Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
6641/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, Ilta-Sanomat teki Måneskin-jutun!! 😮

"Måneskin julkaisi intensiivisen musiikkivideon - fanit menivät sekaisin vähäpukeisina venkoilevista rokkareista"

https://www.is.fi/viihde/art-2000008131535.html

jee hienoa! paitsi toivois joskus noilta toimittajilta jotain omaa näkökulmaa tai jotain muuta kuin suoraan kopioidaan fanien kommentteja twitteristä tai melkein sama kirjoitus kuin muissa medioissa huoh..

Mutta jotain sentään! Ja aika uskalias kuva Damianostakin juttuun liitetty 😄

ja tuo pihtikinttu rintsikoissa on palstalaisten seksisymboli :DDD

Sääliksi käy. Varsinkin Damianoa.

Sun käy sääliksi miestä, jota kuolaa miljoonat ja miljoonat naiset ympäri maapallon?:D Mä luulen, että Damiano ei tarvii sun sääliä🤭

Vierailija
6642/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spotify-listan sijoitus 19! Rihannakin jäi taa.

Oho! Veikkasin jossain kohtaa että korkein tulee olemaan 17. Voi olla että sen arvion käy vielä köpelösti. Ja hyvä jos käy!

Kuuntelin pitkästä aikaa Vent'annia. On outoa nähdä Damianolla kitara, ja välillä näyttää siltä, ettei D oikein itsekään tiedä miten sen kanssa lavalla olis sillon kun sitä ei soita :D Mutta tuo niiden kitarasoolo (duetto?) on livenä tosi kiva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6643/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin pitkästä aikaa Vent'annia. On outoa nähdä Damianolla kitara, ja välillä näyttää siltä, ettei D oikein itsekään tiedä miten sen kanssa lavalla olis sillon kun sitä ei soita :D Mutta tuo niiden kitarasoolo (duetto?) on livenä tosi kiva!

Toi on tosi kiva liveversio biisistä! Mä jumituin taas katselemaan tuota Damianon *köh* elähdyttävää mikrofonin käsittelyä...

Vierailija
6644/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänne laittanut parikin pidempää kommenttia. Ovat hävinneet nopeasti. Ilmeisesti joku haluaa typistää keskustelua omiin tarpeisiinsa, ja tiedätte kenestä puhun. Todella harmi, en ainakaan viitsi enää edes kirjoitaa juuri mitään. Se on kai tarkoituskin.

Vierailija
6645/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänne laittanut parikin pidempää kommenttia. Ovat hävinneet nopeasti. Ilmeisesti joku haluaa typistää keskustelua omiin tarpeisiinsa, ja tiedätte kenestä puhun. Todella harmi, en ainakaan viitsi enää edes kirjoitaa juuri mitään. Se on kai tarkoituskin.

Nää on kurjia hommia, mutta toivon silti ettei annettaisi periksi kiusanteolle. <3

Täällä on ollut nyt taas ihan ihme sekoilua perjantaista alkaen, sitä ennen oli pitkä rauhallisempi vaihe noiden poisteluiden suhteen. Uskon, että tilanne rauhoittuu kyllä.

Vierailija
6646/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseltäkin on hävinnyt pitkiä pohdintoja. Ei lannistuta! Aina ne muutama ihastelija/Marlena/Mona Lisa ehtii lukea vaikka sitten kiusanhenki iskisikin.

Vierailija
6647/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseltäkin on hävinnyt pitkiä pohdintoja. Ei lannistuta! Aina ne muutama ihastelija/Marlena/Mona Lisa ehtii lukea vaikka sitten kiusanhenki iskisikin.

Muistetaan myös että ketjun alkuvaiheessa, kun tätä poistelua tapahtui alvariinsa, kävi usein myös niin että syyttä suotta poistetut tekstit ilmestyivät takaisin näkyviin päivän-parin päästä. Eli joku niitä poistojakin aina välillä tsekkailee. 🙂

Vierailija
6648/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kun selailee esim. noita keskustelun ihan ekoja sivuja, niin suuren osan niistäkin viesteistä oli jo jossain vaiheessa joku raivoissaan poistattanut. Tulivat kuitenkin takaisin.

Vierailija
6649/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko nämä Puolan haastattelu ollut jo täällä. Youtubessa ainakin itseni täytyi painaa tekstitys- painiketta, että luvattu englannin käännös ilmestyi. Toisaalta suurinpiirtein samat kysymykset ja vastaukset kuin aiemmin! :)

Vierailija
6650/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä esitystä en ollut aiemmin nähnyt! Alku on hassu, mutta on siellä sitten sivukaljua ja kultaketjuakin ;)

Vierailija
6651/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä esitystä en ollut aiemmin nähnyt! Alku on hassu, mutta on siellä sitten sivukaljua ja kultaketjuakin ;)

Aah, nuo ketjut 🔥. Ja Ethanin lettikampaus 😃

Vierailija
6652/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Måneskin julkaisi intensiivisen musiikkivideon - fanit menivät sekaisin vähäpukeisina venkoilevista rokkareista"

jee hienoa! paitsi toivois joskus noilta toimittajilta jotain omaa näkökulmaa tai jotain muuta kuin suoraan kopioidaan fanien kommentteja twitteristä tai melkein sama kirjoitus kuin muissa medioissa huoh..

Sun käy sääliksi miestä, jota kuolaa miljoonat ja miljoonat naiset ympäri maapallon?:D Mä luulen, että Damiano ei tarvii sun sääliä🤭

Tiedossa oli, että olet harhainen, mutta että miljoonat ja miljoonat naiset kuolaisivat marginaaliyhtyeen jäsentä...

Vierailija
6653/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia ns. vanhoja videoita ja dokumentteja katselleena… Damiano vaikuttaa aivan eri persoonalta lavalla, kuin muutoin. Italian kielisissä haastatteluissa on -suht- rauhallinen, mutta muutoin iskee melkein aina joku “sijaistoiminto”. Samoin fanien kanssa.

Oma tulkintani tietysti. Minusta tekee hänestä vain vielä sympaattisemman.

Vierailija
6654/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kun selailee esim. noita keskustelun ihan ekoja sivuja, niin suuren osan niistäkin viesteistä oli jo jossain vaiheessa joku raivoissaan poistattanut. Tulivat kuitenkin takaisin.

Turha valittaa poisteluista, jos tekee sitä itsekin ”väärille” mielipiteille.

Vierailija
6655/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedossa oli, että olet harhainen, mutta että miljoonat ja miljoonat naiset kuolaisivat marginaaliyhtyeen jäsentä...

Damianolla on pelkästään Instagramissa melkein viisi miljoonaa seuraajaa.

Vierailija
6656/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia ns. vanhoja videoita ja dokumentteja katselleena… Damiano vaikuttaa aivan eri persoonalta lavalla, kuin muutoin. Italian kielisissä haastatteluissa on -suht- rauhallinen, mutta muutoin iskee melkein aina joku “sijaistoiminto”. Samoin fanien kanssa.

Oma tulkintani tietysti. Minusta tekee hänestä vain vielä sympaattisemman.

On ehdottomasti tosi erilainen lavarooli ollut alusta asti, ja se lavaroolikin on kokemuksen myötä muokkautunut. Mielenkiintoinen ero.

Vierailija
6657/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damianolla on pelkästään Instagramissa melkein viisi miljoonaa seuraajaa.

Siinä on muuten ollu käsittämättömän nopea kasvu, ilmeisesti luku taisi olla miljoonan luokkaa ennen viisufinaalia :o

Vierailija
6658/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on outoja aikoja. En jaksa uskoa että joku euroviisurockyhtye olisi ollut noin iso juttu ennen koronakriisiä.

Vierailija
6659/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha valittaa poisteluista, jos tekee sitä itsekin ”väärille” mielipiteille.

Ihan kaikella rakkaudella: tänne ei kaivata bändiä inhoavien viestejä. Tämä on ihasteluketju. Toivottavasti löydät itsellesi parempaa luettavaa. ☺️

Vierailija
6660/22168 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on outoja aikoja. En jaksa uskoa että joku euroviisurockyhtye olisi ollut noin iso juttu ennen koronakriisiä.

Kannattaa myös tutustua heidän musiikkiinsa, ennen kuin tekee ko. oletuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan