Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
5281/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano on huomeena BBC Radio 1:n musa ohjelmassa vieraana, toki ei ilmeisesti fyysisti Brittein saarilla koska on koneessa kohti Italiaa mutta taitaa niiden Brittien promot lakaa piakkoin, ainakin niiden levy ilmestyy siellä virallisesti 16.7

https://www.bbc.co.uk/programmes/m000xddg

Måneskin on edelleen Suomen levy listan ykkönen , nelonen ja kasi sekä sinkkulistan ykkönen kolmonen ja nelonen

Vierailija
5282/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damiano on huomeena BBC Radio 1:n musa ohjelmassa vieraana, toki ei ilmeisesti fyysisti Brittein saarilla koska on koneessa kohti Italiaa mutta taitaa niiden Brittien promot lakaa piakkoin, ainakin niiden levy ilmestyy siellä virallisesti 16.7

Måneskin on edelleen Suomen levy listan ykkönen , nelonen ja kasi sekä sinkkulistan ykkönen kolmonen ja nelonen

Kiitti BBC-vinkistä! Toivottavasti ohjelma on netissä ihan kaikille kuunneltavissa. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5283/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se kaikille mahdoton ajatus, jos Damiano olisi bi-seksuaali? Monet miehet ovat.

Suurinta osaa ei varmaan haittaa, paitsi korsetin vastustajia😉

Miksi siitä korsetista on pakko tykätä? Ihan aidosti ihmettelen. Eihän se liity tähän mitenkään. En voi sanoa että juuri se asu olisi visuaalisesti miellyttänyt. Damianon mahdollinen biseksuaalisuus on minulle täysin ok. Oma miehenikin on. Voitaisko jo unohtaa se h**ton korsetin esiintuominen joka yhteydessä, eihän se niin suoraviivaista ole ;)

Vierailija
5284/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti BBC-vinkistä! Toivottavasti ohjelma on netissä ihan kaikille kuunneltavissa. 🙂

muistaakseni olen joitakin noita bbc:n musiikkijuttuja kuunnellut jälkikäteen ilman mitään ongelmia, suorana ei kai välttämättä kuulu kaikkialla ellei kierrä sitä jotenkin

Vierailija
5285/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin iloinen tosta Lividi sui gomiti- vedosta. Mahtavaa kuulla se livenä ja sehän kuulosti niin hyvältä kuin kuvitella saattaa. Hyvä ratkaisu bändiltä sikälikin, että se on kunnon rokkikappale ja vakuuttaa varmasti rokkiväkeä, varsinkin nyt kun keskustelu on paljon liikkunut vaatetuksessa ja muussa ulkomusiikillisessa sälässä, joka ei kaikille ole niin merkityksellistä.

Vierailija
5286/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano on omien sanojensa mukaan "straight, but curious". Voi hyvä Luoja.

Olen muuten alkanut katsoa Thomasia aivan eri silmällä Damianon ja Thomasin yhteishetkiä silmäiltyäni. Heidän välillään on ihan erilaista väreilyä kuin Damianon ja Ethanin välillä. Jälkimmäisten suhde on selvästi veljellisempi kun taas Damiano ja Thomas vaihtavat lavalla mielettömän pitkiä ja kuumia katseita. Hauskaa kyllä, Thomas on määritellyt itsensä heteroksi.

On kyllä ihmeellistä, miten tämä bändi, heidän musiikkinsa ja jokainen jäsen pakenee määrittelyitä ja tiukkoja lokeroita.

Vierailija
5287/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin iloinen tosta Lividi sui gomiti- vedosta. Mahtavaa kuulla se livenä ja sehän kuulosti niin hyvältä kuin kuvitella saattaa. Hyvä ratkaisu bändiltä sikälikin, että se on kunnon rokkikappale ja vakuuttaa varmasti rokkiväkeä, varsinkin nyt kun keskustelu on paljon liikkunut vaatetuksessa ja muussa ulkomusiikillisessa sälässä, joka ei kaikille ole niin merkityksellistä.

samoin, se on niin energinen biisi ja Thomaksen ja Victoria irrottelua on kanssa hauska katsoa.

Vierailija
5288/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa käyttäjä @juliiasoo julkaissut fanikuvan Damianon tapaamisesta (video). Mitä luulette, hämmästyykö Damiano Julian yhdennäköisyyttä Giorgian kanssa, tai luuleeko Giorgian yllättäneen valeasussa?

On kyllä samaa näköä. Noita Giorgian näköisiä naisia on paljon. Eikö joku täällä aiemmin huomauttanut, että joku suomalainen tubettaja näyttää häneltä? Itsekkin törmäsin kaupassa yksi päivä hänen kaksoisolentoon..

Vierailija
5289/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damiano on omien sanojensa mukaan "straight, but curious". Voi hyvä Luoja.

Olen muuten alkanut katsoa Thomasia aivan eri silmällä Damianon ja Thomasin yhteishetkiä silmäiltyäni. Heidän välillään on ihan erilaista väreilyä kuin Damianon ja Ethanin välillä. Jälkimmäisten suhde on selvästi veljellisempi kun taas Damiano ja Thomas vaihtavat lavalla mielettömän pitkiä ja kuumia katseita. Hauskaa kyllä, Thomas on määritellyt itsensä heteroksi.

On kyllä ihmeellistä, miten tämä bändi, heidän musiikkinsa ja jokainen jäsen pakenee määrittelyitä ja tiukkoja lokeroita.

Olen lukenut tuon haastattelun. Vapaasti suomenettuna se koko lause menee jotenkin näin: "Olen hetero. Olen kuitenkin vasta 22-vuotias, ja utelias persoona. Mistä sitä tietää, vaikka vielä joku aamu heräsin, ja..."

Vierailija
5290/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heräisin...

Vierailija
5291/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö tätä enää missään? Edellinen linkki on poistettu tekijänoikeussyistä.

Vierailija
5292/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, ei taida tällä hetkellä löytyä. Tuon ohjelman/tapahtuman viralliselle youtube-sivullekaan ei ole tallennetta tullut. 

Vierailija
5293/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, ei taida tällä hetkellä löytyä. Tuon ohjelman/tapahtuman viralliselle youtube-sivullekaan ei ole tallennetta tullut. 

täältä IG:stä löytyy ainakin kaikki biisit

https://www.instagram.com/tv/CQmNKbIHhpZ/?utm_medium=copy_link

Vierailija
5294/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt ensimmäisen kerran Lisebergin liven (Göteborgissa), jossa D:lla pinkit/lilat sortsit ja maiharit jalassa. 💘 Pahoittelut jos asiasta on jo keskusteltu en ehdi lukemaan viimeistä 80 sivua:)

Ihanat esiintymisasut nuo lilat.

Kuulostaapa hyvältä livenä, englanniksi ja Italiaksi laulettuna.

Osa yleisön naisista fanittaa 100 pros, osa vähän hillitympää. Hirveä sääli, kun on yleisöä noin vähen voinut päästää sisälle. Måneskin on suuren areenan bändi.

Pitää alkaa kaivamaan netin syövereitä ja selvittää milloin bändi on löytänyt ulkoisen tyylinsä. Taitaa olla yksi tämän hetken tyylikkäimmistä bändeistä.

Haluaisin niin nähdä Måneskinin Voguen kannessa, sekä Italian että Yhdysvaltain ja Ranskan. Eritoten Ranskan ja Yhdysvaltain🦚🦩🦜 ja kuvaajana joku huippu.

Vierailija
5295/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko keikka löytyy Maneskinfamily IGTV:ssa.

Vierailija
5296/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hehkutetaan Thomas & Damianon pitkiä katseita lavalla. Voisin väittää, että opeteltua, koska kumpikin suoraan sanonut olevansa hetero. Ethan ei kait ole, joten pitää olla varovaisempi, ettei vahingossa anna Ethanille vääriä signaaleja. Toisen heteron kanssa taas rennompi esiintyä, eli pitää showta yllä, kun varmuudella tietää, että tosielämässä ei tule keskinäisiä väärinymmärryksiä. Tai niin mä ainakin itse tekisin. 

Vierailija
5297/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsiko joku pinkit esiintymisasut? 👀

Vierailija
5298/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

täältä IG:stä löytyy ainakin kaikki biisit

https://www.instagram.com/tv/CQmNKbIHhpZ/?utm_medium=copy_link

Kiitos linkistä! <3

Vierailija
5299/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsiko joku pinkit esiintymisasut? 👀

Herrajumala mitä mä näin vai näenkö omiani???

*Tuo etumus ihan linkin alussa* 😲

Vierailija
5300/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano ja F u c k finger, mikä ihana mielikuva...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan