Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
6961/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on yksi ja sama muiden ihastelijoiden taustat ja se, mitä osa-alueita kukin haluaa ihastella ja mitkä jättää vähemmälle, kunhan ihastellaan :)

Sinkkujulkaisun voi ensiesittää näinkin, tykkään tyylistä. Victorian ja Damianon asuero on hauska, nykyään ovat niin tarkkoja siitä että sointuu yhteen :D

Vierailija
6962/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selasin tuossa muuten Måneskin-aiheista kansiotani, jonne olen laitellut satunnaisesti linkkejä talteen tässä pian parin kuukauden ajan. Voin kertoa, että jos jotkut edelleen yrittää häiritä meidän mukavaa jutustelua, niin täältä kuulkaas pesee ja linkoaa kuumaa kuvaa & koostetta toisensa perään. :D

Ihanaa, anna tulla vaan eikä pieni kertauskaan haittaa. Pidetään tämä tänään hyvän mielen ketjuna ja annetaan Ylis/PS/muiden trollien mellastaa keskenään. Tämä heinäkuu voi nyt olla tällaista, mutta mehän fanitetaan Måneskiniä ja Damianoa vielä dyksyööäki on ❤️ Yksi trolli yrittää poistattaa ketjun jostain katkeruudesta johtuen ja loput ovat poliittisesti motivoituneita, joten vastaaminen ei johda yhtään mihinkään.

Ja voi kuulkaa, mullakin on nyt lomalla ja myöhemmin etätöissä aikaa vaikka kuinka. Sekä ehtymätön määrä uutta ja vanhaa materiaalia postattavaksi 🍭🍭🍭

Sinulle kerrottiin jo ketjun alkupuolella, että täällä on useampi persunainen ihastelemassa. Ethän siis kutsu kanssaihastelijoita ps-trolleiksi, kaikki naiset kun eivät luuloistasi huolimatta ole vihreitä.

Voi harmi, jos loukkasin sinua. Täytyyhän minun tietenkin varjella sellaisen ihmisen tunteita, joka ajaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä, naisia ja erivärisiä ihmisiä polkevaa politiikkaa. Varsinkin ketjussa, jossa keskustellaan naisten vaatteisiin pukeutuvasta, syrjintää vastustavasta miehestä. Koetan muistaa jatkossa, että syrjivää ja vihamielistä politiikkaa kannattaville mammoille täyty antaa tilaa ketjussa. Esimerkiksi itse seksuaalivähemmistöön kuuluvana naisena annan tietenkin täyden mielipiteenvapauden ihmisille, joiden mielestä en ansaitse samoja oikeuksia kuin heterotkin.

Paitsi että sorry not sorry.

Tää on aina niin mahtavaa kuulla kun persunainen pahoittaa mielensä ja uhriutuu :D Eikö nämä ymmärrä, että italialaisenkin fanittaminen on ulkomaalaisten suosimista ja suomalainen puhdas rotuperimä menee kuralle kun haluatte lapsen Damianon kanssa? ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6963/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakkaat siskot! Linkin takana dramaattinen video Ethanista ja ilmapallosta 🙈❤️

https://www.instagram.com/p/CQag0npKMHX/

Miten joku voi olla noin söpö :D <3

Vierailija
6964/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen vielä:

https://simping-over-maneskin.tumblr.com/post/656498164683194368/when-d…

NYT pistän itseni horny jailiin loppupäiväksi, kun heti aamusta lähti hommat tälle uralle

Aamu ei voi olla huono kun tällaisia näkee heti alkajaisiksi ❤️

Vierailija
6965/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakkaat siskot! Linkin takana dramaattinen video Ethanista ja ilmapallosta 🙈❤️

https://www.instagram.com/p/CQag0npKMHX/

Miten joku voi olla noin söpö :D <3

Niin. Jotkut ilmapallot vaan on noin söpöjä.

;P

Vierailija
6966/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen vielä:

https://simping-over-maneskin.tumblr.com/post/656498164683194368/when-d…

NYT pistän itseni horny jailiin loppupäiväksi, kun heti aamusta lähti hommat tälle uralle

Hotter than Hell

Vierailija
6967/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tää jätkä on? Ihan tuntematon ukko.

Vierailija
6968/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video, jota en tiennyt tarvitsevani juuri nyt:

Vierailija
6969/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran: Damiano tietää, mitä tekee. He knows he's hot and he's mocking us.

Vierailija
6970/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selasin tuossa muuten Måneskin-aiheista kansiotani, jonne olen laitellut satunnaisesti linkkejä talteen tässä pian parin kuukauden ajan. Voin kertoa, että jos jotkut edelleen yrittää häiritä meidän mukavaa jutustelua, niin täältä kuulkaas pesee ja linkoaa kuumaa kuvaa & koostetta toisensa perään. :D

Ihanaa, anna tulla vaan eikä pieni kertauskaan haittaa. Pidetään tämä tänään hyvän mielen ketjuna ja annetaan Ylis/PS/muiden trollien mellastaa keskenään. Tämä heinäkuu voi nyt olla tällaista, mutta mehän fanitetaan Måneskiniä ja Damianoa vielä dyksyööäki on ❤️ Yksi trolli yrittää poistattaa ketjun jostain katkeruudesta johtuen ja loput ovat poliittisesti motivoituneita, joten vastaaminen ei johda yhtään mihinkään.

Ja voi kuulkaa, mullakin on nyt lomalla ja myöhemmin etätöissä aikaa vaikka kuinka. Sekä ehtymätön määrä uutta ja vanhaa materiaalia postattavaksi 🍭🍭🍭

Sinulle kerrottiin jo ketjun alkupuolella, että täällä on useampi persunainen ihastelemassa. Ethän siis kutsu kanssaihastelijoita ps-trolleiksi, kaikki naiset kun eivät luuloistasi huolimatta ole vihreitä.

Voi harmi, jos loukkasin sinua. Täytyyhän minun tietenkin varjella sellaisen ihmisen tunteita, joka ajaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä, naisia ja erivärisiä ihmisiä polkevaa politiikkaa. Varsinkin ketjussa, jossa keskustellaan naisten vaatteisiin pukeutuvasta, syrjintää vastustavasta miehestä. Koetan muistaa jatkossa, että syrjivää ja vihamielistä politiikkaa kannattaville mammoille täyty antaa tilaa ketjussa. Esimerkiksi itse seksuaalivähemmistöön kuuluvana naisena annan tietenkin täyden mielipiteenvapauden ihmisille, joiden mielestä en ansaitse samoja oikeuksia kuin heterotkin.

Tässä taad yksi, joka perustaa näkemyksensä ei puolueista Iikka Kiven Twitter-antiin.

Täällä on ihan liian paljon ihmisiä, joilla on IG tai FB tai Twitter tai YT tai Spotify tykkäykset ja tilastot elämänsä säätelijänä. Teiltä jää oikeaa, hyödyllistä, omilla aivoillaan ajattelua ihan liikaa pois. Reagoitte johonkin nevöhöörd somekirjoittajiin, ennemmin kuin teette itse omia johtopäätöksiänne tai mielipiteitänne asioista. Minulle on turha kertoa, kuka on Iikka Kivi ja miksi minun pitäisi hänestä välittää Måneskin-ketjussa ja olen erittäin ylpeä siitä, etten tiedä ;D

Vierailija
6971/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran: Damiano tietää, mitä tekee. He knows he's hot and he's mocking us.

Huomaa kyllä videoista, että tietää 100-prosenttisesti voihkimisen vaikutuksen yleisöönsä 🔥

Vierailija
6972/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pelkkä 💦 pätkä TikTokista:

https://www.tiktok.com/@damlovx/video/6902822557188197633

Muutenkin tutustumisen arvoinen tili 🔥

Vierailija
6973/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistetääs purskauttelua tähän väliin viilentämään (heh) kuumentuneita tunteita 🔥

Miten veden sylkeminen voi olla noin seksikästä? Huhhuh.

tämä on sitten varmaan sulle... älkää poistako heti ja katsokaa loppuun saakka... ;D

Vierailija
6974/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ketjussa ei ole tarpeen ryhtyä puimaan poliittisia kantoja tämän enempää. Kaikki mahtuvat kyllä mukaan, kunhan ollaan ihmisiksi, ja kaikilla on varmasti tiedossa, että bändi julistaa suvaitsevaisuuden asiaa. <3

Vierailija
6975/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katselin Giorgian twitteriä ja tää tykkäys sai mut nauramaan eli Måneskin kissoina kuva-sarja niin osuvia

https://twitter.com/manesude/status/1417508661556129792

Nyt Damianokin on jakanut noita stooreissaan :D

Vierailija
6976/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä videoista, että tietää 100-prosenttisesti voihkimisen vaikutuksen yleisöönsä 🔥

Tämä täytyy ottaa huomioon seuraavan kerran kun karaokessa vedän Kelpaisiko seksi! Vai menisiköhän heti Donna Summer - Love to love you baby -tulkintaan...???

AI KAMALA!

Anna mennä vaan, varsinkin, jos lähtee yhtä tunteella kuin Damianolla. Voihkivat miehet ovat järjettömän kuumia eikä näitä ääniä kuule liian usein sängyssä taikka aikuisviihteessä. Tässäkin asiassa Damiano on taas niiiiin sujut seksuaalisuutensa kanssa, uskomatonta miten rajat rikkoutuvat yksi kerrallaan ❤️

Vierailija
6977/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katselin Giorgian twitteriä ja tää tykkäys sai mut nauramaan eli Måneskin kissoina kuva-sarja niin osuvia

https://twitter.com/manesude/status/1417508661556129792

Nyt Damianokin on jakanut noita stooreissaan :D

Toi pathetic-kissa on mun suosikki. Tai sitten hymyilevä Ethan.

Vierailija
6978/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy stalkkaavan melko ahkerasti mitä fanisomessa tapahtuu. Mietin vaan, että toivottavasti rajoittaa sen twitteriin, joka on ehkä se siistein alusta :D

Vierailija
6979/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy stalkkaavan melko ahkerasti mitä fanisomessa tapahtuu. Mietin vaan, että toivottavasti rajoittaa sen twitteriin, joka on ehkä se siistein alusta :D

Ai kamala, jos eksyy tumblrin pimeälle puolelle ja fanfictionin syövereihin. 😶

Vierailija
6980/22168 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

La paura del buiosta on kyllä tullut mulle viime aikojen voimabiisi. Tässä enkkukäännös niille, joilla on kieliopinnot* vielä kesken:

*kirjaimellisesti, ei eufemismi