Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
7361/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vähän alakuloinen päivä, joten linkitänpä alakuloista iltamusaa suosikkilivestäni:

https://play.rtl.it/1/suite-1025-prime-time-live/tutti-i-brani/maneskin…

Huomenna pitäis tosiaan tulla uusi live, toivottavasti ei enää lykkäänny! Odotan innolla :)

Vierailija
7362/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut vähän alakuloinen päivä, joten linkitänpä alakuloista iltamusaa suosikkilivestäni:

https://play.rtl.it/1/suite-1025-prime-time-live/tutti-i-brani/maneskin…

Huomenna pitäis tosiaan tulla uusi live, toivottavasti ei enää lykkäänny! Odotan innolla :)

Tää on ihanan rosoinen versio Le parole lontanesta 💜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomista odotan innolla ei ole muuten missään ollut edes mitään infoa että mitä biisejä esittivät siellä, hyvin on fanit olleet hiljaa, toivottovasti tulis vasta illemmalla kun ois kauheeta olla töissä eikä vois katsoa sitä heti lol

Vierailija
7364/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään skandinaavi miehistä, sellasista viikingeistä.

N23

Vierailija
7365/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Idde! Näiden kuvien ja tunnelmien jälkeen on mukava mennä nukkumaan ja odottelemaan Damiano-unia. Tosin mulla on sellainen ongelma, että unissa kaikki kivatkin asiat muuttuu ikäviksi/oudoiksi, joten Tokmannin tarjouslehti -tarina osui ja upposi 😁

Vierailija
7366/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Oh hi! Tässä kollaasissa yksi kuva mitä en oo ennen nähnytkään....

https://simping-over-maneskin.tumblr.com/post/657111739116257280/i-wann…

Piti pistää silmät kiinni puolivälissä koska en ole ihan varma, minkä ikäinen D on tuossa yhdessä kuvassa 👀

sama hmm  taitaa olla  teiniajoilta n. 16-17?

Vierailija
7367/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Idde! Näiden kuvien ja tunnelmien jälkeen on mukava mennä nukkumaan ja odottelemaan Damiano-unia. Tosin mulla on sellainen ongelma, että unissa kaikki kivatkin asiat muuttuu ikäviksi/oudoiksi, joten Tokmannin tarjouslehti -tarina osui ja upposi 😁

Mä oon nyt pitänyt puhuttelun mun viimeöiselle uniminälle, että jos Damiano vielä tulee kylään niin arkiasioista voisi ehkä hetkeksi yrittää irtaantua.

-se Tokmanni-unennäkijä

Vierailija
7368/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Piti pistää silmät kiinni puolivälissä koska en ole ihan varma, minkä ikäinen D on tuossa yhdessä kuvassa 👀

Näin tässä joku päivä jotain hälyä että joku liian nuori kuva kiertää, voi siis olla.

Vierailija
7369/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nyt pitänyt puhuttelun mun viimeöiselle uniminälle, että jos Damiano vielä tulee kylään niin arkiasioista voisi ehkä hetkeksi yrittää irtaantua.

-se Tokmanni-unennäkijä

Kiitän vielä unen jakamisesta, sain niin makeat naurut 😊

Vierailija
7370/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Näin tässä joku päivä jotain hälyä että joku liian nuori kuva kiertää, voi siis olla.

Eipä tuo kovin x-rated silti ole, vatsalihakset näkyy, ja itse mitä luultavimmin julkaistu. Not feeling guilty.

Vierailija
7371/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös ne jossain uudehkossa haastattelussa sanonut ettei niitä haittaa jos niiden alastonkuvia tulee julkisuuteen koska ovat hot anyways? mutta joo toi  kuva on ehkä vähän hmm mutta mistähän toi kuva on tullut julkisuuteen?

Vierailija
7372/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idden ehtymättömät materiaalivarannot 😂

Vierailija
7373/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se Tokmanni-unennäkijä

Hyvää yötä kaikille ja toivottavasti manifestointi auttaa - sillä pystyy tunnetusti vaikuttamaan uniin, jos esim. kysyy itseltään ennen nukahtamista kysymyksiä, joihin haluaa vastauksen. Joten ei muuta kuin kysymykset tulille: mitä D tekee pöydälläni? Onko hänellä vaatteita? Tarvitseeko olla? Mitä tunteita minussa herää?

Huomiseen taas ihastelijat ❤

Vierailija
7374/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Eipä tuo kovin x-rated silti ole, vatsalihakset näkyy, ja itse mitä luultavimmin julkaistu. Not feeling guilty.

Samanlaisia kuvia on sen omassa instassa, jos nyt puhutaan niistä alaston- muttei kriittiset paikat näy- kuvista? Vai mistä kuvista, olen pihalla!

Vierailija
7375/22168 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idden ehtymättömät materiaalivarannot 😂

We havent even got started yet 😌

Vierailija
7376/22168 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jaksatte meuhkata tästä hintelän mafioson näköisestä italiaanosta?

Vierailija
7377/22168 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se tienvarsivideo oli liikaa...

Postaillaan linkkiä jossain vaiheessa uudestaan, jos muidenkin kavereita kiinnostaa.

Kiitos Iddelle 😁

Vierailija
7378/22168 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torna a casa, toi liveveto. Siis mun sydän sulaa. On ihan uskomattoman taitava käyttämään ääntään, tunne välittyy laulusta. ❤ Ja bändi muutenkin. Hitto pakko päästä keikalle!

Vierailija
7379/22168 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torna a casa, toi liveveto. Siis mun sydän sulaa. On ihan uskomattoman taitava käyttämään ääntään, tunne välittyy laulusta. ❤ Ja bändi muutenkin. Hitto pakko päästä keikalle!

Se akustinen vevo-versio on kultaa!

Vierailija
7380/22168 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, olin innoissani kun löysin viimein facebookin kautta Vent'annin live-esityksen jota olen pitkään etsinyt ja yritin linkata sen tännekin. Unohdin, että facebook-linkit on palstalle myrkkyä, sinne hukkui tarkistuksen syövereihin.

Jospa twitter kelpaisi, sattui löytymään sieltäkin :) Tykkään noista asuista!

https://twitter.com/chetempochefa/status/1323032042758672388

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan