Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei italian kielen taitajat!!
Jos on lause "perché ti sento lontana da me" niin tuleeko siitä oikeaoppisesti suoraan kysymyslause, jos perään laitetaan kysymysmerkki? Eli "Perché ti sento lontana da me?"En ole vielä taitaja, mutta sanon silti. että juuri noin se ymmärtääkseni toimii. Eli tuon kohdan lyriikoistakin voi ymmärtää kahdella eri tavalla.
Kiitos! Noin mäkin sen ymmärrän.
T. Kysyjä
Minä menisin oikeastaan mieluummin keikalle vasta kesällä, ja festarikeikkakin olisi ihan jees. Tulevat kun tulevat, mutta pääasia että tulevat!
Tuskin tuossa tämänhetkisessä keikkalistassa vielä kaikki keikat on. Tai sitten tosiaan jatkoa seuraa kesällä ja/tai syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on lause "perché ti sento lontana da me" niin tuleeko siitä oikeaoppisesti suoraan kysymyslause, jos perään laitetaan kysymysmerkki? Eli "Perché ti sento lontana da me?"En ole vielä taitaja, mutta sanon silti. että juuri noin se ymmärtääkseni toimii. Eli tuon kohdan lyriikoistakin voi ymmärtää kahdella eri tavalla.
T. Kysyjä
Nimim. tekstitatuointi suunnitelmissa
Kyllä ja että v*tuttaa edelleen rankasti.
Anyone else? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. KysyjäNimim. tekstitatuointi suunnitelmissa
Ooh, mulla on jo yksi Må-tatuointi! Toisenkin mahdollisesti otan ensi kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Minä menisin oikeastaan mieluummin keikalle vasta kesällä, ja festarikeikkakin olisi ihan jees. Tulevat kun tulevat, mutta pääasia että tulevat!
Tuskin tuossa tämänhetkisessä keikkalistassa vielä kaikki keikat on. Tai sitten tosiaan jatkoa seuraa kesällä ja/tai syksyllä.
no tohon kohtaan ei pysty keikkoja montaa lisäämään joten ainoo mahis on kesä tai sitten seuraava syksy
Idde kirjoitti:
Kyllä ja että v*tuttaa edelleen rankasti.
Anyone else? 😁
v.tuttaa tosi rankasti edelleen ei silti kesä - syksy olis parempi ajankohta vihaan talvea
Jos tuntui että eilinen kiertueilmoitus sotki pakkaa ja oli vähän sekavasti hoidettu, niin tämä vielä sekoittaa kuvioita lisää:
https://forms.sonymusicfans.com/campaign/maneskin-mammamia-us/
Eli Sony Music Latin twiittasi nyt yöllä ilmoituksen Måneskinin 8.10. julkaistavasta Mammamia-sinkusta 🤯
Missään bändin tileillä yms ei tietenkään mitään mainintaa 🙄 mutta kai sieltä siis uutta musiikkia on tulossa 🤷🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntui että eilinen kiertueilmoitus sotki pakkaa ja oli vähän sekavasti hoidettu, niin tämä vielä sekoittaa kuvioita lisää:
Eli Sony Music Latin twiittasi nyt yöllä ilmoituksen Måneskinin 8.10. julkaistavasta Mammamia-sinkusta 🤯
Missään bändin tileillä yms ei tietenkään mitään mainintaa 🙄 mutta kai sieltä siis uutta musiikkia on tulossa 🤷🏻♀️
Mammamia!
Ehkä ilmoittelevat lähiaikoina myös somessa. Outoa tosin, että ensimmäinen tieto tuli Sony Music Latinilta? Sekavaa tiedotusta joka tapauksessa aaaargh 🙈 Jotenkin tulee sellainen vaikutelma, ettei siellä ole ammattilaiset puikoissa. Ja niin se taitaa ollakin, kun on haalittu kaikki kaverit taustatiimiksi...
Minä aidosti pelkään, että Måneskin menettää tämän ainutlaatuisen mahdollisuutensa tällaiseen sähläämiseen. Ja heidän kohdallaan kyse on one golden shotista, eli nyt tai ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin lähteä Tallinnaan!
Niin minäkin!
Sama täällä. Lippujen osto vakavasti harkinnassa, kunhan saavat hinnat näkyville. Ennakkomyynti alkaa tosiaan jo tänään klo 13.
Nyt taisi Damianon Mammamia/tatuointikin saada selityksen.
En tiedä saattaakin tässä viestinnässä nyt tökkiä tuo aikaero, koska tuo mainos on kohdennettu ilmeisesti Amerikan mantereelle ja niillähän oli eilen se jenkit+Meksiko geoblokattu Facebook-event? Tänään luulisi tulevan vastaavaa viestintää Euroopan osalta.
Mutta tosiaan, ei kyllä tunnu kovin ammattimaiselta viestintätiimin toiminta. Ryhtiliikettä tarvittaisiin 🤡
Jotkut fanit olivat bonganneet että sinkun julkaisupäivä on Ethanin synttäripäivä - ja onkos tuo itse asiassa herra Torchio tuossa kansikuvassakin? Ehkä se pitkään odotettu puuttuva kuva on tuossa….?
Vierailija kirjoitti:
Nyt taisi Damianon Mammamia/tatuointikin saada selityksen.
En tiedä saattaakin tässä viestinnässä nyt tökkiä tuo aikaero, koska tuo mainos on kohdennettu ilmeisesti Amerikan mantereelle ja niillähän oli eilen se jenkit+Meksiko geoblokattu Facebook-event? Tänään luulisi tulevan vastaavaa viestintää Euroopan osalta.
Mutta tosiaan, ei kyllä tunnu kovin ammattimaiselta viestintätiimin toiminta. Ryhtiliikettä tarvittaisiin 🤡
ja se facebook livekään ei ollut live vaan nauhoitettu aiemmin , löytyy fanclubin tililtä videot
todellakin Mammamia lol
Vierailija kirjoitti:
Arvostan tuota "parental advisory - explicit content" -varoitusta. Mitähän sieltä on luvassa 👀
Vierailija kirjoitti:
Arvostan tuota "parental advisory - explicit content" -varoitusta. Mitähän sieltä on luvassa 👀
Videota odotellessa 🥵
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/teatrodiravol2/status/1442722724787494912?s=21
😂💀
haha jep noi mä haluisin nähdä
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voiko ne olla meillä niin suosittuja että liput menis heti? koska oon paniikissa ja asia mikä mua aina vaivaa eniten on se että loppuunmyydyillä keikoilla on aina niitä julkkiksiä ym jotka saa liput ilmatteeksi eikä ne oikeesti ole edes fanja mutta tulevat sinne muuten vaan
oon koko ajan twitterissä päivittämässä sitä lol
Tätä mäkin mietin!
Kunhan julkistus tulee niin tehdään vähän sotasuunnitelmaa, jos kaikki ostettais liput samaan katsomoon tms? Jos porukalla halua siis kokoontua?
Sellaista joskus puhuskeltiin :)
Hyvä idea. Mieleeni tuli, olisikohan mahdollista perustaa meille jokin WhatsApp ryhmä, jotta voisimme olla yhteydessä?
Niin minäkin!