Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22144)

Vierailija
8261/22144 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Giorgia mainostaa seksilelua. Minä en oikeasti tiedä mitä siitä naisesta pitäisi ajatella. Sairastan itsekin endometrioosia, ja sympatiseeraan, mutta muuten... anteeksi mutta en ole suuren suuri fani! Ehkä pitää lopettaa hänen seuraamisensa, kun niin monet asia alkaa ärsyttää.

Tässä syy miksen itsekään häntä seuraa.

Maailmassa ärsyttää jo niin moni asia valmiiksi 😁

Mä ihan tykkään Giorgiasta, mutta tuosta mainoksesta tuli ekana mieleen, että lelut sikseen, nainen, sulla on jo Damiano 🙈

haha 

Vierailija
8262/22144 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Giorgia mainostaa seksilelua. Minä en oikeasti tiedä mitä siitä naisesta pitäisi ajatella. Sairastan itsekin endometrioosia, ja sympatiseeraan, mutta muuten... anteeksi mutta en ole suuren suuri fani! Ehkä pitää lopettaa hänen seuraamisensa, kun niin monet asia alkaa ärsyttää.

Mä en seuraa, koska aktivismi ei oikein jaksa innostaa, vaikka tärkeällä asialla onkin. Käyn joskus satunnaisesti katsomassa stooreja kuitenkin. Lelumainostus mua itse asiassa nauratti. Se oli tehty niin samalla perinpohjaisuudella (ja pienellä paatoksella) kun kaikki sen muutkin jutut, että tietyllä tavalla täytyy arvostaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8263/22144 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan tykkään Giorgiasta, mutta tuosta mainoksesta tuli ekana mieleen, että lelut sikseen, nainen, sulla on jo Damiano 🙈

Mulle tuli mieleen, että mitä sanottaisiin, jos kuuluisan naisen mies mainostaisi somessa jotain... itsensä huvittamiseen suunnitteltua lelua.

Vierailija
8264/22144 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en seuraa, koska aktivismi ei oikein jaksa innostaa, vaikka tärkeällä asialla onkin. Käyn joskus satunnaisesti katsomassa stooreja kuitenkin. Lelumainostus mua itse asiassa nauratti. Se oli tehty niin samalla perinpohjaisuudella (ja pienellä paatoksella) kun kaikki sen muutkin jutut, että tietyllä tavalla täytyy arvostaa :D

Mulle taas se että seksileluun suhtaudutaan samalla pieteetillä vähän vei painoarvoa niistä tärkeistä asioista... no mutta oli miten oli, ihan huvittavaa minustakin.

Vierailija
8265/22144 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen, että mitä sanottaisiin, jos kuuluisan naisen mies mainostaisi somessa jotain... itsensä huvittamiseen suunnitteltua lelua.

Niinpä... Mutta onhan tuo tavallaan aika hankala paikka, missä Giorgia on, eikä ihme jos se feminismi/"mie oon itsenäinen nainen" -ajattelu menisi vähän överiksikin välillä. Kun tosiaan puoli Eurooppaa himoitsee hänen puolisoaan.

Vierailija
8266/22144 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä taida itse Damianoa haittaavan että tyttöystävä mainostaa lelua kun tykkäsi kuvasta lol

Vierailija
8267/22144 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no eipä taida itse Damianoa haittaavan että tyttöystävä mainostaa lelua kun tykkäsi kuvasta lol

Kunpa asiat olisikin aina niin yksinkertaisia kuin sometykkäys.

Vierailija
8268/22144 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä ihastelijoille! 💜

Vierailija
8270/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Näiden myötä, hyvää yötä. ❤️

https://hunterschafer.tumblr.com/post/658698368542982144/damiano-david-…

https://ethantorchios.tumblr.com/post/652441343781634048/choose-your-fi…

Rakastan noita Radio Italia -giffejä ❤️ Ihania nämä hyvänyöntoivotukset!

Vierailija
8271/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä Giorgia on yksin lomalla, onko kertonut jossakin jotakin? Nuoria hänen ikäisiä naisia näkyy muitakin olevan, onko joku "leiri" tai kommuunityyppinen, hoitola, mikä?

Vierailija
8272/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giorgiassa on jotain määrittelemätöntä, joka häiritsee. Ulkomuodollisesti hän on täysi kymppi, mutta joku "feikkiys" somepreesensistä huokuu. Toki somessa jokainen on enemmän tai vähemmän kaunisteltu versio itsestään, malleista ja julkkiksista puhumattakaan.

Giorgialle pisteet myös aktivismista ja ylipäänsä siitä, että ovat ilmeisen onnellisia Damianon kanssa ja että hän kestää D:n rinnalla, vaikka puoli maailmaa kuolaa tätä. Vihaviesteistä puhumattakaan.

Silti _joku

_ häiritsee, enkä siksi seuraa G:n tekemisiä tai yhteisliikkeitä Damianon kanssa tämän ketjun silmäilemistä enempää. Ehkä olen vaan kateellinen tai haluan keskittyä seuraamaan Damianoa taiteilijana (sekä yksityisenä fantasiana) oikean ihmisen sijaan 🤷‍♀️

Vierailija
8273/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IWBYS on ollut nyt 11 viikkoa brittien sinkkulistalla ja 8 viikkoa top10:ssä ei mikään huono suoritus siinä mielessä outoa etteivät ole tehneet enempää promoa sinne suunnalle (elleivät sitten mene sinne syys-lokakuussa jolloin tekevät sen sonyn edustajan mukaan lisää promoa)

Mä kyllä tykkään tosta Giorgiasta eikä yhtään häiritse se että mainostaa jotain 'seksi'-lelua mutta ymmärrän ettei kaikki tykkää ja sekin on ihan ok

Vierailija
8274/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8275/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ensimmäisen Måneskin-smutin tänään (siis seksi-fanifiktiota). Ja toisenkin. Nyt lienen virallisesti pimeällä puolella ja kaiken avun ulottumattomissa. Hyvästi.

Tämän viestin innoittamana päätin olla rohkea ja kokeilin myös. En tiedä kannattiko. Ehkä lähti viimeisinkin järki tähän ihasteluun liittyen. Apua.

Vierailija
8276/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe

https://www.instagram.com/p/CR-7cLzHCM0/

Ethan:D 

Vierailija
8277/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin ensimmäisen Måneskin-smutin tänään (siis seksi-fanifiktiota). Ja toisenkin. Nyt lienen virallisesti pimeällä puolella ja kaiken avun ulottumattomissa. Hyvästi.

Tämän viestin innoittamana päätin olla rohkea ja kokeilin myös. En tiedä kannattiko. Ehkä lähti viimeisinkin järki tähän ihasteluun liittyen. Apua.

Ja näin syöksymme kollektiivisesti kaninkoloon ja hulluuteen. Tervetuloa pimeälle puolelle, we all float down here.

https://tenor.com/bEupA.gif

Vierailija
8278/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sooooo happy about this!

Monet hyvät ficit on work in progress, haluatteko linkkejä niihinkin vai vaan valmiisiin?

Vierailija
8279/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8280/22144 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sivustolta te luette noita ficcejä?

mä luen archiveofourown.org  -sivuston