Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (7507)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta Iwbys -musavideosta, että onkohan sen ohjannut sama kaveri kuin Zitti e buoni -musiikkivideon? Mun mielestä ne on tyyliltään samankaltaiset. Lukeeko jossain ketkä on heidän musavideoita ohjannut?
Muistaakseni luin jostakin, että sama ohjaaja, todellakin

On eri, tämä on IWBYSin, Simone Bozzelli, 27 v näköjään

https://www.imdb.com/name/nm8613665/

Ja ZEBin on ohjannut Simone Peluso.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tajusin vasta äskettäin instaa selatessa, että Damianon euroviisuasuunhan piti kuulua paita, mutta (yllättäen :D) se ei ollut päällä. Oikeastaan vähän harmi, röyhelötyylin ystävänä olisin mielellään nähnyt senkin esiintymisasussa. Moni on varmasti eri mieltä ;)

https://www.instagram.com/p/CPL1yqjN-Zm/

https://www.instagram.com/p/CPOOQseq255/

Kyllä mullekin olisi tuo paita maistunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Idde kirjoitti:
Hyvä että ovat keskenään Casa de Måneskinissa ja hengailevat yhdessä - sielu saa lepoa vaikkei ruumis saisikaan 💕

Ethan voisi myös tanssahdella meille pienen tanssin alushoususillaan, grazie!

Tätä me voitaisiin seuraavaksi toivoa ihan porukalla. 🤞

Vierailija

Mitä. Ihmettä.

Mun kommentti positiivisesta elämänmuutoksesta Måneskinin ansiosta sitten poistui.

T. Se "Elämä on hyvää" kirjoittanut

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi miten ihana video, ihan silkkaa ASMR:ää! Ja miten jumalaisen kaunis Damiano.

Tää on kaunis <3

Måneskinin omassa postauksessa oli tämä tekstinä, varmaankin puheen käännös:

The lights go up, the heart rate accelerate. A deafening noise, a warmth that invades the whole body. It’s getting naked, it’s revealing one’s own scars and victories. It’s the ultimate expression of ourselves, it’s chemistry, it’s destiny, it’s fate. It’s finding a similar soul, living your dreams throughout others, it’s sharing. It’s a hidden face, elusive, unreachable. It’s the research itself. It’s the passion that burns in the veins, that makes the temple throb. That tightens the lungs and stops your breath. Then we take a breath, we touch the strings, pull the skins and warm up the voices. We enter the beauty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä. Ihmettä.

Mun kommentti positiivisesta elämänmuutoksesta Måneskinin ansiosta sitten poistui.

T. Se "Elämä on hyvää" kirjoittanut

Täältä lähtee ihan kaikki taas tänään, varsinkin syvällisemmät pohdinnat. Mutta oli kiva lukea elämänmuutostarina :)

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Hyvä että ovat keskenään Casa de Måneskinissa ja hengailevat yhdessä - sielu saa lepoa vaikkei ruumis saisikaan 💕

Ethan voisi myös tanssahdella meille pienen tanssin alushoususillaan, grazie!

Tätä me voitaisiin seuraavaksi toivoa ihan porukalla. 🤞

Jos vielä hieman läpsäyttelisi takamustaan niin se olisi molto bello.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tää tyttö joka kääntää noita Damianon tyttöystävän instajuttuja oli eilen pitänyt seuraajiensa kanssa instaliven ja yllättäen siinä loppupuolella Giorgia oli tullut mukaan siihen liveen (joku oli laittanut Giorgialle viestiä siitä) ja kommentoinut jotain, oli jonkinmoinen yllätys tälle tytölle, en kyllä itse tie miten suhtautuisin tommoseen että oma 'idoli' tulis yhtäkkiä mukaan ja kommentois kaikkea kivaa

Voi miten kiva ele! Siinä vois kyllä mennä pasmat pahasti sekaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken eka kertaa I wanna be your slave -biisin official videon, ja se oli kyllä minun makuuni too much. Edelleen se Euroviisu-look minun mielestä paras ja puhuttelevin.

Ei se ollut ihan minunkaan makuun, mutta toisaalta ihan sellainen kuin etukäteen oletinkin. Eniten oikeastaan häiritsi se kauhuleffa-aspekti :D Olis ne siitä kuitenkin hurjemmankin voinut tehdä, mutta ehkä se ei olisi sitten enää toiminut positiivisessa mielessä huomion lisääjänä.

Ymmärrän, en itekään ole mikään kauhukuvaston fani, mutta tuolla videolla se kaikki kuumuus kyllä sivuutti nuo ns. pelottavat osuudet. :)

Mikä oli kauhukuvastoa? Se olkapään niksutusko? En tunne genreä yhtään niin en tunnista?

No ehkä se olkapäähommakin, mutta lähinnä nuo piilolinssi/silmienpyörittelyt.

Mulle tuli sellainen fiilis, että noilla viitattiin varmasti johonkin toiseen videoon. Olisikohan näitä IWBYS:in intertekstuaalisia viitteitä jo koottu jonnekin? Uskallanko katsoa Tumblrista vai tipunko taas kaninkolon kautta dark siden puolelle 😁

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken eka kertaa I wanna be your slave -biisin official videon, ja se oli kyllä minun makuuni too much. Edelleen se Euroviisu-look minun mielestä paras ja puhuttelevin.

Ei se ollut ihan minunkaan makuun, mutta toisaalta ihan sellainen kuin etukäteen oletinkin. Eniten oikeastaan häiritsi se kauhuleffa-aspekti :D Olis ne siitä kuitenkin hurjemmankin voinut tehdä, mutta ehkä se ei olisi sitten enää toiminut positiivisessa mielessä huomion lisääjänä.

Ymmärrän, en itekään ole mikään kauhukuvaston fani, mutta tuolla videolla se kaikki kuumuus kyllä sivuutti nuo ns. pelottavat osuudet. :)

Mikä oli kauhukuvastoa? Se olkapään niksutusko? En tunne genreä yhtään niin en tunnista?

Mulle tuli sellainen fiilis, että noilla viitattiin varmasti johonkin toiseen videoon. Olisikohan näitä IWBYS:in intertekstuaalisia viitteitä jo koottu jonnekin? Uskallanko katsoa Tumblrista vai tipunko taas kaninkolon kautta dark siden puolelle 😁

Se on kyllä Tumblrissa aina hyvin akuutti vaara. 🙈 Let's be careful out there!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Varmasti niitä jossain on, ja kaninkolot on todellinen uhka :D

Ulkoa muistan vain spekulaatiot punainen kenkä - naisiin kohdistuvan väkivallan kitkeminen, punainen tähti - mahdollisesti viittaus The Clashiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
se Saksan keikka tuleekin vasta youtubeen Maanantaina

Voi ei, mä niin kaipasin pitkän päivän iltaan piristystä :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näitä viestejä sitten poistelee joku, joka ei kestä heteroseksuaalisten naisten tavallisia juttuja? Vaikka me kestetään tiedän juttuja. Eritt'in epätasa-arvoista ja eripuraa luovaa.

Multa on kadonneet melkein kaikki jutut ja linkit täältä, mutta en olekaan Oikea Heteroseksuaali Nainen joka puhuu vain Niitä Parempia tavallisia juttuja, vaan biseksuaali patonkiosaston edustaja.

Jep, tuli kanssa sellainen fiilis että ei-heterona ei vissiin ole tervetullut ketjuun kun ei puhu "heteronaisten tavallisia juttuja".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poistelut johtuu vaan osittain aiheestakaan, samasta aiheesta näköjään osa jää ja osa liputetaan. Ei kannata ruveta tappelemaan aiheen tiimoilta, sitähän siinä halutaan. Chattimeininki toimi eilen ihan hyvin, trollikampa mukaan vaan ja pitkään pohditut viestit itselle talteen että ne voi sit postata uudestaan :)

No pisti vaan silmään tuossa yhdessä viestissä "me" heteronaiset ja sitten "ne", en tiedä, kehen viittasi. Muistuttelen vaan, että kyllä me ei-heterotkin ollaan ihan tavallisia naisia.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Joo mäkin näin sen haastattelun jossa kertoivat että Iwbys -videon ohjaaja on joku heidän kaveri/kaverin kaveri, mutta mietin vaan että oisko ollut sama ohjaaja Zeb -videolla kun ne on mielestäni niin saman tyyliset. En ole ikinä tullut YouTubesta katsoneeksi että kuka on videon ohjannut, kiitos vinkistä että siellä siis semmoinen lukee 🙂.
-se joka alunperin pohti että onko videoilla sama ohjaaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä juteltu viisujen aikaan? En silloin vielä ollut ketjussa. Tämä tuli vastaan kun hain ihan eri Måneskin-juttua. Aika erikoinen nosto iltalehdeltä, ja aika erikoista on ollut Victorian isoäidiltäkin kommentoida äitiä, vaikka toisaalta ymmärrettävää.

Itsekin mietin kun katsoin viisufinaalissa itkeviä Victoriaa (ja Thomasia) jossain klipissä, että kyllä siinä varmasti käy mielessä, että äiti oothan musta ylpee <3

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/77a8912a-484f-4e69-9253-b6d4c98...

Ei ole tainnut tulla täällä esiin. On ollut kyllä rankka kokemus nuorelle tytölle. :(

Niinpä. AIka lailla samoihin aikoihin ovat alkaneet panostaa täysillä bändiin. Ja se on kantanut näin pitkälle :)

Sivut