Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22143)
ja mulla on vinopino näitä tiktok linkkejä, voin vaikka huomenna laitella jos teitä kiinnostaa ;D
Mä en muuten vieläkään ladannut sitä tiktokkia. Joko pitäis 😁
The ARK yhtyeen laulaja Ola Salosta on Google kuvahaussa yksi kuva jossa hän on samannäköinen kuin Damiano.
Yyh uskon kun näen.
En pidä Ola Saloa nimittäin juuri minkään näköisenä näin omaan silmään.
En vaan pääse yli
MITEN IHMINEN ON NIIN SAIRAAN KAUNIS
Tällä videolla näkyy jotenkuten miten D ilmeisesti löi peukalonsa, 5:20 eteenpäin. Ennen tuon näkemistä en tajunnut miten se on voinut onnistua :D
Vierailija kirjoitti:
Tällä videolla näkyy jotenkuten miten D ilmeisesti löi peukalonsa, 5:20 eteenpäin. Ennen tuon näkemistä en tajunnut miten se on voinut onnistua :D
Hey, its Mr Damiano Dummy David, anything is possible 😁
Vierailija kirjoitti:
vain Damianolle voi sattua hehe mitenköhän sen käsi jakselee? ei ole uutta kuvaa siitä kun siinä kuvassa faninkin kanssa se oli piilossa, jotkut twitterissä vinoili siitä kuvasta että sillä on peruukki koska peittelee kaljuaan Idde!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vain Damianolle voi sattua hehe mitenköhän sen käsi jakselee? ei ole uutta kuvaa siitä kun siinä kuvassa faninkin kanssa se oli piilossa, jotkut twitterissä vinoili siitä kuvasta että sillä on peruukki koska peittelee kaljuaan Idde!!!
Omg
I literally cant
DAMIANO PLEASE HEAR MY PRAYERS
Pidetäänkö 💥🥳10 000🥳💥 bileet jo tänään vai meneekö huomisen puolelle 🥰😍👍...
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli aiemminkin puhetta, eihän se siis mene niin että silloin ketju lukitaan?
Mä olen taas tänään vähän viihdyttänyt itseäni tutkailemalla hartaasti instagramin syövereissä kuvia Damianosta.
Ja. Mä. En. Voi. Käsittää. Miten. KUKAAN. Voi. Olla. Niin. TAJUTTOMAN. KOMEA!!!???!!!????
En vaan käsitä.
Damiano ❤ 🔥.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli aiemminkin puhetta, eihän se siis mene niin että silloin ketju lukitaan?
Ilmeisesti/toivottavasti ei, kun tuolla noita 40 000 viestin ketjujakin yhä avoimena on. 🙂
https://www.instagram.com/reel/CS5UVZ4jB-M/?utm_medium=copy_link
Yritin etsiä tähän kohtaan semmoisen punastuneen emojin mutta en löytänyt. Se olisi sopinut tähän.
Vierailija kirjoitti:
D IG tarinassa kuva vastataan ja itsestään ja viittaus seksisymboliin vuodesta 1929 tai jotain. Analysointia?
Vaaristaan
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CS5UVZ4jB-M/?utm_medium=copy_link
Yritin etsiä tähän kohtaan semmoisen punastuneen emojin mutta en löytänyt. Se olisi sopinut tähän.
Luoja miten kuuma mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D IG tarinassa kuva vastataan ja itsestään ja viittaus seksisymboliin vuodesta 1929 tai jotain. Analysointia?
Vaaristaan
Mun ensimmäinen kysymys on, että kenen pöydällä tuo kuva tuolla tekstillä on, Damianon omalla? Ja kuka tuon kollaasin on tehnyt :D
Komea on ollut vaarikin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaristaan
Mun ensimmäinen kysymys on, että kenen pöydällä tuo kuva tuolla tekstillä on, Damianon omalla? Ja kuka tuon kollaasin on tehnyt :D
Komea on ollut vaarikin :)
ei näytä sen omalta kodilta (sen verran on tullut katseltua Giorgian ig-storeja) ehkä vanhempien tykönä tai isovanhempien?
”kooste” euroviisu voitosta (kun sitä täällä muisteltiin): https://vm.tiktok.com/ZMRjq93KS/