Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22143)
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Victorialla on kyllä suht täydellinen vartalo.
Me jelly.https://honeysimagines.tumblr.com/post/660766080770375680/from-victoria…
Tämän myötä toivottelen hyvää yötä ❤️
Me jelly? Anteeksi, mutta tuo Tumblr- teinikieli... jossain rajoissa :D Noh, olen inhottava vanha täti. Hyvää yötä <3
Merkki siitä että liikaa tumblria vaikka teiniajat on jo aika kaukana 😁
Pardon me.
I’m highly jealous of her.Parempi?
Ihan suomeksi kelpaa :D Noh, sori. Menee itsellä ihan muista syistä hermo näihin teinien ilmaisuihin, lapseni ovat (puoleksi) englanninkielisiä, ainakin silloin kun haluavat. En vaan ymmärrä noiden (mielestäni typerien) ilmaisujen glorifointia enää aikuisten ihmisten kesken.
Mä puhun itse toisena kielenä englantia, joten johtunee Tumblrin lisäksi myös siitä ☺️
Niin minäkin. Nuo lowkey ja me jelly ovat teinikieltä.
Annetaan nyt ihmisten puhua niinkuin ne haluaa. Se olis minusta hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Me jelly.https://honeysimagines.tumblr.com/post/660766080770375680/from-victoria…
Me jelly? Anteeksi, mutta tuo Tumblr- teinikieli... jossain rajoissa :D Noh, olen inhottava vanha täti. Hyvää yötä <3
Pardon me.
Ihan suomeksi kelpaa :D Noh, sori. Menee itsellä ihan muista syistä hermo näihin teinien ilmaisuihin, lapseni ovat (puoleksi) englanninkielisiä, ainakin silloin kun haluavat. En vaan ymmärrä noiden (mielestäni typerien) ilmaisujen glorifointia enää aikuisten ihmisten kesken.
Mä puhun itse toisena kielenä englantia, joten johtunee Tumblrin lisäksi myös siitä ☺️
Annetaan nyt ihmisten puhua niinkuin ne haluaa. Se olis minusta hienoa.
Juu, anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Pardon me.
Täällä on paljon puoliksi englanninkielisiä?
https://damiannasworld.tumblr.com/post/660697325030768640/these-outfits…
Hyvää yötä vol 2, näkisinpä näistä unta 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Pardon me.
En tiedä, mutta mulle tuli nyt vähän katumus, että hyökkäsin Iddeä vastaan. Liian monta lasia viiniä? Sori vielä, olet ollut arvokas tälle ketjulle.
Kiva kuulla että tämä fanitus on auttanut monien mielialaa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä te näätte tuollaisessa miehessä? Lahjoja ehkä on mutta tulee ulkonäöllisesti mieleen joku narkkari....
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? -kappale ei vanhene koskaan.
Tässä se nyt menee vähän pieleen, koska Damiano on imagoltaan aika kaukan perusmachorentusta, ja siksi haluttava.
Miksi VARATTU nuori mies kaukaisessa maassa on 10000 viestissä haluttava ja stalkattava?
Naisen logiikka 101, kun joku on mikki kädessä lavalla, niin se me halutaan ;S Sitten tulee #damianotoo ja Damiano on sitten syyllinen bändärin haluamisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Pardon me.
En tiedä, mutta mulle tuli nyt vähän katumus, että hyökkäsin Iddeä vastaan. Liian monta lasia viiniä? Sori vielä, olet ollut arvokas tälle ketjulle.
Muistakaa alapeukut ja poistatus mielialan parantamisena :DDDD
Winner on siinä korvaamaton apu ;DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan vaan ihmettelen tätä naisten alistumisviettiä.
Hassua että joku ajattelee tän näin... siis että tässä on jostain alistumisesta kyse. Kun minä ainakin bauttiarallaa ekaa kertaa elämässä tunnen puhdasta, raakaa, aktiivista, elukkamaista halua jotain miestä kohtaan. On kyllä niin kaukana alistumisesta nämä tunteet. Pikemminkin niissä on jotain maskuliinista, sellaista outoa karkeutta, jota en nyt yhtään edes ymmärrä. Tätäkö on haluta kerrankin elämässään tosissaan jotain? HItto, minkä vaikutuksen tuo ihminen tekee. Pelottavaa ja ihanaa yhtä aikaka <3
Siis juuri tuo, että hänessä (Damiano) on jotain sellaista vetovoimaa, jota ei saa puettua sanoiksi. Hän on todella itsevarma (kuitenkaan vaikuttamatta k***päältä tai liian leuhkalta), hurjan karismaattinen (vaikka ei edes sanoisi mitään vaan vain istuisi ja katsoisi kameraan) ja tyylitajultaan ainutlaatuinen. Se koko kombinaatio on vain niin täydellinen, että ei osaa sanoa jotain yksittäistä seikkaa, joka tekee sen suurimman vaikutuksen. Huh, hän on melkein liikaa tällaisen sinkkunaisen silmille!
Kerrankin joku, jota todella haluan.
Tämä kaveri on muuten todella älykäs. Kuunnelkaa noita haastatteluja.
Damin komeus ja kauneus tulee sisältä, sydämestä. Se ei ole vain ulkokuori, vaan hän on todella kaunis ihminen. Ei ylimielinen yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan vaan ihmettelen tätä naisten alistumisviettiä.
Hassua että joku ajattelee tän näin... siis että tässä on jostain alistumisesta kyse. Kun minä ainakin bauttiarallaa ekaa kertaa elämässä tunnen puhdasta, raakaa, aktiivista, elukkamaista halua jotain miestä kohtaan. On kyllä niin kaukana alistumisesta nämä tunteet. Pikemminkin niissä on jotain maskuliinista, sellaista outoa karkeutta, jota en nyt yhtään edes ymmärrä. Tätäkö on haluta kerrankin elämässään tosissaan jotain? HItto, minkä vaikutuksen tuo ihminen tekee. Pelottavaa ja ihanaa yhtä aikaka <3
Siis juuri tuo, että hänessä (Damiano) on jotain sellaista vetovoimaa, jota ei saa puettua sanoiksi. Hän on todella itsevarma (kuitenkaan vaikuttamatta k***päältä tai liian leuhkalta), hurjan karismaattinen (vaikka ei edes sanoisi mitään vaan vain istuisi ja katsoisi kameraan) ja tyylitajultaan ainutlaatuinen. Se koko kombinaatio on vain niin täydellinen, että ei osaa sanoa jotain yksittäistä seikkaa, joka tekee sen suurimman vaikutuksen. Huh, hän on melkein liikaa tällaisen sinkkunaisen silmille!
Kerrankin joku, jota todella haluan.
Tämä kaveri on muuten todella älykäs. Kuunnelkaa noita haastatteluja.
Damin komeus ja kauneus tulee sisältä, sydämestä. Se ei ole vain ulkokuori, vaan hän on todella kaunis ihminen. Ei ylimielinen yhtään.
Ei ole ihme, ettei Suomen syntyvyysluvut kasva... ;D
Meneekö ne Venäjälle nyt? Onko 31. pv jokin keikka tai promo jossakin?
Vierailija kirjoitti:
Meneekö ne Venäjälle nyt? Onko 31. pv jokin keikka tai promo jossakin?
joo tiistaina joku tilaisuus Moskovassa ei ilmeisesti esiintymistä
bändiläisest ilmeisesti eilen illalla olleet yhdessä iltaa viettämässä ainakin thomas, victoria ja damiano näin instassa jotain kuvaa
löysin twitteristä tämmösen haastisjutun (tässä on tekstitys )- en siis ole itse tätä vielä katsonut mut ilmeisesti joku hauska reaktioista päätellen tai sit mulla on erilainen huumorintaju lol, joten tuon sen nyt tänne ja katson itsekin myöhemmin kun tuun lenkiltäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Pardon me.
Hei, on ihan okei mokata jos huomaa virheensä jälkikäteen, pahoittelee sitä ja oppiikin jotain. Tämä on kyllä kullanarvoinen ketju, kiitos siskot teille ❤️
Hehei, se (🍭) on saatavilla taas. Pitäähän tämä nyt kerran tuhannessa viestissä postata. Ettei pääse unohtumaan.
Alkuperäinen tikkarivideo on peräisin Måneskin Official Fanclubin Tiktok-tilin syövereistä. Pitäisi varmaan kaivella, mutta kun perhe ja työt rajoittaa ikävästi tätä harrastusta lol.
Idde kirjoitti:
Todellakin on ja olen oikein iloinen siitä, ettei hän varsinaisesti peittele sulojaan. Day off, tits out... 🤭 Täydellinen päästä varpaisiin. Eniten kadehdin kyllä rintojaan!
siis instassa maneskin.belarus on tanssivideota eilen ilalla thomaksesta, vicistä ja Damianosta siis tää Damiano joka ei tykkää bileistä lol
ja eilen illalta Thomas ja Damiano
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1431884528910544896
Vierailija kirjoitti:
löysin twitteristä tämmösen haastisjutun (tässä on tekstitys )- en siis ole itse tätä vielä katsonut mut ilmeisesti joku hauska reaktioista päätellen tai sit mulla on erilainen huumorintaju lol, joten tuon sen nyt tänne ja katson itsekin myöhemmin kun tuun lenkiltäni
Tää on ihana! Kaikki on vielä vähän hämmentyneitä menestyksestä ja niin ujo pieni Ethan ❤️ alussa muuten näkyy D:n huultenpureskelua ennen kun tunnelma rentoutuu, aina se on kulkenut mukana.