Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
10561/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lol Thomas ja Damiano

https://teatrodellavita.tumblr.com/post/661460342424158208

haha en kestä noita kahta tanssimassa 

ja kun tarkkaan katsoo tota videota niin kiva huomata että Giorgiakin on tervehtynyt niin että jaksaa vähän tanssahdella

ja jos joku teistä on twitterissä niin Thomas ja Ethan on nyt kanssa siellä! löytyy kun katsoo ketä Måneskinin twitter-tili seuraa!

juu oli eräiden harmiksi hehe myös G paikalla, se just twitterissä valitti kun paikat on ihan kipeet koska oli liian hauskaa ja meni nukkumaan vasta neljän aikoihin

Väkisin käy mielessä, oliko biletysvideot ja twitteröinti samalla pieni pr-vastaisku sekavimpiin faniteorioihin.

Toistensa seuraaminen edesauttaa ainakin tilien virallistamismerkin saamista.

Vierailija
10562/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muuten sanoivat että miksi menivät Venäjälle että heitä oli niin paljon pyydetty sinne (no en sitten tie oliko toi totuus) mutta onhan noi venäläiset fanit hirveen aktiivisia somessa

jos ne tulis Suomeen niin oisko täällä ees mitään ohjelmaa jossa voisivat vierailla? Kolmosen viiden jälkeen ja Posse siinä ne on

Aamu-tv😄

Juu suomi on aika nolo mesta, tänne kehtaa ketää ees pyydellä

Ei kai niiden olisi pakko esiintyä telkkarissa. Esimerkiksi yksityiskeikka Damiano David Thirst Trap Appreciation Societyn jäsenille voisi järjestyä lyhyelläkin varoitusajalla.

Eikä tarvitsisi murehtia päälle rynnivistä faneista.

Ehkä.

Suomimammat söis ne jo elävältä

Moi Winner.

moi moi! En tosin ollut tuo jolle vastasit, mutta... Ketjumammoillehan on täysin mahdotonta uskoa, että on olemassa jopa kaksi eri ihmistä, jotka uskaltavat kirjoittaa ketjussa edes hieman kriittisesti ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10563/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en usko mohinkään pr-juttuun

lol Damiano ja Giorgia twitterissä

https://teatrodellavita.tumblr.com/post/661482170717700096

ja Ethan oli kanssa eilen mukana uuh kuuma

https://teatrodellavita.tumblr.com/post/661482396293693440

nää fanikuvat Damianon, Ethanin ja Thomaksen kanssa on jonkun baarin edustalta ennen tota tanssivideota paikalla ei ollut vielä Victoriaa (sanoivat että jos Vic ois ollut paikalla niin ei ois enää kertomassa tätä kun ois kuollut lol) vain noi 3 ja Giorgia

Kuollut? Oih, miksi? Olen liian tietämätön enkä uskalla arvailla.

siis selitin varmaan huonosti tarkoitti sitä että tää fani on niin ihastunut Viciin että ei ois kestänyt sen tapaamista vaan ois kuollut siihen paikkaan lol

siis nä shippaajat ei ne varmaan oo kateellisia mun teoria on että ne on nuoria tyttöjä jotka elävät omassa maailmassaan ja uskovat johonkin satumaailmaan en osaa sitä nyt hirveen hyvin selittää

Shippaajat ovat tämän ketjun kantava voima. Elävät tosiaan ihan omassa Damiano -ihmemaailmassaan.

Vierailija
10564/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lol Thomas ja Damiano

https://teatrodellavita.tumblr.com/post/661460342424158208

haha en kestä noita kahta tanssimassa 

ja kun tarkkaan katsoo tota videota niin kiva huomata että Giorgiakin on tervehtynyt niin että jaksaa vähän tanssahdella

ja jos joku teistä on twitterissä niin Thomas ja Ethan on nyt kanssa siellä! löytyy kun katsoo ketä Måneskinin twitter-tili seuraa!

Gio oikealla? Oletpa tarkka, en olis itse huomannut!

Hah, hauska juttu, Damoria-fanaatikot on käyttäneet videoita nimenomaan näistä karkeloista vahvistamaan ajatustaan siitä että G:n läsnäolo tekee D:stä onnettoman ja tylsän ja D on villi, vapaa ja hilpeä oma itsensä vain kun saa olla ”rauhassa” bändin ja etenkin Vicin kanssa 🤷🏼‍♀️

Vierailija
10565/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fandomit osaa kyllä löytää ne kaikki (ja välillä vaan ne mitkä haluaa lol)

Oon nyt auttamattoman myöhässä tästä keskustelusta (ollut muuta elämää välissä, merkillistä) mutta juu, löydetään ja nähdään mitä halutaan nähdä. Just toi videonpätkä Damianosta ja Thomasista oli yhdellä vähän höpsähtäneellä tilillä leikattu niin ettei G vilahdakaan ja sitten mesotaan siitä että tämmönen D on kun tyttis ei oo lähellä. Vaikka tyttis siis on siinä metrin, parin päässä 🤣

Ne fandomit on kyllä jänniä… toisaalta sanotaan että tää on tämmöstä omaa hassuttelua vaan ja toisaalta ihan tosissaan paasataan miten huono ihminen/puoliso/seura joku on ja miten muut jotka ei näe tätä on ihan sekopäisiä ja/tai lampaita 🙄 Sit vedotaan oikeuteen sanoa ja ajatella miten haluaa kun bändikin puhuu sen puolesta… konteksti oli toki eri mut voihan sen näinkin vääntää 🤷🏼‍♀️

Olin vuosia sitten osa yhden bändin fanijoukkoa ja kiesus miten siellä meni ihmisillä välillä tunteisiin. Se että solistilla voi olla parisuhde oli joillekin ihan tuskaa, ja kun se lopulta meni tajuntaan sekosivat sitten siitä että ymmärtääkö muut (vaikka itse oli hetkeä aiemmin oltu melkein kihloissa artistin kanssa, tietty jos keikalla tai sen jälkeen vähän saanut silmää ja hymyä niin kyllä näin vois olettaa 😆). Kamalaa toisten kyräilyä ja kärhämää koko ajan, ja pahimpia oli nuoret aikuiset, ei ollenkaan teinit. Kun bändi tuli Suomeen piti tosissaan miettiä mihin väliin itsensä sujauttaa keikalla ettei ”vahingossa” osu naapurin kyynärpää silmään tai rusennu varvas koron alle. Ja itse olin sentään kaikista ihastuksista ja tappeluista täysin ulkopuolella, osa jengiä vaan oli ärhäköitä ihan joka suuntaan 🙈

En osaa edes kuvitella mikä kuhina Må:n ympärillä on, some on vahvempi ja tunteet selvästi kuumempia … ja vielä jengi ottanut puolia V ja G välillä, huh.

Olen oilein onnellinen siitä että olen vähän vanhempi ja viisaampi eikä tunteiden kuohu ole mitenkään holtitonta! Musiikki edellä ja muu on mukavaa ekstraa

Vierailija
10566/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt auttamattoman myöhässä tästä keskustelusta (ollut muuta elämää välissä, merkillistä) mutta juu, löydetään ja nähdään mitä halutaan nähdä. Just toi videonpätkä Damianosta ja Thomasista oli yhdellä vähän höpsähtäneellä tilillä leikattu niin ettei G vilahdakaan ja sitten mesotaan siitä että tämmönen D on kun tyttis ei oo lähellä. Vaikka tyttis siis on siinä metrin, parin päässä 🤣

Ne fandomit on kyllä jänniä… toisaalta sanotaan että tää on tämmöstä omaa hassuttelua vaan ja toisaalta ihan tosissaan paasataan miten huono ihminen/puoliso/seura joku on ja miten muut jotka ei näe tätä on ihan sekopäisiä ja/tai lampaita 🙄 Sit vedotaan oikeuteen sanoa ja ajatella miten haluaa kun bändikin puhuu sen puolesta… konteksti oli toki eri mut voihan sen näinkin vääntää 🤷🏼‍♀️

Olin vuosia sitten osa yhden bändin fanijoukkoa ja kiesus miten siellä meni ihmisillä välillä tunteisiin. Se että solistilla voi olla parisuhde oli joillekin ihan tuskaa, ja kun se lopulta meni tajuntaan sekosivat sitten siitä että ymmärtääkö muut (vaikka itse oli hetkeä aiemmin oltu melkein kihloissa artistin kanssa, tietty jos keikalla tai sen jälkeen vähän saanut silmää ja hymyä niin kyllä näin vois olettaa 😆). Kamalaa toisten kyräilyä ja kärhämää koko ajan, ja pahimpia oli nuoret aikuiset, ei ollenkaan teinit. Kun bändi tuli Suomeen piti tosissaan miettiä mihin väliin itsensä sujauttaa keikalla ettei ”vahingossa” osu naapurin kyynärpää silmään tai rusennu varvas koron alle. Ja itse olin sentään kaikista ihastuksista ja tappeluista täysin ulkopuolella, osa jengiä vaan oli ärhäköitä ihan joka suuntaan 🙈

En osaa edes kuvitella mikä kuhina Må:n ympärillä on, some on vahvempi ja tunteet selvästi kuumempia … ja vielä jengi ottanut puolia V ja G välillä, huh.

Olen oilein onnellinen siitä että olen vähän vanhempi ja viisaampi eikä tunteiden kuohu ole mitenkään holtitonta! Musiikki edellä ja muu on mukavaa ekstraa

Onneksi Victoria nyt sentään seurustelee,vaikkakin naisen kanssa. Onko Victorian suloista pikkusiskoa sotkettu fanien spekulointeihin, kun tuntuu olevan usein karkeloissa mukana?

Vierailija
10567/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Victoria nyt sentään seurustelee,vaikkakin naisen kanssa. Onko Victorian suloista pikkusiskoa sotkettu fanien spekulointeihin, kun tuntuu olevan usein karkeloissa mukana?

Mun silmään ei ole osunut että olis sotkettu. Mutta myöskään Vicin tyttöystävää ei oo sotkettu Damoria-kuvioon, jännä juttu että ko nainen minkään arvoinen sikäli että D ja V pitäis olla pari ja G poistaa kuvioista, ja yksi ihminen on unohdettu kokonaan. Kertoo toki näiden shippaajien ajatustoiminnasta jotain 🤦🏼‍♀️

Vierailija
10568/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silmään ei ole osunut että olis sotkettu. Mutta myöskään Vicin tyttöystävää ei oo sotkettu Damoria-kuvioon, jännä juttu että ko nainen minkään arvoinen sikäli että D ja V pitäis olla pari ja G poistaa kuvioista, ja yksi ihminen on unohdettu kokonaan. Kertoo toki näiden shippaajien ajatustoiminnasta jotain 🤦🏼‍♀️

juu toi muuten aika jännää että Janis on täysin unohdettu tai ei pidetä 'vaarana' 

muuten Victoriakin on twitterissä bändin virallinen tili alkoi seuraamaan sitäkin

Vierailija
10569/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nimellä E ja V löytyvät twitteristä?

Vierailija
10570/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä nimellä E ja V löytyvät twitteristä?

Vic https://twitter.com/vicdeangelisss

Ethan https://twitter.com/ethantweetskin

Thomas https://twitter.com/ThommyRaggi

Vierailija
10571/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TTK:ssa tanssittiin chachaata Zitti e buenin tahtiin kivaa toki laulaja ei ollut samalla tasolla

Vierailija
10572/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10573/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa lienee ollut, näitä oli monta muutakin jahka ne löydän eivätkä ole olleet täällä?

https://www.instagram.com/p/CTcQDhllV9d/

Vierailija
10574/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän että nuoret tytöt haluaisivat enemmän samaistua Victoriaan, koska sitä kuvastoa hänen ja Damianon läheisyydestään on vain niin paljon enemmän. Eikä teinien ajatusmaailma ole kovin moniulotteinen, se on hieman teini-iän pointti.

Pyydän anteeksi, mutten silti pidä Giorgiaa -täydellisenä- ukonäkökö siihen riittää?

Vierailija
10575/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa lienee ollut, näitä oli monta muutakin jahka ne löydän eivätkä ole olleet täällä?

Nää videot on välillä semmosia joista tulee ikävä fiilis kun fanit kuvaa kauempaa tavallaan noiden tietämättä vaikka myönnän että tulee ne silti katottua lol

Thomaksen tyttöystävä näköjään bondaa hyvin Giorgian kanssa ovat yhdessä iltaa viettämässä

Vierailija
10576/22168 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää videot on välillä semmosia joista tulee ikävä fiilis kun fanit kuvaa kauempaa tavallaan noiden tietämättä vaikka myönnän että tulee ne silti katottua lol

Thomaksen tyttöystävä näköjään bondaa hyvin Giorgian kanssa ovat yhdessä iltaa viettämässä

Niin, näitä voi vain arvailla.

Vierailija
10577/22168 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tietäjät kertokaa Milloin se uusi levy tulee?? Kaipaan kiihkeästi uutta kuunneltavaa! 💃🙆‍♀️

Vierailija
10578/22168 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi tietäjät kertokaa Milloin se uusi levy tulee?? Kaipaan kiihkeästi uutta kuunneltavaa! 💃🙆‍♀️

Ei taida kukaan vielä tietää, valitettavasti. Joskus puhuivat, että tämän vuoden puolella voisi ilmestyä….

Vierailija
10579/22168 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas Ethan 😭❤️❤️

https://lovelysexyteddybear.tumblr.com/post/661516958828724224/our-swee…

Tämä sovellus siis Venäjältä, jossa meikkasivat show'n juontajan.

Vierailija
10580/22168 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen sovellus, apua taas tätä puhelinta 🤦‍♀️