Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
5721/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhäkään tajua, miten se voi näyttää noin erilaiselta pienellä hiusfiksauksella. 🤯

Tämä asia jäi näköjään sen verran kaihertamaan alitajuntaan, että Damiano ilmestyi (vihdoin!) uniinkin. Unessa kävi ilmi, että D. tykkää hassutella fanien kustannuksella ja esimerkiksi se hiuksensa leikannut tyyppi olikin muka Damianon veli eikä mies itse. 😅

Haha oli pakko kurkata ketjuun pitkästä aikaa koska MINÄKIN näin (vihdoin!) hänestä unta. Unessa kävi ilmi, että olemme täydellinen pari...

Vierailija
5722/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa osa faneista itkee Damianon uusia hiuksia ja jotkut jopa kertovat Damiano-obsessionsa päättyvän tähän. Uskomatonta. Aivan kuin Damiano olisi meille yhtään mitään velkaa? Fandom-kulttuuri on kummallista.

Tässä on kyllä jotain yhteistä siihen, miten meidän ketjussa on aika monta kertaa toivottu mm. vähemmän tatuointeja, tupakoinnin lopettamista, ei tällaista ja sellaista tyyliä ja vaatekappaleita yms. aivan kuin Damiano olisi meille yhtään mitään velkaa.

Noo, mä koen että täällä on kuitenkin aika asiallisesti ja hillitysti puhuttu siitä, mikä kunkin silmää miellyttää. Myönnän itsekin suhtautuvani Damianoon välillä vähän "pinnallisemmin" (ikään kuin hän tosiaan olisi Barbie/Ken-nukke, jonka jokainen haluaisi stailata makunsa mukaan) ja sitten taas välillä syvällisemmin ja tunteikkaammin. Ihmeellinen ilmiö kerrassaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhäkään tajua, miten se voi näyttää noin erilaiselta pienellä hiusfiksauksella. 🤯

Tämä asia jäi näköjään sen verran kaihertamaan alitajuntaan, että Damiano ilmestyi (vihdoin!) uniinkin. Unessa kävi ilmi, että D. tykkää hassutella fanien kustannuksella ja esimerkiksi se hiuksensa leikannut tyyppi olikin muka Damianon veli eikä mies itse. 😅

Haha oli pakko kurkata ketjuun pitkästä aikaa koska MINÄKIN näin (vihdoin!) hänestä unta. Unessa kävi ilmi, että olemme täydellinen pari...

Voi ei, ihanaa! 💜🖤

Vierailija
5724/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IG:sta @maneskinrussianfanclub löytyy kuvia bändiläisten sisaruksista, Thomasia lukuunottamatta. Ei Damianon velikään yhtään pahalta näytä… Ja Victorian sisko! Todella kaunis hänkin, tummempi versio Victoriasta.

Vierailija
5725/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa osa faneista itkee Damianon uusia hiuksia ja jotkut jopa kertovat Damiano-obsessionsa päättyvän tähän. Uskomatonta. Aivan kuin Damiano olisi meille yhtään mitään velkaa? Fandom-kulttuuri on kummallista.

Tässä on kyllä jotain yhteistä siihen, miten meidän ketjussa on aika monta kertaa toivottu mm. vähemmän tatuointeja, tupakoinnin lopettamista, ei tällaista ja sellaista tyyliä ja vaatekappaleita yms. aivan kuin Damiano olisi meille yhtään mitään velkaa.

Siitähän "korsetti-gate" alunperin lähti, kun osa meistä ketjulaisista puolusti Damianon oikeutta pukeutua ihan mihin tahansa ja ylipäänsä näyttää ihan siltä, miltä huvittaa. Kun jotkut olivat sitä mieltä, että pitäisi ajatella enemmän sitä, mikä miellyttää faneja ja suurta yleisöä.

Mielipiteitä ja mieltymyksiä saa olla, mutta Damiano ei tosiaan ole meille mitään velkaa.

Minä pysyn edelleen sillä kannalla, että mulle kelpaa Damiano millä tahansa hiuksilla, koruilla tai koruitta, vaikka miljoonan tatuoinnin kanssa, vaatteet päällä tai vaikka ilman (heh). Hänen sisäistä loistoaan ja vahvaa karismaansa ei voi mikään himmentää.

Vierailija
5726/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tyttiksen IG storyssa ei ole mitään vihjettä, vaan vain fiilistelyä musiikilla ja junamatkalla.

Jep, mulla jotenkin häiritsee nämä "ihan sattumalta" samasta kylpyhuoneesta tai sängystä (kuin D:n hetki aikaisemmin julkaistut kuvat) otetut räpsyt. Tulee sellainen olo, että tavoittelee niillä jotain, en tiedä tarkalleen mitä. Yleensä vihjailuja tulee vielä silloin, kun Damiano on julkaissut kunnon herutuskuvan itsestään.

Ei toki liene helppoa olla Damianon tyttis tämän kaiken keskellä, pakko nostaa hattua erittäin rautaisesta itsetunnosta ja luottamuksesta (oletettavasti, mistä minä tietäisin oikeasti).

Vierailija
5727/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CQ3j7eFtVOA/

Parhaat palat Recovery-musiikkivideolta aamupäivänne iloksi.

Vierailija
5728/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tyttiksen IG storyssa ei ole mitään vihjettä, vaan vain fiilistelyä musiikilla ja junamatkalla.

Tuli todella surullinen olo, jos laulun sanat viittaa todelliseen tilanteeseen. Todella surullinen olo.

Mitä oli laittanut? En pääse nyt näkemään storyja.

Vierailija
5729/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Minusta tuossa kaverissa ei ole mitään ihailtavaa. Karseen laiha, toisaalta semmoinen yli 30-painoindeksiläinenkään ei ole kivan näköinen. terveisin yks 30-painoindeksiläinen.

Vierailija
5730/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mulla jotenkin häiritsee nämä "ihan sattumalta" samasta kylpyhuoneesta tai sängystä (kuin D:n hetki aikaisemmin julkaistut kuvat) otetut räpsyt. Tulee sellainen olo, että tavoittelee niillä jotain, en tiedä tarkalleen mitä. Yleensä vihjailuja tulee vielä silloin, kun Damiano on julkaissut kunnon herutuskuvan itsestään.

Ei toki liene helppoa olla Damianon tyttis tämän kaiken keskellä, pakko nostaa hattua erittäin rautaisesta itsetunnosta ja luottamuksesta (oletettavasti, mistä minä tietäisin oikeasti).

En oo huomannut tuossa mitään toistuvaa trendiä. Mutta kun elää parisuhdetta noin oudossa tilanteessa, varmaan tulee pieni näyttämisen halu välillä ulkomaailmaan, jossa miljoonat kuolaa sitä 'omaa' puolisoa. Ja tähän asti on oltu salassa, on tyttöystävälle uusi tilanne että yhtäkkiä kaikki sen sanomiset ja tekemiset on poikaystävän fanikunnan suurennuslasin alla, eikä enää pelkästään Italian mittakaavassa.

Toivottavasti itsetunto kestää ja balanssi löytyy, molemmilla :)

Vierailija
5731/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli todella surullinen olo, jos laulun sanat viittaa todelliseen tilanteeseen. Todella surullinen olo.

Mitä oli laittanut? En pääse nyt näkemään storyja.

Kuvaa aurinkoista maisemaa liikkuvan junan ikkunasta ulos, musiikkina Norah Jonesin Don't Know Why.

"I waited 'til I saw the sun

I don't know why I didn't come

I left you by the house of fun"

En ottaisi liian syvällisesti, mutta voihan siinä symboliikkaa nähdä halutessaan

Vierailija
5732/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsis, takatukka, sivukalju ja naamasänki. Ai että mikä veto :-D

Melkein voisi ajatella, että trollailee fanien kustannuksella. ”Mitäs tästä sanotte?” 😃

Oli kyllä melkoisen yllättävä ja hämmentäväkin muutos, androgyynistä ja jopa feminiinisestä rokkarityylistä suoraan toiseen äärilaitaan; maskuliiniseksi ja urheilulliseksi, "tavalliseksi" nuoreksi mieheksi. Syitä voidaan vain arvailla.

Oli kyllästynyt entiseen tyyliin ja halusi selkeää muutosta? Halusi tällä tavoin koetella rajoja ja alleviivata sanomaa "jokainen saa olla juuri sellainen kuin on"? Tahallaan provosoi fanejaan ja haluaa nähdä kuinka paljon ulkonäkö näille merkitsee? Jotakin nuoruuden kokeilunhalua ja oman tyylin etsimistä? Ehkä näitä kaikkia?

Joo, olen kuluttanut liikaa aikaa asian syvälliseen pohtimiseen tai ehkä se olikin Damianon tarkoituksena, saada ihmiset ajattelemaan omia käsityksiään ja ennakkoluulojaan. Oli miten oli, Damianon sisäinen kauneus ja karisma sekä äärimmäinen lahjakkuus ovat ne ratkaisevat tekijät, niitä ei hiustyyli/vaatteet/muu ulkoinen seikka muuta miksikään. 😘

Vierailija
5733/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano. Luin kommentteja sieltä täältä ja moni laukoi todella ikäviä lauseita uudesta tukasta. Sitten kun jotkut huomautti tästä niin vastaus oli ”mulla on oikeus sanoa mielipiteeni”.

Jäin miettimään onko se nyt näinkään? Ei elävässä elämässä (sivistyneet ihmiset) päästä kaikkia mielipiteitään suodattamatta suustaan. Siis niin että päin näköä sanottaisiin että inhoan tuota sun uutta kampausta, se on ihan kamala?! Jos joku tuttu on teettänyt tatuoinnin tai uusinut hiustyyliään niin ettei se miellytä juuri sinua, niin oletus olisi ehkä että kommentti olisi vaikka jotain sensuuntaista et on ainakin erilainen kuin ennen tai kysyä onko nyt just sellainen mistä tykkäät? Ilman piilokuttuilua… Voisi myös sanoa että en olis itse rohjennut tai ei oo mun tyyliä mut sulle sopii. No ehkä mun ystäväpiiri on kiltimpää ja fiksumpaa livenä kuin 99% ihmisistä on netissä 🥺

Ei kyllä käy kateeksi, en haluais yhtään olla noin vapaata riistaa ja altis kaikelle mahdolliselle arvostelulle 😢

Vierailija
5734/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä BBC:n ohjelmasta oli joskus aiemmin juttua. Måneskin on äänessä noin 1.03.30 eteenpäin.

Haastattelun suhteen ei juuri mitään uutta ja yllättävää, tuttuja kysymyksiä biisisuosituksia lukuun ottamatta. Tykkään siitä, että vieraana ei ollutkaan Damiano vaan koko bändi, vaikka D hoitikin puhumisen :)

https://www.bbc.co.uk/sounds/play/m000xl3f

Vierailija
5735/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano. Luin kommentteja sieltä täältä ja moni laukoi todella ikäviä lauseita uudesta tukasta. Sitten kun jotkut huomautti tästä niin vastaus oli ”mulla on oikeus sanoa mielipiteeni”.

Jäin miettimään onko se nyt näinkään? Ei elävässä elämässä (sivistyneet ihmiset) päästä kaikkia mielipiteitään suodattamatta suustaan. Siis niin että päin näköä sanottaisiin että inhoan tuota sun uutta kampausta, se on ihan kamala?! Jos joku tuttu on teettänyt tatuoinnin tai uusinut hiustyyliään niin ettei se miellytä juuri sinua, niin oletus olisi ehkä että kommentti olisi vaikka jotain sensuuntaista et on ainakin erilainen kuin ennen tai kysyä onko nyt just sellainen mistä tykkäät? Ilman piilokuttuilua… Voisi myös sanoa että en olis itse rohjennut tai ei oo mun tyyliä mut sulle sopii. No ehkä mun ystäväpiiri on kiltimpää ja fiksumpaa livenä kuin 99% ihmisistä on netissä 🥺

Ei kyllä käy kateeksi, en haluais yhtään olla noin vapaata riistaa ja altis kaikelle mahdolliselle arvostelulle 😢

Ainakin minulle on kotona opetettu, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei tarvitse sanoa mitään. Kukaan ei ole velvoitettu pukeutumaan, laittautumaan, pitämään kroppaansa minun haluamassani kuosissa. Mutta netissä tällaiset peruskäytöstavat varsinkin tuppaavat unohtumaan.

Vierailija
5736/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä BBC:n ohjelmasta oli joskus aiemmin juttua. Måneskin on äänessä noin 1.03.30 eteenpäin.

Haastattelun suhteen ei juuri mitään uutta ja yllättävää, tuttuja kysymyksiä biisisuosituksia lukuun ottamatta. Tykkään siitä, että vieraana ei ollutkaan Damiano vaan koko bändi, vaikka D hoitikin puhumisen :)

kiitos täytyy kuunnella myöhemmin, joo toi setä oli viimeks kipeänä niin se siirtyi.

Tohon ettei tyttöystävä talossa näy pitävän muiden kanssa hauskaa niin siellä oli myös Ethanin tyttöystävä? Angelica Arba mutta ei sekään näy niiden instoissa

Vierailija
5737/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, et kaltaiselleni 40+ perheenisälle ois limaista ja junttia läähättää parikymppisten tyttöjen perään häpeilemättä ja julkisesti, mut tää ketju osoittaa, että ei. Kiitos!

Ei tämä kaikille ole läähöttämistä, vaan erikoisen ilmiön ihmettelemässä nimeltään Måneskin ja Damiano David, Måneskinin erikoisen karismaattinen keulakuva. Yhtyeeseen kuuluu neljä inspiroivaa ja karismaattista nuorta, joista yksi on naispuolinen. Heidän kauttaan me säälittävät mammaparat ollaan herätty koronaunesta ihmettelemään maailmaa, muistelemaan nuoruutta ja kohta taas elämä koronan aikana/jälkeen sittenkin voittaa.

Tärkein unohtui. Musiikki. Nämä nuoret ovat erityisen lahjakkaita musiikintekijöitä. Senhän takia tämä ketjukin on syntynyt.

Vierailija
5738/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiitos täytyy kuunnella myöhemmin, joo toi setä oli viimeks kipeänä niin se siirtyi.

Tohon ettei tyttöystävä talossa näy pitävän muiden kanssa hauskaa niin siellä oli myös Ethanin tyttöystävä? Angelica Arba mutta ei sekään näy niiden instoissa

Mistä tiedät, nimenkin? Mielenkiintoinen tieto, Ethanillakin tyttöystävä:)

tumbrl:ssa joku näin väitti, semmonen punatukkanen tyttö joka on ollut ennenkin niiden talolla, ig:ssä hell.lilith mutta ig on yksityinen

Vierailija
5739/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

D käytti euroviisuhuuman alettua Britney Spears paitaa, jossa Britneyllä on kalju pää.

Britney kävi hermoromahdusta edeltävänä aikana leikkauttamassa hiuksensa pontaanisti ja jälkeenpäin on kertonut kärsineensä kovasti siitä, että hänen imagonsa oli tarkoin varjeltua. ”Isot pomot” päättivät kaikista hänen asioistaan ja puuttuivat myös tarkasti hänen pukeutumiseensaja Britney oli myös kurkkua myöten täynnä sitä, että ihmiset koski at hänen hiuksiinsa.

Vierailija
5740/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, et kaltaiselleni 40+ perheenisälle ois limaista ja junttia läähättää parikymppisten tyttöjen perään häpeilemättä ja julkisesti, mut tää ketju osoittaa, että ei. Kiitos!

Ei tämä kaikille ole läähöttämistä, vaan erikoisen ilmiön ihmettelemässä nimeltään Måneskin ja Damiano David, Måneskinin erikoisen karismaattinen keulakuva. Yhtyeeseen kuuluu neljä inspiroivaa ja karismaattista nuorta, joista yksi on naispuolinen. Heidän kauttaan me säälittävät mammaparat ollaan herätty koronaunesta ihmettelemään maailmaa, muistelemaan nuoruutta ja kohta taas elämä koronan aikana/jälkeen sittenkin voittaa.

Tärkein unohtui. Musiikki. Nämä nuoret ovat erityisen lahjakkaita musiikintekijöitä. Senhän takia tämä ketjukin on syntynyt.

Nimenomaan. Lahjakkuutta, tai siis kovalla harjoittelulla kerrytettyjä taitoja voisi ylistää paljon enemmänkin :)

Tuossa BBC:n haastiksessa Damiano puhui vähän siihen suuntaan, että Il ballo della vita on ollut oman tyylin hakemista, ja rivien välistä voi lukea, että eivät ole kokonaisuuteen ihan tyytyväisiä enää. Sanoi myös, että se tehtiin kiireellä, kuukaudessa.

En vaan voi olla ihmettelemättä, MITEN neljä alle parikymppistä nuorta sai keskenään aikaan niin hienolta kuulostavan levyn <i>kuukaudessa</i>. Tietysti materiaalia on ollut ennestään pöytälaatikossa, mutta on siinä melkoinen palapeli silti. Samaan aikaan ainakin Thomas yritti vielä käydä koulua.