Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Rakkaat ihastelijat, oon ollu muutaman päivän poissa, kertokaa mitä ihmettä on noi värikkäät karvalakit tuolla Venäjällä? 😂 niitä on vaikka miten montaa eri väriä jonkun videopätkän perusteella 😂
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat ihastelijat, oon ollu muutaman päivän poissa, kertokaa mitä ihmettä on noi värikkäät karvalakit tuolla Venäjällä? 😂 niitä on vaikka miten montaa eri väriä jonkun videopätkän perusteella 😂
Saivat ne ymmärtääkseni faneilta 😄
Vierailija kirjoitti:
Oi tietäjät kertokaa Milloin se uusi levy tulee?? Kaipaan kiihkeästi uutta kuunneltavaa! 💃🙆♀️
En tiedä, mutta tiukkaa tekee muillakin 😄
Hän on siis tosiaan biseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Kuka, Damiano?
Itse kertonut olevansa hetero. Se missä sanoi kuulemma olevansa ”curious” oli mun tietojen mukaan käännetty ja käsitetty väärin.
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka, Damiano?
Itse kertonut olevansa hetero. Se missä sanoi kuulemma olevansa ”curious” oli mun tietojen mukaan käännetty ja käsitetty väärin.
Juu, juuri näin. Damiano otti QC:n (?) haastattelussa kantaa tuohon "curious"-asiaan ja totesi sen olevan väärin käännetty tai tulkittu. Hän totesi olevansa täysin hetero, mutta ei tuomitse muita suuntautumisia.
Miten kellään voi olla noin veistokselliset kasvot… 🤤
https://www.instagram.com/p/CTeR5nCqkEL/?utm_medium=copy_link
Damiano mä haluisin kuulla sen coveroivan Queenia
Vierailija kirjoitti:
Damiano mä haluisin kuulla sen coveroivan Queenia
KYLLÄ KIITOS tuli kylmikset jo tosta 🥺❤️
Taidankin katsoa sen Queen/Freddie elokuvan tänään ❤️
Heh, lapsen Koululaisen mukana tuli Må:n juliste; pitäisköhän laittaa työhuoneen seinälle.. 😏
Vierailija kirjoitti:
Heh, lapsen Koululaisen mukana tuli Må:n juliste; pitäisköhän laittaa työhuoneen seinälle.. 😏
Ilkeästi kähvellät lapselta sen ja ylpeänä toimistoon esille 🤩
Way to go, sis! ❤️
Tässä oli ainakin mulle uusiakin pätkiä varsinkin loppupuolella
Vierailija kirjoitti:
Onko seuraava keikka 11.9?
juu Itävllassa lauantaina keikan kellonaika oli 15.45 Itävällan aikaan mutta fanitwitteri vihjasi jotain että Hampurilaiset olkaa kuulolla eli varmaan jotain juttua TAAS Saksassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko seuraava keikka 11.9?
juu Itävllassa lauantaina keikan kellonaika oli 15.45 Itävällan aikaan mutta fanitwitteri vihjasi jotain että Hampurilaiset olkaa kuulolla eli varmaan jotain juttua TAAS Saksassa
Ihanaa, kaipaan niin paljon uutta ja tuoretta audiovisuaalista materiaalia bändistä <3
Ja uutta levyä.
Ja Suomen-keikkaa.
Mutta somemateriaali kelvatkoon nyt, kun ei muutakaan ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
*pus* 😭❤️
https://damiannasworld.tumblr.com/post/661572000566886400/this-is-so-cu…
No miksi täällä nyt jo märistään kaikelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*pus* 😭❤️
https://damiannasworld.tumblr.com/post/661572000566886400/this-is-so-cu…
No miksi täällä nyt jo märistään kaikelle?
Kuka märisee ja mille?
Kohdasta 4:00 eteenpäin 😍😍😍
Omg my heart cant take this