Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tuo ”soon”-merkintä 😅
Almost soon 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tuo ”soon”-merkintä 😅
Almost soon 😉
mä oon miljoona kertaa kuullut eri fandomeissa ton SOON sanan että mä vihaan sitä sanaa!
hmm Iggy twiittas sen saman videon ja alkoi seuraamaan bändiä sekä myös Columbiarecordsuk twiittas ton saman jutun se on kai samaa lafkaa kuin Sony jolla Måneskin on
Mikähän on soon tällä kertaa - 1, 2 vai 3 kuukautta?
Itse en ole mikään Iggy-fani, joten seuraan varauksellisen kiinnostuneena mitä tapahtuu.
Idde kirjoitti:
Mikähän on soon tällä kertaa - 1, 2 vai 3 kuukautta?
Itse en ole mikään Iggy-fani, joten seuraan varauksellisen kiinnostuneena mitä tapahtuu.
no joo en mäkään mikää suuri fani ole mutta onhan toi aika legendaarinen tyyppi joten odotan mielenkiinnolla
Mä tykkään Iggystä! Tästä on pakko tulla jotakin mahtavaa.
https://maneskinhq.tumblr.com/post/658422920585019392/faves
Miten noi kulmakarvatkin voi olla täydelliset 💁🏼♀️
Iggyn julisteen edessä on poseerattu profeetallisesti jo aiemmin.
Spagettiwesterniä con Damiano. Katsoisin.
https://damianodavidspizza.tumblr.com/post/658198103986438144/spaghetti…
Katsonut RAI:lta näiden live-esiintymisiä ja haastatteluja. Laulut taitaa löytyä youtubesta, muttei ainakaan kaikki juttelu-osuudet. Ovat siis livenä uskomattoman hyviä, kuten muutenkin todettu.
Tätä (liian) kunnianhimoiset harjoittelumäärät varmasti heijastelee - ja Ethanin tendiniitti. Helposti näissä myös minusta näkee sen Damianon ns. luonnollisen maskuliinisuuden, tietysti Etelä-Eurooppalaisella twistillä.
Vierailija kirjoitti:
Katsonut RAI:lta näiden live-esiintymisiä ja haastatteluja. Laulut taitaa löytyä youtubesta, muttei ainakaan kaikki juttelu-osuudet. Ovat siis livenä uskomattoman hyviä, kuten muutenkin todettu.
Tätä (liian) kunnianhimoiset harjoittelumäärät varmasti heijastelee - ja Ethanin tendiniitti. Helposti näissä myös minusta näkee sen Damianon ns. luonnollisen maskuliinisuuden, tietysti Etelä-Eurooppalaisella twistillä.
Lisään että näitä keskusteluja on varmasti ainakin tunti yhteensä.
Damiano on sanonut että lopulta haluaa olla kuin Iggy Pop- tuhoutunut mutta vieläkin lavalla...
Vierailija kirjoitti:
Spagettiwesterniä con Damiano. Katsoisin.
https://damianodavidspizza.tumblr.com/post/658198103986438144/spaghetti…
Oh my lord. Give me a Damiano with stetson, anytime 🥵😍
Jaa, eiliset keskustelut melkein kokonaan hävinneet. Live chat it is, then.
Vierailija kirjoitti:
hmm mitähän bändillä on mielessä Iggypopin kanssa? (niiden uusin twitter-postaus) tuskimpa ne musaa yhessä tekee, iggyllä kai on ainakin joku radio-ohjelma tulossa BBC:llä
Iggystähän ne saa hyvän kokeneen tukipilarin. On mennyt kovan eli huumeiden kautta polkunsa, mutta ei taatusti suosittele samaa. Samantyyppiset "kotipojan" perhetaustat. Ymmärrystä varmasti riittää.
Ehdin vasta nyt katsomaan tämän San Remon ZEB-vedon. Sotkuinen tukka, sivujakaus, syvään uurrettu body, fysiikan lakeja uhmaavat housut... Tästä tuli nyt ehdottomasti lempilook 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ehdin vasta nyt katsomaan tämän San Remon ZEB-vedon. Sotkuinen tukka, sivujakaus, syvään uurrettu body, fysiikan lakeja uhmaavat housut... Tästä tuli nyt ehdottomasti lempilook 🥰
Tuosta ei puutu mitään muuta kuin se, että kuvaaja olisi uskaltanut zoomata välillä tuonne alavartaloonkin. No, ehkä se olisi ollut tv:n katsojille liikaa.
Minäkin katsoin vasta nyt tuon san remo -vedon, kiitti äskeiselle linkkaajalle! Oon yllättynyt, että Damiano lauloi euroviisuissa vielä tuotakin paremmin (esim. vire), miten voi vaan kehittyä ja kehittyä vaikka on jo noin hyvä... Energia oli tässä upea, vaikka yleisö puuttuikin. Hymyilyttää tuo orkesteri, viulut tuplaamassa bassosooloa yms, siellä ne korkeasti koulutetut jousisoittajat kiltisti soittaa ja yllä Damiano tuossa asussa laulaa "toccare il coglioni" ja bändi rokkaa menemään, nuorena ja voimakkaana <3
Ethanin käsivaivasta; tollaset on tosi yleisiä muusikoilla, lähes kaikille tulee jossain vaiheessa elämää jotain soittoon liittyviä kipuja ja vaivoja. Pahimmillaan joillain ongelmat kestää vuosia, mutta jos saa nopeasti lepoa ja apua, niin voi mennä nopeastikin ohi. Oman empiirisen havainnointini mukaan teininä voi soittaa miten tahansa, vaikka päällään seisten, mutta joskus parikymppisenä keho ilmoittaa, että ei käy enää. Pienikin virheasento toistettuna 5 tuntia putkeen päivittäin on iso rasite, kun soitossa samankaltaiset liikkeet toistuu tavallisesti tuhansia kertoja tunnissa. Ethan vaikuttaa kyllä niin hyväkuntoiselta ja saa varmasti kaiken mahdollisen tuen ja avun, että uskoisin hänen parantuvan nopeasti! Tai ehkä kyseessä oli joku venähdys tms. joka paranee odottamalla. Onko siitä kerrottu tarkemmin? En ole nyt ehtinyt seurailemaan kaikkia lähteitä :D Kuitenkin, tosi kurja mutta tärkeä muistutus bändille pitää taukoja ja huolehtia itsestään. :(
Noloako? Ketuun klassikko-giffien poistattaminen se vasta onkin
https://giphy.com/gifs/bNXRhpZMoNl5CEMjVL