen että bändi (tai Damiano, en muista kumpi) on ennenkin spoilannut somessa tulevia lyriikoita. Instagram-postausten kuvateksteistä löytyy sanoja muistaakseni pariinkin Teatro d'iran biisiin jo kauan ennen kuin levy oli ulkona. Joku heitti myös twitterissä, onko noissa nudekuvissa jotain vihjeitä joista vois päätellä jotain... en ole muuten nähnyt spekulointia siitä Damianon instastoorin kellonajasta muualla kuin täällä!

Vierailija
11816/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä vieläkään käsitä Ethanin kuvaa. Jotain petkuhuiputusta siinä on oltava, vrt. aikaisempi kuvamateriaali (älä avaa töissä):

https://vicsdeangelis.tumblr.com/post/663615598468743168/im-craving-hot…

Ei tarvitse olla huiputusta. Analysoin tilannetta pitkään, ja…

- todella viileä sisäilma studiolla

- virittynyt ilme mutta VAIN ja ainoastaan ilme

- joskus kasvun määrä yllättää

Täytyy myös huomioida, että E:lla on hyvin isot kourat.

Vierailija
11817/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko täällä mainintaa siitä, että esiintyivät pari pv sitten livenä facebookissa tilillään tai fanisivustolla?

Vierailija
11818/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Haha joo. No ehkä yksityiselämässä ihan ok, mutta minä en yhtään kestä Damianon pusuja ym. Giorgialle keikkojen aikana. Saataisiinko me pitää edes lava-Damiano? 😭

Oih, mä taas haluan nähdä niitä pusuja

Vierailija
11819/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko täällä mainintaa siitä, että esiintyivät pari pv sitten livenä facebookissa tilillään tai fanisivustolla?

On ollut, joku linkittikin sen tallenteen youtubesta, mutta niitä on ärhäkkäästi poistateltu sieltä. Se oli kai kuvattu jo aiemmin, striimattiin vasta nyt. Se on kuulunut nyt somessa fanien ihmeteltävien asioiden listaan, kun sitäkään ei mainostettu etukäteen juuri mitenkään.

Vierailija
11820/22168 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä eilinen oli vuoristorataa, heti aamusta ennenaikaisia sinkku-uutisia, sitten lipunmyyntipaniikkia, nakuilukuvia, SOON-viesti varmaankin aamuisen uutisen johdosta ja lopuksi vielä D:n ja G:n virallinen yhteiskuva 🤯

G valitteli eilen twitterissä että on hermoromahduksen partaalla kun on ollut niin paljon huonoa tuuria. Varmaan tarkoitti jotain omia juttujaan mutta on saattanut siipan sekavilla työkuvioillakin olla osansa asiassa.

Voisko liittyä myös uuden asunnon hankintaan ja muuttokuvioihin? Kohtahan niiden pitää vaihtaa kämppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan