Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Victorialla on kyllä suht täydellinen vartalo.
Me jelly.https://honeysimagines.tumblr.com/post/660766080770375680/from-victoria…
Tämän myötä toivottelen hyvää yötä ❤️
Me jelly? Anteeksi, mutta tuo Tumblr- teinikieli... jossain rajoissa :D Noh, olen inhottava vanha täti. Hyvää yötä <3
Merkki siitä että liikaa tumblria vaikka teiniajat on jo aika kaukana 😁
Pardon me.
I’m highly jealous of her.Parempi?
Ihan suomeksi kelpaa :D Noh, sori. Menee itsellä ihan muista syistä hermo näihin teinien ilmaisuihin, lapseni ovat (puoleksi) englanninkielisiä, ainakin silloin kun haluavat. En vaan ymmärrä noiden (mielestäni typerien) ilmaisujen glorifointia enää aikuisten ihmisten kesken.
Mä puhun itse toisena kielenä englantia, joten johtunee Tumblrin lisäksi myös siitä ☺️
Niin minäkin. Nuo lowkey ja me jelly ovat teinikieltä.
Täällä on paljon puoliksi englanninkielisiä?
En tiedä, mutta mulle tuli nyt vähän katumus, että hyökkäsin Iddeä vastaan. Liian monta lasia viiniä? Sori vielä, olet ollut arvokas tälle ketjulle.
Kiva kuulla että tämä fanitus on auttanut monien mielialaa.
All good, no hard feelings ☺️ Ja kiitos anteeksipyynnöstä.
Mä en vieläkään ihan tajua tota Venäjän reissua (luin official fanclubin storyja) mutta senpä näkee sitte millainen karnevaali se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja eilen illalta Thomas ja Damiano
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1431884528910544896
Kuinkas vanha tuo Victorian sisko on, joka näkyy tuollakin olevan mukana? 18?
on se varmaan yli 18 mutta en sitten tie noita italian ikärajoja
tässä video
Dami on tuonut minun elämääni niin paljon kaikkea hyvää kaikkea kaunista että en voi muuta kuin kiittää että jumala loi tuon ihanan ihmisen täynnä hyvyyttä.
Instasta selvisi myös, että Damiano oli ollut veljensä kanssa AS Roman pelissä :
https://www.instagram.com/p/CTJtEpMt0ZB/?utm_medium=copy_link
Kun täällä on puhuttu Damianon huultenpureskelusta ja eleistä haastatteluissa, niin sattui silmään tämmöinen klippi. Mukana alahuulen pureskelun lisäksi myös lyhyt kielitieteellinen osuus 😛
https://www.instagram.com/p/CTCb4ZNFQ09/?utm_medium=copy_link
Idde kirjoitti:
Oh hello 🤰🏼
https://cries-in-maneskin.tumblr.com/post/660841754728300544
aww söpöt
Idde kirjoitti:
Oh hello 🤰🏼
https://cries-in-maneskin.tumblr.com/post/660841754728300544
vampyyri-Legolas (sorry vain kissa tässä) vuotta myöhemmin
https://damiannascutecats.tumblr.com/post/660608127504384000/legolas-th…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löysin twitteristä tämmösen haastisjutun (tässä on tekstitys )- en siis ole itse tätä vielä katsonut mut ilmeisesti joku hauska reaktioista päätellen tai sit mulla on erilainen huumorintaju lol, joten tuon sen nyt tänne ja katson itsekin myöhemmin kun tuun lenkiltäni
Tää on ihana! Kaikki on vielä vähän hämmentyneitä menestyksestä ja niin ujo pieni Ethan ❤️ alussa muuten näkyy D:n huultenpureskelua ennen kun tunnelma rentoutuu, aina se on kulkenut mukana.
Tämä oli kiva, aiemmin nähnyt vain pätkän tästä. Kiitti!
E:tä kiusoitellaan haastattelussa kun ei XFactorissa huutanut että jäi jumiin (vielä kallelleen) rumpujen kans kun muu bändi seisoi haastateltavana eivätkä aluksi edes huomanneet E:n puuttuvan kun se vaan varovasti huiskutteli että täällä oltais ☺️
Må:lla ei mene kasarikuvien tunnistus ihan nappiin, jokaisesta väärästä vastauksesta juontaja 37v. kertoo saavansa yhden juonteen lisää 😆
Muuten kysytään miten kotona asuminen ja vanhemmat reagoi keikkailuun ja maineen nousuun, ja lopussa juontaja kysyy luokkaretkistä (joka simuloidaan). D sanoo että maatiloilla käytiin ja lopulta muistaa että paikallisen ”Valion” tehtailla kävivät koulusta 😂
Juontaja tekee saman kuin D teki bändikilpailussa, yleisön päällä surffaamisen, D näyttää nauravan katketakseen 😅
Aaaaaaaaaaaaaaaa mitä materiaalia täällä tänään. Vauva-Legolas ja huultenpureskelu läikytti taas kestämiskupin kumoon, vaikka oon yrittänyt siedättyä yli-inhimillisen ihanalle audio-visuaaliselle ärsyketulvalle jo kolme kuukautta 😭 Damianossa on jotain subliimia, samaan aikaan jumalallista ja toisaalta alkukantaista, kerta kaikkiaan maallisen maailman rajat ylittävää karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
löysin twitteristä tämmösen haastisjutun (tässä on tekstitys )- en siis ole itse tätä vielä katsonut mut ilmeisesti joku hauska reaktioista päätellen tai sit mulla on erilainen huumorintaju lol, joten tuon sen nyt tänne ja katson itsekin myöhemmin kun tuun lenkiltäni
Tää on ihana! Kaikki on vielä vähän hämmentyneitä menestyksestä ja niin ujo pieni Ethan ❤️ alussa muuten näkyy D:n huultenpureskelua ennen kun tunnelma rentoutuu, aina se on kulkenut mukana.
E:tä kiusoitellaan haastattelussa kun ei XFactorissa huutanut että jäi jumiin (vielä kallelleen) rumpujen kans kun muu bändi seisoi haastateltavana eivätkä aluksi edes huomanneet E:n puuttuvan kun se vaan varovasti huiskutteli että täällä oltais ☺️
Må:lla ei mene kasarikuvien tunnistus ihan nappiin, jokaisesta väärästä vastauksesta juontaja 37v. kertoo saavansa yhden juonteen lisää 😆
Muuten kysytään miten kotona asuminen ja vanhemmat reagoi keikkailuun ja maineen nousuun, ja lopussa juontaja kysyy luokkaretkistä (joka simuloidaan). D sanoo että maatiloilla käytiin ja lopulta muistaa että paikallisen ”Valion” tehtailla kävivät koulusta 😂
Juontaja tekee saman kuin D teki bändikilpailussa, yleisön päällä surffaamisen, D näyttää nauravan katketakseen 😅
tää oli kyllä tosi kiva, ainoo mikä jäi vaivaamaan että pilkattiinko siinä sitä yhtä tyyppiä joku Giordano Bruno tai jotain sen tietämättä tai ehkä se on joku huumorityyppi lol Victoria meikkas sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää oli kyllä tosi kiva, ainoo mikä jäi vaivaamaan että pilkattiinko siinä sitä yhtä tyyppiä joku Giordano Bruno tai jotain sen tietämättä tai ehkä se on joku huumorityyppi lol Victoria meikkas sitä
Siinä tehtiin testi saisiko yhteiskuva Mån kanssa ja kehotus ”follow official G.B.” GB:n vaatimattoman seuraajamäärän nousemaan instassa. Näytetään video jossa GB tanssii ja juontaja sanoo että se on bändikilpailun jälkeisestä juhlasta, tosinnmuut lähteneet juhlista jo 2pv aiemmin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydentäisin tätä kommenttia vielä Måneskinin omien haastatteluiden jne. pohjalta niin, ettei Damialle ole väliä, leimataanko hänet homoksi jos hän pukeutuu naisten vaatteisiin, koska homous tai naiseus ei tee ihmisestä yhtään vähempiarvoisempaa. Että feminiinisyys ei ole huono ominaisuus.
Olihan hänelle väliä. Että jos pukeutuu kukkapaitaan, korvauksiin ja on pitkä tukka, ei heti leimattaisi homoksi tai "tytöksi".
Kuulostaapa erikoiselta Damianon sanomana, mistä näit/luit tämän?
En ole sama, mutta luulen että viitataan tähän haastatteluun
https://www.vanityfair.it/music/storie-music/2021/06/09/maneskin-divers…
Damiano sanoo siis: "Vuoi dargli un’estetica, a questo tuo sogno, ma diventa “come ti vesti strano! Allora sei gay!”, che ora ho 22 anni e mi metto a ridere, ma a 17 faceva effetto anche a me."
En itse vetäisi tuosta lauseesta kuitenkaan ko johtopäätöstä, usein näissä haastatteluissa vedetään mutkat suoriksi, ja muutenkin monitulkintainen asia.
Minä taas luin (tai kuulin jostakin haastettelusta) eri lähteestä saman suuntaista. Onhan ne liputtaneet homojenkin puolesta, mutta ei hän itse halua tulla ymmärretyksi väärin sen perusteella, miten pukeutuu tai elehtii.
Käsitän tän niin että ei saisi lokeroida ihmistä sen mukaan miten pukeutuu tai millainen on. Ulkoasu ja s*ksuaalisuus eivät kulje käsi kädessä. Ja että h*mo tai neitimäinen eivät saisi tietenkään koskaan olla haukkumasanoja tai jotenkin vähemmän kun olla h*tero tai maskuliininen.
Vierailija kirjoitti:
Instasta selvisi myös, että Damiano oli ollut veljensä kanssa AS Roman pelissä :
https://www.instagram.com/p/CTJtEpMt0ZB/?utm_medium=copy_link
komeet veljekset, tää taitaa olla tiistain pelistä mut varmaan oli veljensä kanssa siinä ekassa pelissäkin sunnuntaina
Tuosta pukeutumisesta, itsensä ilmaisemisesta ja feminiinisyydestä, maskuliinisuudesta ja seksuaalisesta orientaatiosta on puhuttu hyvin QX:n Pride-numeron haastattelussa. Linkitän tähän nyt tumblrista käännöksen kun se löytyi helpoimmin:
https://ilballodellavitaa.tumblr.com/post/658140702037999617/m%C3%A5nes…
Tässä Damianon (ja vähän Victorian) sanoittamana aiheesta:
- Tonight I will maybe wear a skirt, but I don’t feel like that’s feminine. It is my skirt. Everyone should wear what they want. If I wear a crop-top, skirt, I should feel free to do so. We don’t think masculine and feminine clothes exist…
- But you have to think about enough space for the cock, Victoria butts in.
Everyone laughs before Damiano continues:
- I would say so, but in a little more reserved way (laughs) “Obviosly our bodies have different forms…” but, yes for boobs and cock.
Jos kiinnostaa seurailla, niin tilinsä instassa menettänyt dresslikemaneskin löytyy nyt nimellä dresslikemaneskln 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tehtiin testi saisiko yhteiskuva Mån kanssa ja kehotus ”follow official G.B.” GB:n vaatimattoman seuraajamäärän nousemaan instassa. Näytetään video jossa GB tanssii ja juontaja sanoo että se on bändikilpailun jälkeisestä juhlasta, tosinnmuut lähteneet juhlista jo 2pv aiemmin 😄
Käsitin että Giordano oli x factorissa jossain taustalla töissä (niinkun tuo haastattelijakin, joka oli juontaja) ja oli ihan sovittu komediapätkä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin että Giordano oli x factorissa jossain taustalla töissä (niinkun tuo haastattelijakin, joka oli juontaja) ja oli ihan sovittu komediapätkä 😄
ok eli turhaan 'huolestuin' lolol
Kuinkas vanha tuo Victorian sisko on, joka näkyy tuollakin olevan mukana? 18?