Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22144)
oon katsonut noita paparazzikuvia Damianosta ja Giosta ja pari huomioo: ovat käyneet AC Roman kaupassa (Damille fanikamaa?) sekä Damianolla on se käsilaukku siltä palkitsemistilaisuudesta eli sai sen omakseen kai?
Käsilaukku taisi tosiaan tulla omaksi, se näkyi jossain fanikuvissakin muutama päivä sitten. En vaan enää muista että missä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja ig-stooreja pitkä pätkä
Vihdoinkin ehdin katsoa tämän ja oli kyllä 14,5 minuuttia täyttä kultaa 🥰 Miten ihanaa kiusoittelua ja toisaalta toisten hypetystä. Thomasin ja Ethanin riita, koska E oli haukannut kaikkia voileipiä. Thomasin yllättävä lauluääni ja Victorian epävireinen laulu. Damianon ja Ethanin 🍑 Ja kun Victoria kutsui Ethania Jacobiksi (Twilight-vertauksia on viljelty ahkerasti myös fandomissa). Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah haa, nyt on yhden raivopoistatusmania winnerin takia taas menossa ;DDDD
Menee kaikkien muidenkin viestejä sivukaupalla :DDDD
Se on tullut jo selväksi, että sinä spämmit tänne saadaksesi muidenkin viestit poistettua samalla. On kyllä harvinaisen säälittävää roikkua KUUKAUSIA trollaamassa yksittäistä ketjua vauvapalstalla.
Sääliksi oikeasti käy. Ei voi mennä hyvin tuollaisella ihmisellä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja ig-stooreja pitkä pätkä
Vihdoinkin ehdin katsoa tämän ja oli kyllä 14,5 minuuttia täyttä kultaa 🥰 Miten ihanaa kiusoittelua ja toisaalta toisten hypetystä. Thomasin ja Ethanin riita, koska E oli haukannut kaikkia voileipiä. Thomasin yllättävä lauluääni ja Victorian epävireinen laulu. Damianon ja Ethanin 🍑 Ja kun Victoria kutsui Ethania Jacobiksi (Twilight-vertauksia on viljelty ahkerasti myös fandomissa). Kiitos!
Jäin vain miettimään sitä stooria, jossa D, öh, harjoittelee tanssiliikkeitä ja esittää läpsäyttelevänsä Ethanin takapuolta. Että jos tuo on hänen käsityksensä vaniljaseksistä, niin mitähän se ei-vanilja sitten on 😇
Olympialaisissakin Italia-huuma jatkuu, voittivat miesten pikaviestinkin. Euroviisut mainittu selostuksessakin taas. :)
winner, sulle on nyt oma ketju. Painu sinne, jooko.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kuinka moni on ainakin harkinnut mustaa kynsilakkaa viime kuukausina?
En ole harkinnut. Halusit mun mielipiteen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
oon katsonut noita paparazzikuvia Damianosta ja Giosta ja pari huomioo: ovat käyneet AC Roman kaupassa (Damille fanikamaa?) sekä Damianolla on se käsilaukku siltä palkitsemistilaisuudesta eli sai sen omakseen kai?
Missä niitä kuvia on? Onko jossakin yhteiskuva D ja G?
Vierailija kirjoitti:
Damiano joutui kissojen hoitajaksi kun tyttöystävä lähti reissuun, niillä pitäis olla 13. päivä Belgiassa? joku festari mahtaako toteutua?
Giorgialla on muuten 20. pv se leikkaus, joko täällä siitä on mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano joutui kissojen hoitajaksi kun tyttöystävä lähti reissuun, niillä pitäis olla 13. päivä Belgiassa? joku festari mahtaako toteutua?
Ei mun mielestä ole ollut puhetta. Onko tää nyt siis sitä endometrioosihommaa?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Iggy Pop kuulostaa väsyneeltä Damianoon verrattuna, mikä pettymys! Tässä versiossa on muutama ihan hauska yksityiskohta, mutta muuten lopputulos on valju.
Sinänsä mulla pisti eniten korvaan se, kuinka Iggy ei pysy mukana Damianon tahdissa. D on siitäkin poikkeuksellinen laulaja rock-genressä, että hän pystyy tykittelemään älyttömän määrän sanoja nopeasti ja nuotilleen. Tämä lienee sekä taidokkaan äänenkäytön että D:n äidinkielen ansiota.
Aika samantyyppistä kommenttia on tainnut tulla kansainvälisestikin kuin täällä meiltä. Eli ihan kiva, mutta ei mikään välttämätön lisä tuo Iggy. :)
Taidan olla ainoa joka tykkää siitä Iggy-versiosta enemmän :) En tosin ollut IWBYS- fani alunperinkaan, mutta tässä on jotain ihanaa, vaikkei ehkä niin taidokasta. Huumoria ainakin, eikä varmaan ole tarkoitettukaan niin vakavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä ole ollut puhetta. Onko tää nyt siis sitä endometrioosihommaa?
juu se endometrioosileikkaus
tässä ne papsikuvat joita joku kyseli
https://www.pomponik.pl/zdjecia/zdjecie,iId,3118884,iAId,421699
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainoa joka tykkää siitä Iggy-versiosta enemmän :) En tosin ollut IWBYS- fani alunperinkaan, mutta tässä on jotain ihanaa, vaikkei ehkä niin taidokasta. Huumoria ainakin, eikä varmaan ole tarkoitettukaan niin vakavaksi.
Iggy melkein kirjaimellisesti loi punk-rockin, jonka tarkoituskin oli kuulostaa halvalta, karhealta ja epätasaiselta, epäammattimaiselta. Uskon että hänellä oli hauskaa tässä kohtaa, ja lopputulos on mitä pitikin. Monet fanit ovat ehkä liian nuoria ymmärtääkseen tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iggy melkein kirjaimellisesti loi punk-rockin, jonka tarkoituskin oli kuulostaa halvalta, karhealta ja epätasaiselta, epäammattimaiselta. Uskon että hänellä oli hauskaa tässä kohtaa, ja lopputulos on mitä pitikin. Monet fanit ovat ehkä liian nuoria ymmärtääkseen tämän.
Mää kyl ymmärrän, tämähän on Vauva ja vauvoille tarkoitettu alusta ja ketju. Halpa, karhea, epätasainen ja epäammattimainen.
Iggyn Lust for life on mun ikisuosikki ja Iggyn tuotanto ylipäätään. Näyttää siltä, että Måneskinista on tulossa myös pitkäaikainen ihastus ja se jos mikä piristää mieltä. Vanhakin koira voi näköjään oppia uusia temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Iggyn Lust for life on mun ikisuosikki ja Iggyn tuotanto ylipäätään. Näyttää siltä, että Måneskinista on tulossa myös pitkäaikainen ihastus ja se jos mikä piristää mieltä. Vanhakin koira voi näköjään oppia uusia temppuja.
Lol
Gallup: kuinka moni on ainakin harkinnut mustaa kynsilakkaa viime kuukausina?