Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Tunnelman kohottamiseksi:
https://tenor.com/view/damiano-david-damiano-david-kiss-gif-21628494
Oikein kuumaa torstaipäivää kaikille ihastelijoille ❤
Ai että, tämän tuijottamiseen jää totaalisesti koukkuun. *drool* Ihan hiton seksikäs mies, voi luoja!
Lisää söpöjä 🥰 friendship goals!
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaisin asiaan: tässä vähän toisella tavalla kuuma Damiano-kooste.
Parla, la gente purtroppo parla...
Kun kuulin biisin ekan kerran euroviisuissa, tää kohta oli se, mikä vakuutti mut totaalisesti!
Sama juttu. Ylipäänsä Måneskinin biiseissä C-osat ovat monesti yllättäviä ja aina upeita. Samaten välisoitot ja soolot. Ja miksei muutkin osat 😁 No mutta kuitenkin, jotenkin nuo C-osat ovat mulle kryptoniittia jopa Mån balladien kohdalla, vaikka en muuten niistä niin välitäkään.
Mulle oli Coraline aluksi jotenkin hankala biisi hahmottaa, kun siinä on NIIN monta osaa, enkä oikein tajunnut kun ihmiset sitä hehkuttivat. Jossain vaiheessa palapeli kuitenkin loksahti kohdilleen, ja nyt olen vakaasti sitä mieltä että kappale on mestariteos.
Mulla on ollut oikeastaan kaikkien Måneskinin biisien kanssa niin että ottanut pari kertaa rakastua ihan kunnolla - vain oikeastaan I wanna be your Slave ja L’Altra Dimensione olleet sellaisia kerrasta wow.
Ainoa biisi joka ei ole heiltä niin iskenyt on Lividi Sui Gomiti - voin kyllä sitä kuunnella mutta ei ole se minkä ensiksi valitsisin.
Mäkään en ihan heti lämmennyt Lividi Sui Gomitille, mutta parin kuuntelukerran jälkeen siitä on tullut jopa yksi suosikeistani. Kunnon rock-meininki. :)
Kielenopiskelijat voivat nyt testata, ymmärtävätkö tämän meemikuvan vitsin. 😎
Tämäkin kuva nauratti. Tällaista on elämä ollut euroviisujen jälkeen...
Okei, tää vielä, sit meen takaisin töihin ja tienaamaan.
Happy Damiano day, everyone ❤️
yksi artikkeli missä on mm. Måneskinin biisien myynnistä Suomessa; ovat sinkut ylittäneet täällä platinarajan
https://kaaoszine.fi/maneskin-rikkoo-ennatyksia-italian-striimatuimpana…
erittäin hyvin myös lopussa lukee että Damianolla on sielukas ääni.
Vierailija kirjoitti:
yksi artikkeli missä on mm. Måneskinin biisien myynnistä Suomessa; ovat sinkut ylittäneet täällä platinarajan
https://kaaoszine.fi/maneskin-rikkoo-ennatyksia-italian-striimatuimpana…
erittäin hyvin myös lopussa lukee että Damianolla on sielukas ääni.
On jo aikakin, että Suomen media hieman herää kirjoittamaan tilanteesta. 👍
On jäänyt tämän ketjun seuraaminen ja kommentointi vähemmälle nyt, kun olen tavannut yhä tärkeämmäksi muuttuvan ihmisen elämässäni. Mut hienoa, että täällä on pidetty henkeä yllä. Toki rakastan Damianoa yhä ❤. Oon siinä risteyskohdassa, että annanko tunteiden viedä vai hannaanko vastaan. Ehkä Damiano sanoisi, että anna palaa?
Vierailija kirjoitti:
Oon siinä risteyskohdassa, että annanko tunteiden viedä vai hannaanko vastaan. Ehkä Damiano sanoisi, että anna palaa?
Mä luulen kanssa, että sanoisi just niin. Kaikkea ihanaa uuteen suhteeseesi! <3
-ap
Uusi kuva IG official sivulla. Jos ei jollekin kelpaa, niin ihmettelen kyllä.
Damianon parransänki viehättää.
Vierailija kirjoitti:
juu ei paha;)
miten joku voi olla NOIN HERKKU enn kestä en
Vierailija kirjoitti:
Damianon parransänki viehättää.
KAIKKI Damianossa viehättää! Miten voi mitään noin upeaa olla olemassakaan?! Uskomattoman komea mies. Ja niin taitava. Ihana.
Mulla on ollut oikeastaan kaikkien Måneskinin biisien kanssa niin että ottanut pari kertaa rakastua ihan kunnolla - vain oikeastaan I wanna be your Slave ja L’Altra Dimensione olleet sellaisia kerrasta wow.
Ainoa biisi joka ei ole heiltä niin iskenyt on Lividi Sui Gomiti - voin kyllä sitä kuunnella mutta ei ole se minkä ensiksi valitsisin.