Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
On se ihana.
Kommentit (22144)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuo yhteistyö olisi toiminut paremmin akustisena jammailusessiona kuin studioversion pohjalta tehtynä. Mutta sellainen olisi ollut vaikea toteuttaa näin etänä? Toisaalta olisin mieluusti nähnyt kyseisen yhteistyön rentona Zoom-jammailuna.
Ihan sama tuli mieleen, että olisi ollut mahtavaa, jos jonkinlainen (etä)yhteys olisi saatu artistien välille luotua ja jotain jamittelua siihen. Nyt tuo kuulostaa just siltä, että studiossa on liimattu kaksi erillistä raitaa päällekkäin. Ihan kiva, mutta fiilis ei välity eikä tämä originaalia päihitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei, pidetään ketju näkyvillä, niin muutkin tietää, mikä meno Sanoman tytöillä tänään. 9000 here we come!!!
Moi winner! Nimimerkki rohkeasti esille vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei, pidetään ketju näkyvillä, niin muutkin tietää, mikä meno Sanoman tytöillä tänään. 9000 here we come!!!
Moi winner! Nimimerkki rohkeasti esille vaan.
eipä näytä sinullakaan olevan. Tosin sulta menee työpaikka Sanomalla, jos laitat ;D
Jokohan tuo aivoton sekoilusi riittäisi taas tältä päivältä?
Damiano joutui kissojen hoitajaksi kun tyttöystävä lähti reissuun, niillä pitäis olla 13. päivä Belgiassa? joku festari mahtaako toteutua?
Vierailija kirjoitti:
Sensuuri toimii noin nopeasti vain, jos poistaja/alapeukuttaja on ylläpitoa ja Sanomalla töissä.
Miksei sitä saa julkisesti sanoa?
...tai sitten voisit vaan uskoa, että ihan tosi moni ketjun lukija on kyllästynyt tuohon sun harrastamaan häiriköintiin.
Vierailija kirjoitti:
Damiano joutui kissojen hoitajaksi kun tyttöystävä lähti reissuun, niillä pitäis olla 13. päivä Belgiassa? joku festari mahtaako toteutua?
Toivottavasti Ethanin kapulakäsi on jo paremmassa kunnossa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sensuuri toimii noin nopeasti vain, jos poistaja/alapeukuttaja on ylläpitoa ja Sanomalla töissä.
Miksei sitä saa julkisesti sanoa?
...tai sitten voisit vaan uskoa, että ihan tosi moni ketjun lukija on kyllästynyt tuohon sun harrastamaan häiriköintiin.
"ihan tosi moni" tarkoittaa kuinka montaa noin niinkun irl, mitä arvioit?
Minäkin olen pettynyt Iggy-versioon. Ei ole papparainen edukseen :) Joku livejami olisi varmaan tosiaan sopinut paremmin, tai sitten sellainen, että Iggy ei laula noin pitkiä fraaseja vaan ainoastaan jotain tehosteita. Selliasta itse asiassa odotin ja oletin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen pettynyt Iggy-versioon. Ei ole papparainen edukseen :) Joku livejami olisi varmaan tosiaan sopinut paremmin, tai sitten sellainen, että Iggy ei laula noin pitkiä fraaseja vaan ainoastaan jotain tehosteita. Selliasta itse asiassa odotin ja oletin.
Kyllä mä silti vähän hämmästyin kun tarkistin, että Iggy on oikeasti jo 74! Hyvässä vedossa siihen nähden 😬
Se on näemmä ketjuhäiriköllä taas korkki auki viikonlopun kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä silti vähän hämmästyin kun tarkistin, että Iggy on oikeasti jo 74! Hyvässä vedossa siihen nähden 😬
Varsinkin kun ei mitään pyhäkouluelämää ole viettänyt...
Taidetaan olla iltaan mennessä alle 8000 viestin ja sivulla 387 tätä menoa...
Vierailija kirjoitti:
Hah hah haa, nyt on yhden raivopoistatusmania winnerin takia taas menossa ;DDDD
Menee kaikkien muidenkin viestejä sivukaupalla :DDDD
Se on tullut jo selväksi, että sinä spämmit tänne saadaksesi muidenkin viestit poistettua samalla. On kyllä harvinaisen säälittävää roikkua KUUKAUSIA trollaamassa yksittäistä ketjua vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerro rakas ihminen meille, miksi nuo viestimäärät on sulle niin tärkeitä? Aloita itse yhtä suosittu ketju ja lopeta meidän piinaaminen. Vaan sepä ei olekaan niin helppoa, kuin olla nolo kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Nuori Damiano on niin taitava, kuuma ja upea tässä ❤️❤️❤️
Uu ❤️❤️ Nam.
IWBYS feat Iggy ei ollu mun mielestä mitenkään erikoinen. Iggyn ääni ei enää riitä tuollaiseen, harmi kyllä.
Pitäydyn alkuperäisessä. Bändille varmasti tärkeä juttu kyllä ja iloinen heidän puolestaan ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro rakas ihminen meille, miksi nuo viestimäärät on sulle niin tärkeitä? Aloita itse yhtä suosittu ketju ja lopeta meidän piinaaminen. Vaan sepä ei olekaan niin helppoa, kuin olla nolo kiusaaja.
Ei MINULLE ole viestimäärät lainkaan tärkeitä. Tuossa juuri erehdyit sanomaan, että "aloita itse yhtä suosittu ketju." Siellä on se villakoiran ydin. Ei Måneskin tai musiikki ole tärkeää, vaan se, että SINULLA on suosittu ketju, joka saa paljon kommentteja, tykkäyksiä ja SINUSTA tulee siinä siivellä suosittu ainakin omassa mielessäsi ja vaikka pukkaisit koko päivän jotain omia IG-linkkejä creepyillä sivuhuomautuksilla höystettyinä.
Nolo on sellainen, joka kiusaa toista poistamalla ne erilaiset mielipiteet ja tekemällä siitä Sanoman yleisen linjan. Nolo ei ole sellainen, joka pystyy nauramaan yhdessä muiden kanssa, jopa sille, miten hassua se fanitus voi olla. Siihen tämä ketju ei ole pystynyt ensimmäistäkään sivua.
Sä olet tasan ainoa, joka noita viestimääriä kyttää ja niistä huomauttelee ja olet selvästi katkera ketjun suosiosta. On naurettavaa trollausta väittää, että fanitat Måneskinia, kun haukut bändiä pitkin palstaa eri ketjuissa (siihen sulla toki on oikeus, mutta älä pliis jaksa puhua mistään fanituksesta).
Ole kiltti ja osoita olevasi jotain muutakin kuin säälittävä trolli ja jätä tämä ketju rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuori Damiano on niin taitava, kuuma ja upea tässä ❤️❤️❤️
En kestä yhtään tätä esitystä. Sivukalju ja tuolilla pyörähtely kruunaavat biisin.
Jotenkin tuo yhteistyö olisi toiminut paremmin akustisena jammailusessiona kuin studioversion pohjalta tehtynä. Mutta sellainen olisi ollut vaikea toteuttaa näin etänä? Toisaalta olisin mieluusti nähnyt kyseisen yhteistyön rentona Zoom-jammailuna.