Miksei itsepalvelukassalla ole halvempaa?
Kommentit (13)
Tuotteiden ALV voisi poistua kun käyttää ip-kassaa. Helppo toteuttaa. Ottaisiko kauppiaat tästä koppia.
Siitä voisi antaa prosenttialennuksen, joka vastaa kassan yhden asiakkaan työtä.
Itsepalvelukassojen tehtävä on vain poistaa työpaikkoja niin että päästään taas haukkumaan ihmisiä siitä ettei heillä ole töitä ja kaupat saavat mahdollisimman isot voitot.
Odottakaa vaan, kohta ip-kassoille tulee joku ylimääräinen palvelumaksu.
Onhan itsepalvelukassalla aina halvempaa, eihän siinä kukaa ihan jokaista tuotetta piippaa ja avokadot ostetaan sipuleina jne.
Vierailija kirjoitti:
Onhan itsepalvelukassalla aina halvempaa, eihän siinä kukaa ihan jokaista tuotetta piippaa ja avokadot ostetaan sipuleina jne.
Ja jos jää kiinni niin heittä vaan "anteksi mina ei ymmartanu se kieli se siksi se vaara" ja mitään sanktioita ei tule.
Verkkopankkikaan ei ole ilmainen vaikka siellä tekee itse kaikki työt ja hankkii tarvittavat välineetkin sitä varten. Itsepalvelukassojen ideana lienee välttää jonotusta etenkin jos ostanut vain vähän tavaraa. Minä ainakin suosin ihmiskassoja, sillä käyn kaupassa keskitetysti tavallisesti noin pari kertaa viikossa ja laitan mielelläni ne tavarat sinne liukuhihnalle maksettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, itse laitan aina loheen omenan tarran.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kuulema myös vaihtavat hintalappuja, niin että naudan sisäfilepihvien hinta sattuu olemaan sama kuin tuorekurkun tai muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos jää kiinni niin heittä vaan "anteksi mina ei ymmartanu se kieli se siksi se vaara" ja mitään sanktioita ei tule.
Turha tuosta on syyttää vain hoonoo suomea puhuvia, kyllä niitä ketkuja tyyppejä löytyy muistakin ryhmistä.
Vierailija kirjoitti:
Verkkopankkikaan ei ole ilmainen vaikka siellä tekee itse kaikki työt ja hankkii tarvittavat välineetkin sitä varten. Itsepalvelukassojen ideana lienee välttää jonotusta etenkin jos ostanut vain vähän tavaraa. Minä ainakin suosin ihmiskassoja, sillä käyn kaupassa keskitetysti tavallisesti noin pari kertaa viikossa ja laitan mielelläni ne tavarat sinne liukuhihnalle maksettaviksi.
On verkkopankki huomattavasti halvempi kuin vastaavien asioiden hoitaminen pankin konttorissa.
Tästä syystä asioin aina ihmiskassalla. En halua tehdö hommia itse ja silti maksaa täyttä hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On verkkopankki huomattavasti halvempi kuin vastaavien asioiden hoitaminen pankin konttorissa.
Jo vuosia sitten pankit ohjasivat asiakkaita pois käyttämästä perinteisiä konttoreita riittävän suurilla palvelumaksuilla. Yhdessä vaiheessa niitä laskuja pystyi maksamaan maksuautomaateilla, joissa oli viivakoodinlukija ja niiden sisään laitettiin pankkikortti. En edes muista milloin olisi viimeksi käynyt varta vasten pankkikonttorissa, joiden aukioloajatkin ovat nykyisin hyvin tiukasti rajattu. Ne ovat nykyisin enemmänkin huomaamattomia toimistotiloja lähinnä laina- ja sijoitustoimintaa varten kuin muuta pankkiasiointia varten.
Koska kauppias tarvitsee uuden Teslan ja isomman purjeveneen.
Kiitos kun asioit meillä 👍
t.kauppias