Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
801/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei kehuisi Damianon ulkonäköä, jos Italia olisi ollut top 3:n ulkopuolella. Tämä on se totuus.

Jos käyt vaikka YouTube-videoiden kommentteja vilkuilemassa niin huomaat, että hehkutus alkoi viisuja tarkemmin seuraavien kohdalla jo silloin, kun Italian kappale ja video julkistettiin. Silloin ei vielä ollut voitosta tai edes ennakkosuosikin asemasta pienintäkään havaintoa.

En tiedä mitä tarkoitat tuolla. Joka tapauksessa, ainoastaan Damianon sosiaalinen status mahdollistaa naisten kosteutumisen. Jos tuon näköinen malli olisi Anttilan kuvastossa, niin hänestä ei olisi täällä seksipanokeskustelua.

Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan, joka olisi Anttilan kuvastossa edukseen. Kuuluu julkaisun tyyliin. 

Vierailija
802/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dick pic-miehet voisivat käydä katsomassa Italian esityksen ja ottaa oppia. Nainen syttyy vaikka punahaalarisesta, meikatusta, korkokenkäisestä miehestä, jos se vaan välittää oikeanlaista energiaa.

Dick pic -miehet kadehtivat Damianon laatikkoleukaa ja ajattelevat kaiken johtuvan pohjimmiltaan siitä

Mutta eikö laatikkoleuka olekin loppujen lopuksi se ratkaisevin tekijä, vaikka onhan se myös karismaattinen, itsevarma ja hyvä laulaja jne.? ;)

Sori vetää sut alas pilvilinnoistasi ja provoyrityksestäsi, mutta ei. Ratkaisevin tekijä (ainakin itselleni) hänen kohdallaan on nimenomaan tuo itsevarmuus, hänen lookinsa (kaikki vaatteet, korut ja meikit sisältäen) täydellinen omistaminen ja tuo karisma. Hänestä vaan ei saa silmiään irti. Hänessä on jtn magnetismia jonka vuoksi et saa silmiäsi irti hänestä, vaikka et edes tiedä mitä kohtaa hänessä tarkalleen katsot!

Yritätkö sanoa, että olen laatikkoleuka ja elättelen toiveita, että voisin olla yhtä suosittu naisten keskuudessa kuin Damiano? Vai olenko vain provoilija, joka ei oikeasti usko niin? Sun pitää valita jompikumpi vaihtoehto, et voi syödä kakkua ja pitää sitä. :)

Tässä ei kyllä ollut nyt järjen hiventäkään...

Kyllä siinä oli, mutta siinä kommentissa, johon vastasin, ei ollut. Joko se minun kommentti oli tehty tosissaan tai se oli provo/trollaus. Kumman veikkaat itse sen olleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le Parole Lontane musiikkivideo on yksi visuaalisesti kauneimmista videoista jonka olen nähnyt. Tekeekö muilla kipeää Damianon matala ääni? Tuossa biisissä hän venyttää jotakin sanaa pitkään (kuulostaa meeeeee). Karhea ja matala ääni tuntuu vatsanpohjassa asti.

Vierailija
804/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei kehuisi Damianon ulkonäköä, jos Italia olisi ollut top 3:n ulkopuolella. Tämä on se totuus.

Jos käyt vaikka YouTube-videoiden kommentteja vilkuilemassa niin huomaat, että hehkutus alkoi viisuja tarkemmin seuraavien kohdalla jo silloin, kun Italian kappale ja video julkistettiin. Silloin ei vielä ollut voitosta tai edes ennakkosuosikin asemasta pienintäkään havaintoa.

En tiedä mitä tarkoitat tuolla. Joka tapauksessa, ainoastaan Damianon sosiaalinen status mahdollistaa naisten kosteutumisen. Jos tuon näköinen malli olisi Anttilan kuvastossa, niin hänestä ei olisi täällä seksipanokeskustelua.

Niin, sillä tarkoitettiin sitä, että suurin osa alkaa seuraamaan vuoden viisuja joko semifinaaleissa tai finaaleissa. Tarkemmin viisuja tarkkailevat alkavat tsekkailla osallistujia heti, kun kunkin maan edustaja on selvillä. Itse näin Damianon vasta viikkoa ennen finaalia. Ja Damianossa iski nimenomaan ääni, tulkinta, kauniit kasvot ja seksiä tihkuva kehonkieli. Tyyli, eli vaatteet, meikki, tatuoinnit, korut vaikuttivat asiaan myös.

Harvemmin jostakin Anttilan kuvastosta kukaan hehkuttaa jotakin nimetöntä mallia, josta ei näe kuin yhden, liikkumattoman kuvan. Damianosta näemme liikehdinnän, kehonkielen, kuulemme äänen, aksentin ja tavan puhua, sekä sen miten hän ilmehtii. KAIKKI tämä vaikuttaa siihen karismaan ja vetovoimaisuuteen, jota hänessä ihailemme. Voisi ihan hyvin olla sadan fanin kannattaman indie-yhtyeen solisti, ja ihailisin ihan yhtälailla. Tässä ei statuksella ole mitään tekemistä asian kanssa.

Sori, ymmärrän että sua harmittaa, kun et itse tule koskaan saamaan samaa ihailua naisilta kuin D.

Tämä on niin totta! Itse kuuntelen biisit ensimmäisenä läpi katsomatta videota, ja jo silloin rakastuin hänen ääneensä. Kun sitten sen jälkeen katsoin musiikkivideon ja live-esiintymisiä se vain lisäsi koko paketin täydellisyyttä, koska hänen tapansa olla lavalla ja kameran edessä on niin magneettinen. Hänen ulkonäkönsä on toki todella jees, mutta ilman hänen ääntänsä, itsevarmuuttaan ja karismaansa unohtaisin hänet aika nopeasti.

Joo, tätä ei ihmiset (lue= ketjun miehet) tunnu tajuavan. Hyvännäköisiä miehiä on paljon, mutta se yksinään ei tee kenestäkään mielenkiintoista. Jos ei ole ulkonäöstä huolimatta itsevarmuutta ja tuntee olonsa epämukavaksi omassa nahassaan, eivät naiset kiinnostu. Juuri se, että Damiano on niin sinut itsensä kanssa, että uskaltaa vetää päälleen jopa naisten vaatteita, käyttää koruja ja meikata, tekee hänestä mielenkiintoisen. Maailmassa ei ole montaa ihmistä, jotka ovat sekä näin taitavia muusikkoja ja karismaattisia esiintyjiä, että uskaltavat rikkoa sukupuolirooleja/leikitellä rohkeasti erilaisilla tyyleillä. 

Vierailija
805/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on menny kyllä omasta mielestäni jotenkin ällöttäväks, vaikka itsekin olen kova Damianon fani. Lukiessani näitä teidän juttuja tunnen itseni aivan lapseksi, vaikka olen kyllä jo täysi-ikäinen.

Tässä on nyt sama juttu kuin Euroviisut-ketjussa, eli lainaan sieltä idean ja totean sinulle, että olet täysin vapaa ja myös velvollinen itse tuottamaan sisältöä. Eli älä panettele muita keskustelijoita vaan kirjoita se herttainen kiva sisältö, jota haluat lukea ja haluat muiden lukevan. Capiche?

Turha siinä luulla, että sinun oikeutesi on istuutua valmiisen pöytään arvostelemaan ja odottamaan muilta "arvoistasi" sisällöntuotantoa – ja vielä Aihe Vapaalla, jossa jokainen saa kirjoittaa mitä lystää. Itse asiassa nimenomaan sinun kaltaisesi metatasolle hyppäävät ketjukriitikot ovat ne, jotka pilaavat ketjut.

Olenkin kirjoittanut asiallista, mutta kuitenkin aiheeseen liittyvää sisältöä tähän ketjuun. Kyllä aihevapaalla on mielestäni oikeus sanoa, jos ketju saa epäilyttäviä piirteitä.

Vierailija
806/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koko ikäni rankempaa musiikkia seuranneena ja ihailleena en voi sanoa pitäväni kuumana.. Ei iske. Toki on nuori (itse 40v.),mutta jotenkin mies versio "heroin chic" - lookista.

Rumpali Eddie taas todella söötti ja aivan mielettömän upeat hiukset! (ja käytös ei ollut ylimielisen koppavaa viisuissa).

... Ehkä kiinnostaisi minkä ikäiset laulajaa nyt erityisen seksikkäänä pitävät?

No itse ainakin olen saman ikäinen kuin tuo laulaja (eli 22v) ja pidän tosi seksikkäänä. Mutta näyttäähän tuo aika paljon ikäistään vanhemmalta, niin en ihmettele jos vähän vanhempiakin naisia kiehtoo.

.. Ei nyt hirveästi näytä vanhemmalta. Itse en vaan pidä sexynä, enkä edes erityisen hyvännäköisenä, Eddiekin söötti, kaunis.

(koska olen 40v., ei vaan pysty seksualisoimaan noin nuoria. )

...tavallaan mietin, että aikoinaan Himin kultavuosina nuorempien keskuudessa Ville Valo oli tosi Hot kajaaleineen.

(toki mielestäni enemmän karismaakin kuin tällä Italian ihmeellä). No makuasioita.

Itse olen melkein 40 ja todellakin tunnen seksuaalista vetovoimaa parikymppisiin ihmisiin (noh lähinnä miehiin), enkä koe siitä pienintäkään tunnontuskaa. Minulla ei ole mitään outoja estoja, eikä "sääntöjä" että naisena saan kokea vetoa vain ikäisiini tai itseäni vanhempiin miehiin. Parikymppiset on kuitenkin jo aikuisia, eikä mitään teinejä enää.

Vierailija
807/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dick pic-miehet voisivat käydä katsomassa Italian esityksen ja ottaa oppia. Nainen syttyy vaikka punahaalarisesta, meikatusta, korkokenkäisestä miehestä, jos se vaan välittää oikeanlaista energiaa.

Dick pic -miehet kadehtivat Damianon laatikkoleukaa ja ajattelevat kaiken johtuvan pohjimmiltaan siitä

Mutta eikö laatikkoleuka olekin loppujen lopuksi se ratkaisevin tekijä, vaikka onhan se myös karismaattinen, itsevarma ja hyvä laulaja jne.? ;)

Sori vetää sut alas pilvilinnoistasi ja provoyrityksestäsi, mutta ei. Ratkaisevin tekijä (ainakin itselleni) hänen kohdallaan on nimenomaan tuo itsevarmuus, hänen lookinsa (kaikki vaatteet, korut ja meikit sisältäen) täydellinen omistaminen ja tuo karisma. Hänestä vaan ei saa silmiään irti. Hänessä on jtn magnetismia jonka vuoksi et saa silmiäsi irti hänestä, vaikka et edes tiedä mitä kohtaa hänessä tarkalleen katsot!

Yritätkö sanoa, että olen laatikkoleuka ja elättelen toiveita, että voisin olla yhtä suosittu naisten keskuudessa kuin Damiano? Vai olenko vain provoilija, joka ei oikeasti usko niin? Sun pitää valita jompikumpi vaihtoehto, et voi syödä kakkua ja pitää sitä. :)

Tässä ei kyllä ollut nyt järjen hiventäkään...

Miehillä tuntuu olevan hätääntynyt tarve saada meidät keskustelemaan heistä itsestään tässä ketjussa Måneskinin sijaan. Moving on, parempi melkein jättää huomiotta.

Vierailija
808/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Le Parole Lontane musiikkivideo on yksi visuaalisesti kauneimmista videoista jonka olen nähnyt. Tekeekö muilla kipeää Damianon matala ääni? Tuossa biisissä hän venyttää jotakin sanaa pitkään (kuulostaa meeeeee). Karhea ja matala ääni tuntuu vatsanpohjassa asti.

Se on niin kaunis että itkettää. Ja se Damianon savunpuhalluskohta / huulipunanlaittokohta noin kohdasta 1:40 eteenpäin...

Vierailija
809/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koko ikäni rankempaa musiikkia seuranneena ja ihailleena en voi sanoa pitäväni kuumana.. Ei iske. Toki on nuori (itse 40v.),mutta jotenkin mies versio "heroin chic" - lookista.

Rumpali Eddie taas todella söötti ja aivan mielettömän upeat hiukset! (ja käytös ei ollut ylimielisen koppavaa viisuissa).

... Ehkä kiinnostaisi minkä ikäiset laulajaa nyt erityisen seksikkäänä pitävät?

No itse ainakin olen saman ikäinen kuin tuo laulaja (eli 22v) ja pidän tosi seksikkäänä. Mutta näyttäähän tuo aika paljon ikäistään vanhemmalta, niin en ihmettele jos vähän vanhempiakin naisia kiehtoo.

.. Ei nyt hirveästi näytä vanhemmalta. Itse en vaan pidä sexynä, enkä edes erityisen hyvännäköisenä, Eddiekin söötti, kaunis.

(koska olen 40v., ei vaan pysty seksualisoimaan noin nuoria. )

...tavallaan mietin, että aikoinaan Himin kultavuosina nuorempien keskuudessa Ville Valo oli tosi Hot kajaaleineen.

(toki mielestäni enemmän karismaakin kuin tällä Italian ihmeellä). No makuasioita.

Itse olen melkein 40 ja todellakin tunnen seksuaalista vetovoimaa parikymppisiin ihmisiin (noh lähinnä miehiin), enkä koe siitä pienintäkään tunnontuskaa. Minulla ei ole mitään outoja estoja, eikä "sääntöjä" että naisena saan kokea vetoa vain ikäisiini tai itseäni vanhempiin miehiin. Parikymppiset on kuitenkin jo aikuisia, eikä mitään teinejä enää.

Kerro lisää itsestäsi! No ei.

Vierailija
810/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano tankotanssimassa vanhassa X Factor-esityksessä

Miten tällainen seksikkyys on edes mahdollista.

Vierailija
811/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas Tubesta Zitti e buonin akustinen versio. Hyvä sekin!

Vierailija
812/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, hänen on pakko olla jostain toiselta planeetalta. Ei noin täydellinen olento voi olla tästä maailmasta <3

Vierailija
813/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin kaunis että itkettää. Ja se Damianon savunpuhalluskohta / huulipunanlaittokohta noin kohdasta 1:40 eteenpäin...

Tuo raspiääni. I have no words...

Vierailija
814/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on menny kyllä omasta mielestäni jotenkin ällöttäväks, vaikka itsekin olen kova Damianon fani. Lukiessani näitä teidän juttuja tunnen itseni aivan lapseksi, vaikka olen kyllä jo täysi-ikäinen.

Tässä on nyt sama juttu kuin Euroviisut-ketjussa, eli lainaan sieltä idean ja totean sinulle, että olet täysin vapaa ja myös velvollinen itse tuottamaan sisältöä. Eli älä panettele muita keskustelijoita vaan kirjoita se herttainen kiva sisältö, jota haluat lukea ja haluat muiden lukevan. Capiche?

Turha siinä luulla, että sinun oikeutesi on istuutua valmiisen pöytään arvostelemaan ja odottamaan muilta "arvoistasi" sisällöntuotantoa – ja vielä Aihe Vapaalla, jossa jokainen saa kirjoittaa mitä lystää. Itse asiassa nimenomaan sinun kaltaisesi metatasolle hyppäävät ketjukriitikot ovat ne, jotka pilaavat ketjut.

Mietipä, jos täällä av:llä olisi samanlainen ketju jostain naislaulajasta. Pidettäisiin objektivointina ja seksisminä, ja poistoon menisi samantien. Mutta miehen ollessa kyseessä sama on ihan ok?

Vierailija
815/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2017. Damianohan on tässä alle 20-vuotias. Aika tuhmaa! 😁

Vierailija
816/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä, jos täällä av:llä olisi samanlainen ketju jostain naislaulajasta. Pidettäisiin objektivointina ja seksisminä, ja poistoon menisi samantien. Mutta miehen ollessa kyseessä sama on ihan ok?

No mutta, jos naislaulaja olisi kyseessä, niin yhtäkään hänen taitojaan tai olemustaan ylistävää kommenttia ei miehiltä tulisi siihen keskusteluketjuun. Siinä ketjussa pääosassa ei olisi edes kyseisen naislaulajan ulkoiset avut, vaan se olisi täynnä spekulaatiota hänen rintojen tai vulvan ulkomuodosta, emättimen tiukkuudesta, ja että ottaisikohan suihin ja antaisiko kakkosta. Ja hyvin eläväisesti kerrottuja kuvauksia siitä, mitä ketjun miehet hänelle haluaisi tehdä. Tämä ketju on aika kesy, suurimmaksi osaksi sitä taitojen, karisman ja ulkomuodon kehumista, semmoisia pervomamma-kommentteja ei ole kuin kourallinen. Ja eikö ole kiva, kun palstalla kerrankin kehutaan miestä?

Vierailija
817/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
818/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Vooi, menikö úlilla tunteisiin? 

Vierailija
819/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Kuinka katkera pitää olla, että pitää tällainenkin ketju yrittää saada pois?

Vierailija
820/22098 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nyt on kumma kun naiset ei saa edes laulajaa ihailla.