Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22143)
Hah, täällä kolmas haaveilija. Tulisipa käsky takaisin toimistolle niin saisin jotain rotia tähän elämään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei se mitään, ihailla saa ja onhan Damiano kuitenkin aikuinen mies, joten jatkan fanitusta hyvällä omallatunnolla. 😋
Ei tässä sentään kehdonryöstäjiä olla, ehkä hieman puumanaisia kuitenkin 🙈😇 Jatkan häpeilemättä sekä musiikillisen lahjakkuuden että ulkoisten avujen ihailua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei se mitään, ihailla saa ja onhan Damiano kuitenkin aikuinen mies, joten jatkan fanitusta hyvällä omallatunnolla. 😋
Ei tässä sentään kehdonryöstäjiä olla, ehkä hieman puumanaisia kuitenkin 🙈😇 Jatkan häpeilemättä sekä musiikillisen lahjakkuuden että ulkoisten avujen ihailua
Puumanaisten kokoontumisajot täällä ❤️
Lasketaanko mukaan jos on 31? Kyllä kai..
Laittais D nyt storyyn vaikka jotain uutta kuvaa. Vähän ikävä. Näkis tuota uutta otsatukkaakin vähän lisää.
Täytyy sanoa että onpa kiva kun voi jutella vapaasti täällä tästä aiheesta samanhenkisten kanssa. Omalta perheeltä ja kavereilta kun salaan tämän fanittamisen, tämä on mun oma "guilty pleasure". 😁 No, on mies kyllä huomannut Måneskin-levyjen ilmestymisen autoon (kyllä, halusin ihan oikeat cd-levyt, vaikka Spotifyssa soi myös koko ajan) ja tietää että tykkään niiden musiikista, mutta tämän Damiano-obsession olen kyllä pyrkinyt pitämään salassa. 😋 Fanitan täällä itsekseni ja kummasti piristää kyllä työpäivää. Ja kyllä, puumanaisia ollaan varmaan suuri osa, mutta tosiaan, Damiano ei ole mikään lapsi, vaan aikuinen mies, jotenkin myös ikäistään vanhemman/kypsemmän oloinen. Ja niin veistoksellisen komea että menee tädiltä jalat alta. 😍
Täällä on varmasti jo puhuttu aiheesta, mutta mites teitä kiinnostaa fan faction? Muutamia olen lukenut, mutta lisää saisi olla. Damoria-aiheiset kiinnostaa eniten. 😊
Jonkin verran olen lukenut fan fictionia, mutta henk koht en lämpene bändin jäsenten shippaamisesta keskenään. Mulle heidän keskinäinen dynamiikkansa näyttäytyy enemmän sisarus/vahva kaverisuhde-tyyppisenä ja jotenkin tuntuu ”väärältä” kehitellä siihen seksuaalisia sävyjä 🤔 Toki he itsekin tällä dynamiikalla leikittelevät jatkuvasti ❤️
Mutta onhan noita Damiano-original character/reader- stoorejakin tarjolla… 🧐
Vierailija kirjoitti:
Jonkin verran olen lukenut fan fictionia, mutta henk koht en lämpene bändin jäsenten shippaamisesta keskenään. Mulle heidän keskinäinen dynamiikkansa näyttäytyy enemmän sisarus/vahva kaverisuhde-tyyppisenä ja jotenkin tuntuu ”väärältä” kehitellä siihen seksuaalisia sävyjä 🤔 Toki he itsekin tällä dynamiikalla leikittelevät jatkuvasti ❤️
Mutta onhan noita Damiano-original character/reader- stoorejakin tarjolla… 🧐
Ymmärrän ja osittain samaa mieltä. Erittäin vahvat ystävyyssuhteet heillä tuntuu olevan ja toimii hyvin juuri näin. Silti fan factioneiden fantasiamaailmassa mä jotenkin tykkään tuosta Damiano/Victoria-kombosta. 😊 En tiedä miksi. Kai se on lähtenyt siitä heidän välisestä kiistattomasta kemiasta, joka vielä korostuu kaiken maailman fanivideoissa, joissa on yhdistetty just ne oikeat katseet ja eleet. Ja ovathan he puhuneet tosi lämpimästi toisistaan ja suhteestaan, vaikka eivät ilmeisesti pari ole koskaan olleet. Jopa niin lämpimästi kuitenkin että en voi olla miettimättä että olisiko heillä kuitenkin joskus "lipsunut", ehkä kauan sitten. 😏 Olisi kiva tietää mitä Giorgia ajattelee heidän (D & V) suhteesta. Onkohan mustasukkainen!? Osaan kuvitella ettei tuntuisi kovin kivalta kun netti pursuaa näitä D&V-juttuja, vaikka olisivat kuinka kuvitteellisia. 🤔
Minähän luen fanfictionia päivittäin.
Yleensä Dami/Ethan x reader, joskus myös Dami ja Ethan keskenään.
Smuttier the better 😁
Idde kirjoitti:
Smuttier the better 😁
Voi Idde, jotenkin tämä ei yllättänyt. 😄❤️
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Smuttier the better 😁
Voi Idde, jotenkin tämä ei yllättänyt. 😄❤️
😘😘
Ei varmastikaan. Thirsty bitch and i know it 🌝
Asiasta toiseen, onko teillä joissain Mån biiseissä jotain erityisiä yksityiskohtia, jotka sykähdyttävät? IWBYS:in voihkaisu ja La paura del buion loppusoinnut on jo monesti käsitelty, mutta muita vastaavia?
Mulla hymyilyttää joka kerta IWBYS:issä Ethanin lehmänkello ensimmäisen kertsin ja välisoiton jälkeen, esim. tässä videossa alkaen noin kohdasta 1:50:
Mä tykkään tässä La paura del buion liveversiossa siitä, kuinka Damiano vain "tokaisee" più-sanan säkeessä Anche se non mi diverto più (noin kohdassa 0:28), kun levyllä se laulaa sanan pitkästi ja soinnikkaasti. Mun mielestä toimii paremmin tuolleen tokaistuna. 😀
ZeB:n Parla la gente purtroppo parla-kohta on IHANA.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen, onko teillä joissain Mån biiseissä jotain erityisiä yksityiskohtia, jotka sykähdyttävät? IWBYS:in voihkaisu ja La paura del buion loppusoinnut on jo monesti käsitelty, mutta muita vastaavia?
Mulla hymyilyttää joka kerta IWBYS:issä Ethanin lehmänkello ensimmäisen kertsin ja välisoiton jälkeen, esim. tässä videossa alkaen noin kohdasta 1:50:
Le parole lontanen rivi "canteremo insieme, ma restando - muti", se pieni tauko ennen viimeistä sanaa. IWBYSin yksi rumpurytmin vaihdos kiinnittää usein huomion, en muista missä kohtaa se on.
For your lovessa instrumentaalin dropit, samoin se yksi venytetty kurkkulaulettu "want", joka oli livessä vielä hienompi, ja biisin loppuminen bassonäppäilyyn :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Le parole lontanen rivi "canteremo insieme, ma restando - muti", se pieni tauko ennen viimeistä sanaa.
Mulla on tää sama! 😊
-ap
Tapasin Damianon äidin Rosan kahvilassa Roomassa syyskuussa 2019. Istuimme samassa pöydässä, mutta en tietenkään silloin voinut arvata, että pian hän olisi kuuluisuuden äiti. Teki vain mieli puhua vähän italiaa, jota olen opiskellut reilut kolme vuotta.
"Buon pomeriggio con caffe". En osaa keskustella kunnolla vieläkään, he puhuvat niin nopeasti!
Äiti Rosa oli hyvin kaunis, nuori ja kiva. Damianon tummuus on äidiltä, mutta muuten poika on mielestäni enemmän isänsä näköinen. Minuun ko. laulaja ei tehnyt erikoisempaa vaikutusta, mutta maasta ja kielestä tykkään paljon.
Pidän yhteyttä päivittäin italialaiseen ystävääni ja opin samalla muutaman sanan lisää :)
Damianon isä? Onko kuvaa vai nähtävillä?
Maaliskuussa kuvattu RTL Live katosi taas Youtubesta, ja kaveri on murheen murtama. Se onkin tosi kiva keikka - välissä fanit kyselee kysymyksiä ja Damiano vastailee. Ei ehditty vielä oppia italiaakaan tarpeeksi, että ois ymmärretty riittävästi. Tietäiskö kukaan löytyykö se jostakin muualta vielä?
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuussa kuvattu RTL Live katosi taas Youtubesta, ja kaveri on murheen murtama. Se onkin tosi kiva keikka - välissä fanit kyselee kysymyksiä ja Damiano vastailee. Ei ehditty vielä oppia italiaakaan tarpeeksi, että ois ymmärretty riittävästi. Tietäiskö kukaan löytyykö se jostakin muualta vielä?
Suosikkikeikkani, täältä löytyy <3
https://play.rtl.it/1/suite-1025-prime-time-live/full-performance-live/…
Sanoin aiemmin siitä Le parole lontanen tauosta - tykkään hirveästi tän konsertin versiosta, mutta tauko puuttuu ja se on yllättävän häiritsevää.
NamnamnamnamNAM
Hehe, täällä toinen, jonka työnteosta ei tahdo tulla tänään oikein mitään. 😁 Tällaista fanitusta harrastin viimeksi teini-ikäisenä ja siitä on kaaaauan. 😆 Toisaalta hirvittää ajatus että Damiano voisi teoriassa olla ikänsä puolesta mun lapsi ja tänään tuli taas sellainen reality check, kun luin että Robin Packalen täyttää 23 v. Siis Robin, joka tyyliin toissapäivänä lauloi Frontside-Ollieta, ja hän on siis nähtävästi Damianoa vanhempi. 😳 Mutta ei se mitään, ihailla saa ja onhan Damiano kuitenkin aikuinen mies, joten jatkan fanitusta hyvällä omallatunnolla. 😋