Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22144)

Vierailija
8501/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomista Saksa-keikkaa odotellessa, mä tykkäsin tästä Saksan tv-livestä, sekin on hävinnyt youtubesta mutta on onneksi fanclubilla tallessa :)

https://www.instagram.com/tv/CRcTJi5qW2K/

Vierailija
8502/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten ihmeessä joku saa -satoja- viestejä poistettua hetkessä? Miten tämä palsta oikein toimii, ylläpito?

Eipä sillä että viestimäärät kiinnostaisi, mutta en ole koskaan törmännyt, edes tällä palstalla, vastaavaan turhaan obsessioon/ilmiöön.

Ei niitä mun mielestä ole tänään hävinnyt, muuta kun häirikköviestit. Ei oltu vielä lähellä seuraavaa tuhatta, joku vaan otti sen jauhaakseen, niinkun ennenkin on nähty.

Ah, ok. En niin seurannut tilannetta. Todella häiriintynyttä käytöstä kuitenkin, aina jaksaa ihmetyttää millaista kaikkea onkaan olemassa.

ITSEKSEEN KESKUSTELIJOITA TUKEMAAN SAAPUVAT ANOT TÄSSÄ KETJUSSA, JOTKA AINA "KOSKAAN TÄMMÖISEEN KÄYTÖKSEEN TÖRMÄÄMÄTTÄ JA VIIKKOJEN TAUON JÄLKEEN" SILTI IHMEELLISESTI TULEVAT TUKEMAAN KETJUN PÄÄPOISTATTAJA-TROLLIA JUURI KUN HÄN TARVITSEE HÄNNYSTELIJÖITÄ :DDDD

TIRSK!

Voitko lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8503/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko joku että "nyt olisi hyvä hetki katsoa L'altra dimensionen liveversio"? Ai ei? No tässä nyt kuitenkin, ihan varmuuden vuoksi:

Tämä biisi on musiikillisesti ehkä vähiten suosikkini Måneskinin tuotannosta, mutta katselen ihan mielelläni - ilman ääntä 😅

Blasphemy katsoa tätä ilman ääntä!

Tämä biisi on mun ykkössuosikkeja, ihanat lanteita keinuttavat lattarirytmit ja etenkin Damianon ketkutukset ❤️

Vierailija
8504/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko joku että "nyt olisi hyvä hetki katsoa L'altra dimensionen liveversio"? Ai ei? No tässä nyt kuitenkin, ihan varmuuden vuoksi:

Tämä biisi on musiikillisesti ehkä vähiten suosikkini Måneskinin tuotannosta, mutta katselen ihan mielelläni - ilman ääntä 😅

Tämä biisi on mun ykkössuosikkeja, ihanat lanteita keinuttavat lattarirytmit ja etenkin Damianon ketkutukset ❤️

Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko sun toinen äidinkieli englanti?

Vierailija
8505/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Suomen rockmiehet kuumempia:

https://www.soundi.fi/wp-content/uploads/2017/05/azazel-steelfest.jpg

SIIS TODELLA!

omg!

Vierailija
8506/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Idden toinen äidinkieli on Tumblr 🙈❤️

Vierailija
8507/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas vanha haastattelu, jossa hyvin vähän uutta. Toisin sanottuna Damianolla on melkein ääretön kunnianhimo. Ethan on lahjakas ja fiksu introvertti...  niin ja Thomas on jännittänyt niin paljon että sekoillut aluksi soittamisessaan.

https://www.gqitalia.it/magazine/2018/05/08/maneskin-intervista-foto-gq…

Vierailija
8508/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kertokaa mulle Torna a casasta. Jossain haastiksessa Damiano joskus vähän avasi sitä tarinaa, mutta en enää muista mitä hän sanoi, enkä tietty enää löydä sitä haastattelua. En edes muista että oliko se jossain lehdessä tai vastaavassa vai joku video.

Tästä on aika vähän apua, mutta tuli mieleen tämä Damianon postaus siihen liittyen jossa on runollinen kiitosteksti. Mäkin muistan nähneeni tai kuulleeni siitä jotain.

https://www.instagram.com/p/BoY_50Qiigo/

Tällä videolla puhuvat Marlenasta, mutta haet ehkä jotain muuta? Tuosta haastiksesta on pidempikin versio, mutta sitä en löytänyt tekstitettynä.

Vierailija
8509/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että naisilla on kevättä rinnassa. Ihan naurettavaa palvontaa. Toivottavasti tää ei mene ton bändin tietoon, hävettää.

NÄÄHÄN ON OLLEET RINNAT PALJAINA JA KUOLASSA KOKO KESÄN ;D

VÄHÄN OSATTIIN HÖPSISMIÄ ENNAKOIDA VIELÄ TOUKOKUUSSA!

Aina jaksaa naurattaa, että joku toivoo ettei fanitus mene bändin tietoon. Minkä te oikein kuvittelette niitä elättävän? Maneskinilla on hyvin villejä faneja joka puolella Eurooppaa, ja vähän muuallakin. Mammat on mikromilli valtameressä.

Vierailija
8510/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kysyä, ja oon sen tuonut täällä joskus esillekin kun joku kritisoi sitä että kirjoitan englanniksi.

Eli kyllä, puhun englantia toisena äidinkielenäni, olen asunut Lontoossa ym. Tiedostan että mulla on ärsyttävä tapa sekoittaa englantia ja suomea sekä puhuessa että kirjoittaessa, toivottavasti kestätte. :)

Vierailija
8511/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO SE ON SE KOLMAS 😁😁❤️

Vierailija
8512/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO SE ON SE KOLMAS 😁😁❤️

Siis ihan ystävällisesti kyselen. Olen itse puoliksi englantilainen, ja käytät niin suurta variaatiota idiomeja, että alkoi kiinnostamaan. Tumblr on mulle outo, ehkä sinne seuraavaksi!

Vierailija
8513/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas vanha haastattelu, jossa hyvin vähän uutta. Toisin sanottuna Damianolla on melkein ääretön kunnianhimo. Ethan on lahjakas ja fiksu introvertti...  niin ja Thomas on jännittänyt niin paljon että sekoillut aluksi soittamisessaan.

https://www.gqitalia.it/magazine/2018/05/08/maneskin-intervista-foto-gq…

Voi Thomas <3 Mahtavaa että ujous ei kuitenkaan ole estänyt häntä toteuttamasta itseään muusikkona. Ja päivä päivältä sitä varmuutta tulee lisää.

Vierailija
8514/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jo säälittää tuon yhden touhut. Miten voi olla ettei ylläpito saa noin sekavaa häirikköä kuriin?

Vierailija
8516/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kysyä, ja oon sen tuonut täällä joskus esillekin kun joku kritisoi sitä että kirjoitan englanniksi.

Eli kyllä, puhun englantia toisena äidinkielenäni, olen asunut Lontoossa ym. Tiedostan että mulla on ärsyttävä tapa sekoittaa englantia ja suomea sekä puhuessa että kirjoittaessa, toivottavasti kestätte. :)

Höps, hyvin kestetään! 💜

Vierailija
8517/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO SE ON SE KOLMAS 😁😁❤️

Siis ihan ystävällisesti kyselen. Olen itse puoliksi englantilainen, ja käytät niin suurta variaatiota idiomeja, että alkoi kiinnostamaan. Tumblr on mulle outo, ehkä sinne seuraavaksi!

Aah, aivan! Warm welcome sitten vaan ❤️

Tumblr voi olla aikamoinen kaninkolo aluksi, mutta jumala mielessä ja housut jalassa sinne vaan 🌝

Vierailija
8518/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin on vanhoja vuodelta 2019, mutta ihan mielenkiintoisia. Kaikkien omat haastikset italian cosmossa, italiaksi. Toisaalta harmi, että bändiläisiltä kysellään aina niin erityylisiä kysymyksiä, olis kiinnostavaa kuulla myös samantyyppisiä asioita.

https://www.cosmopolitan.com/it/lifestyle/musica/a26426488/damiano-mane…

Pääsiköhän Thomas ikinä yliopistohaaveissaan eteenpäin, musiikki taisi viedä mennessään:

https://www.cosmopolitan.com/it/lifestyle/musica/a26426237/intervista-t…

Ihana Ethan <3

https://www.cosmopolitan.com/it/lifestyle/musica/a26426389/intervista-e…

Ja Victorian linkkasin jo aiemmin tuonne suhdespekulaatioiden keskelle:

https://www.cosmopolitan.com/it/lifestyle/musica/a26425890/maneskin-vic…

Vierailija
8519/22144 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

mutta jumala mielessä ja housut jalassa sinne vaan 🌝

Emme tosin takaa, että Jumala olisi mielessä tai housut jalassa kun palaat takaisin 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi