Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Ennakkotarkistus näyttää tänään olevan hieman tiukempi kuin joskus aiemmin, joten saakohan täällä puhua ollenkaan Ethanin *köh* erityisominaisuuksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Marlena-teksti fanclubin twitterissä oli kiva. Liittyy Le parole lontane -videoonkin.
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1417574084821594119
Tuo tulkinta Marlenan jäähyväisistä on kaunis, en osannut ajatella sitä niin. Me myöhäisemmät fanit saadaan kuulla Marlena muistoina - ja olla marlenoita <3
En mäkään ollut osannut ajatella sitä lopullisina jäähyväisinä, vaikka pidinkin selvänä, että videolla jokaisen luona vieraileva tyttö ilmentää Marlenaa. Olin tulkinnut sen niin, että luovuuden muusa on muutenkin hetkellinen vieras, häipyy ja tulee taas... Ja itse asiassa olen toivonut, että Marlena seikkailisi joissain tulevissakin (italiankielisissä?) teksteissä, mutta voi olla, että ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli ekoja biisejä, joista jäin bändiin koukkuun. D mustassa poolossa ja farkuissa, toimii.... Erittäin mieleinen (cover)veto muutenkin!
Nää on hauskoja kuulla, että mikä on kellekin ollut se koukuttava juttu! Mullehan se oli Le parole lontane (biisi + video) sen jälkeen, kun viisujen voittajaesitys (eli se vähän riehakkaampi versio ZEBistä) oli jäänyt jännästi päähän kummittelemaan. Le parole lontanen kuultuani ja nähtyäni ei olekaan ollut enää paluuta normaaliin elämään. 😃
Kerroin pitkän sepustuksen omasta tiestäni Måneskinin pariin, mutta se jäi valitettavasti ennakkotarkistuksen kynsiin... no, säärenvilautus lehdistötilaisuudessa ja long story short, täällä ollaan ja pysytään.
Se oli kyllä kohtalokas vilautus. 😅
Ikinä ei muuten selvinnyt, koska ne housut katosi jalasta lopullisesti. Repeäminen ja repiminen on tarkasti dokumentoitu, mutta lopulta oli jalassa kai pelkät alushousut? Måneskin-mysteeri.
Ei kai ne ihan kokonaan hävinneet, toinen lahje vaan?
Ehkä se sitten on vaan kaupunkilegenda.
Vierailija kirjoitti:
Ennakkotarkistus näyttää tänään olevan hieman tiukempi kuin joskus aiemmin, joten saakohan täällä puhua ollenkaan Ethanin *köh* erityisominaisuuksista?
Rumpusetistä? Eiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli ekoja biisejä, joista jäin bändiin koukkuun. D mustassa poolossa ja farkuissa, toimii.... Erittäin mieleinen (cover)veto muutenkin!
Nää on hauskoja kuulla, että mikä on kellekin ollut se koukuttava juttu! Mullehan se oli Le parole lontane (biisi + video) sen jälkeen, kun viisujen voittajaesitys (eli se vähän riehakkaampi versio ZEBistä) oli jäänyt jännästi päähän kummittelemaan. Le parole lontanen kuultuani ja nähtyäni ei olekaan ollut enää paluuta normaaliin elämään. 😃
Kerroin pitkän sepustuksen omasta tiestäni Måneskinin pariin, mutta se jäi valitettavasti ennakkotarkistuksen kynsiin... no, säärenvilautus lehdistötilaisuudessa ja long story short, täällä ollaan ja pysytään.
Se oli kyllä kohtalokas vilautus. 😅
Ikinä ei muuten selvinnyt, koska ne housut katosi jalasta lopullisesti. Repeäminen ja repiminen on tarkasti dokumentoitu, mutta lopulta oli jalassa kai pelkät alushousut? Måneskin-mysteeri.
Joooooo! Kun se kuningasboa oli teipattu kiinni siihen toiseen lahkeeseen polven alapuolelle saakka, niin se säilyi!!!
AI KAMALA! mitä tänne pitää kirjoittaa ollakseen ketjussa arvostettu henkilö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Marlena-teksti fanclubin twitterissä oli kiva. Liittyy Le parole lontane -videoonkin.
Tuo tulkinta Marlenan jäähyväisistä on kaunis, en osannut ajatella sitä niin. Me myöhäisemmät fanit saadaan kuulla Marlena muistoina - ja olla marlenoita <3
En mäkään ollut osannut ajatella sitä lopullisina jäähyväisinä, vaikka pidinkin selvänä, että videolla jokaisen luona vieraileva tyttö ilmentää Marlenaa. Olin tulkinnut sen niin, että luovuuden muusa on muutenkin hetkellinen vieras, häipyy ja tulee taas... Ja itse asiassa olen toivonut, että Marlena seikkailisi joissain tulevissakin (italiankielisissä?) teksteissä, mutta voi olla, että ei.
Kuulen myös mielelläni Marlenasta jatkossakin, nähtäväksi jää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumpusetistä? Eiköhän.
Että, jos vaikka vähän kapulalla paukuttaa kireää kalvoa, niin se on sitten rummutusta. Muistakaa nyt jatkossa.
AI KAMALA! mitä tänne pitää kirjoittaa ollakseen arvostettu ja kunnioitettu ketjulainen.
INSTAGRAMISSA VIDEO DAMIANOSTA ALUSHOUSUISSA TREENIKSELLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen myös mielelläni Marlenasta jatkossakin, nähtäväksi jää :)
Liittyykö tarinaan myös Kipparikvartetti ja Sanni??? Vai olenko taas ulkona kuin lumiukko?
"Mut nimeä kaksi kaunista,
Sanni ja Marleena
Ne säilyy ainaisesti
poikien muistoissa
Ah Sannikka oot ulpukka
kuin valkolumpeen kukka
Ah Marleena oot pullukka,
sydämeni rauhan hukka"
Tässä alushousuisillaan tanssiva Damiano heille, jotka eivät näe IG-stooreja:
Vai ovatko kuitenkin uikkarit 🧐
Vierailija kirjoitti:
INSTAGRAMISSA VIDEO DAMIANOSTA ALUSHOUSUISSA TREENIKSELLÄ.
Eilinen veikkaus että pojat soittavat ilman housuja, ei mennytkään kovin pieleen 😜
Vierailija kirjoitti:
on ilmeisesti kuumaa studiossa tai musa on niin kuumaa että on alkkareillaan lol
Hyvin manifestoitu, siskot <3 Ei tullut pelkkää kuvaa vaan ihan video.
Vierailija kirjoitti:
joo voipi olla
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan mennä uudestaan katsomaan 🔍 luulen että olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on ilmeisesti kuumaa studiossa tai musa on niin kuumaa että on alkkareillaan lol
Damiano on ilmeisesti erittäin lämminverinen: milloin puuttuu housut tai paita, milloin ne repeävät/revitään päältä yllättäen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan mennä uudestaan katsomaan 🔍 luulen että olet oikeassa.
Katsoin viidesti, mutta en tullut vielä varmaan loppupäätelmään. Täytynee vilkaista vielä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin manifestoitu, siskot <3 Ei tullut pelkkää kuvaa vaan ihan video.
Todellakin! Kiitos siskot, kiitos Damiano 🙏