Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
6001/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damianon parransänki viehättää.

KAIKKI Damianossa viehättää! Miten voi mitään noin upeaa olla olemassakaan?! Uskomattoman komea mies. Ja niin taitava. Ihana.

Siis ihan kaikki. Se vois suunnilleen kaivaa nenää ja syödä kovaäänisesti ja jättää vessan kannen ylös ja antaisin ilomielin anteeksi.

Vierailija
6002/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6003/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi artikkeli missä on mm. Måneskinin biisien myynnistä  Suomessa; ovat sinkut ylittäneet täällä platinarajan

https://kaaoszine.fi/maneskin-rikkoo-ennatyksia-italian-striimatuimpana…

erittäin hyvin myös lopussa lukee että Damianolla on sielukas ääni.

On jo aikakin, että Suomen media hieman herää kirjoittamaan tilanteesta. 👍

Eikö Suomen Sonylla oo suhteita mihinkään, vai mistä ihmeestä hiljaisuus johtuu. Luulis olevan hypeä mediassa, kun striimausluvut on ilmeisen hyvät.

Vierailija
6004/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://p4per-fl0wers.tumblr.com/post/654548354484912128

Plus vähän söpöä Ethania myös 🧚🏻 Vitsi mikä precious flower

Vierailija
6005/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi artikkeli missä on mm. Måneskinin biisien myynnistä  Suomessa; ovat sinkut ylittäneet täällä platinarajan

On jo aikakin, että Suomen media hieman herää kirjoittamaan tilanteesta. 👍

Eikö Suomen Sonylla oo suhteita mihinkään, vai mistä ihmeestä hiljaisuus johtuu. Luulis olevan hypeä mediassa, kun striimausluvut on ilmeisen hyvät.

juu tota olen minäkin ihmetellyt Sonyn instassa on välillä jotain mutta siihen se on tainut jäädäkin

Vierailija
6006/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen vähän tosiaan täkäläisessä mediassa mitään juttua ollut, mulle selvis vasta tästä artikkelista että sekä ZEB että IWBYS on molemmat saaneet platinaa täällä?!

Vierailija
6007/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen vähän tosiaan täkäläisessä mediassa mitään juttua ollut, mulle selvis vasta tästä artikkelista että sekä ZEB että IWBYS on molemmat saaneet platinaa täällä?!

Mun mielestä fanclubikaan ei oo maininnut Suomea, vaikka yleensä listaavat siellä kullat ja platinat. On tietysti voinut mennä vaan itseltä ohi. Tai sit Suomessa ovat niin törppojä että sitä ei oo millään tilillä edes hehkutettu, eikä oo siksi tiedossa.

Vierailija
6008/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen täällä kovasti millainen tämän illan IWBYS-vihjailu on 👀 jospa se olis viimeinen ja huomenna ilmestyis video.

Vierailija
6009/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä fanclubikaan ei oo maininnut Suomea, vaikka yleensä listaavat siellä kullat ja platinat. On tietysti voinut mennä vaan itseltä ohi. Tai sit Suomessa ovat niin törppojä että sitä ei oo millään tilillä edes hehkutettu, eikä oo siksi tiedossa.

joo oon huomannut että ne laittaa monien muiden maiden kullat ja platinat voi johtua siitäkin ettei kukaan suomifani ole informoinut niitä, ainakin virallinen fanitili oli instassa tänään tykännyt ylex:n instagram postauksesta jossa puhuttiin bändin menestyksestä striimausten suhteen

Vierailija
6010/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen täällä kovasti millainen tämän illan IWBYS-vihjailu on 👀 jospa se olis viimeinen ja huomenna ilmestyis video.

Syytä olis jo pikkuhiljaa ilmestyä ⚡️

Vierailija
6011/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cadz-raasu jää uusimmalla videolla melkein sanattomaksi.

Le parole lontane nousi taas korkeammalle omallakin kuuntelulistalla. Toivottavasti Må tekee joskus livelevyn, josta tälläisiä taiturointeja sais kuulla.

Vierailija
6012/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo oon huomannut että ne laittaa monien muiden maiden kullat ja platinat voi johtua siitäkin ettei kukaan suomifani ole informoinut niitä, ainakin virallinen fanitili oli instassa tänään tykännyt ylex:n instagram postauksesta jossa puhuttiin bändin menestyksestä striimausten suhteen

Måneskinilla on ainakin IG;ssa oma Finland fan Club-tili, joten voisi kuvitella heidän infonneen ainakin

Vierailija
6013/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatako vaiko eikö, viininpunainen Måneskin hoodie?

Hubby lupasi vielä maksaa.

Vierailija
6014/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen puolivakavissani himoinnut bändin kangaskassia, mutta en tiedä miten poskettomat postikulut yhden kassin tilaamisesta tulisi...

Vierailija
6015/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä yhdestä keikalla esitetyn cover-biisin loukkaavasta sanastako ne nyt twitterissä ja tumblrissa sauhuaa ja anteeksipyytöä vaatii?? Geez, tää on yksi syy miksi välillä vihaan somea niin paljon.

Vierailija
6016/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä yhdestä keikalla esitetyn cover-biisin loukkaavasta sanastako ne nyt twitterissä ja tumblrissa sauhuaa ja anteeksipyytöä vaatii?? Geez, tää on yksi syy miksi välillä vihaan somea niin paljon.

juu siitä Kanyan biisistä jotkut amerikkalaiset sanoivat etteivät he itsekään tienneet sen sanan merkitystä joten tuskin bändikään ja oon varma jos joku niille ystävällisesti siitä sanois niin voisivat pahoitellakin

Vierailija
6017/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin toivoisin etteivät lähtisi pahoittelulinjalle. Haters gonna hate, ja kun oikein kaivaa niin aina löytyy jotain mistä joku voi pahoittaa mielensä. Mitään tietoisesti väärää ei ole tehty, ja bändi on tehnyt hyvin selväksi kantansa suvaitsevuuden puolestapuhujana.

Vierailija
6018/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen puolivakavissani himoinnut bändin kangaskassia, mutta en tiedä miten poskettomat postikulut yhden kassin tilaamisesta tulisi...

13,50 ainakin hupparin kohdalla

Vierailija
6019/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sana ja miksi vasta nyt?

Vierailija
6020/22169 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Chili-jupakasta ja drag-asiasta siellä sauhutaan myös?

En löytänyt Twitteristä mitään selkeyttävää..

I will not cancel him, either way.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi